Kørekort ansøgning Kørekort ansøgning
Hej alle!
Jeg vil gerne lige høre jer, om der er noget der har nogen erfaringer med ikke at få sit kørekort ansøgning godkendt med det samme, og derfor skal den sendes videre til en embedslæge osv osv osv .... Hvor lang tid tager det generelt?
Jeg har selv alm. B kørekort i forvejen..og er / nu VAR jeg igang med et lynkursus til motorcykel. Det er jeg så ikke mere pga. denne ansøgning, fordi jeg som 13 årige havde en mindre depression. Jeg skulle jo svare på ''Har du nogensinde haft en psykisk sygdom'' og ja, det har jeg vel. Derfor sendes den nu videre, helt til grin.
Når anyway, nogen der har prøvet det, og ved ca. hvor lang tid der går?
Mvh. Thomas
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 241
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 155
Da jeg tog kortet havde vi nogen af de første teori-timer med bil elever og der var en der ikke kunne få ansøgningen godkendt med det samme, da han havde nedsat følelse i hans ene fod, så det tog vidst over en måned. Mener jeg! Men det er også lidt noget andet i min verden, for hvis man ikke har fornemmelse for hvor hårdt man trykker på speeder/bremse kan man jo nemt komme til at lavet noget der kan være til fare for andre i trafikken med pludselige hårde opbremsninger eller accelerationer
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 160
jul 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 4
efter en "nedtur" diagnose skitsofren...
er mit køre kort på 1/2 års prøve af gangen og den ene gang det skulle fornyees tog det omkring 3 måneder
jul 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 4
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 40
Har det osse 2 år a gangen..
Da jeg tog mc kort gik der næsten 3 måneder før min lægeattest blev gokendt
Nu har jeg kortet 2 år a gangen osse pga psykisk sygdom
Kørekort ansøgning