2.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

hahaha , shi manner , denne volvo er da helt smadret i computeren ! hahaha , shi manner , denne volvo er da helt smadret i computeren !

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1949525.ece

Uanset hvilket land og hvilke regler , så burde sådan én person ikke have et kørekort !

anger management ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hahaha , shi manner , denne volvo er da helt smadret i computeren !
  • #1   7. apr 2013 1... HUn må ikke overhale indenom
    2....De skal holde sig i højrevognbane, medmindre de er ved at overhale. Og det er der ikke tale om her.
    3....De er alle nogle røvhuller fordi de ikke standser og tjekker om hun er OK.

• #2   7. apr 2013 He he hun er sgu da for dum, tror hun er heldig de ikke standsede smiley

• #3   7. apr 2013 1. Hun skulle måske have trukket i venstre spor og givet signal til en overhaling
    2. Det kan vi umuligt vide , hendes reaktion er direkte livsfarlig for hendes medtrafikanter

3. Hun var sgu da heller ikke okay før uheldet ! ville også have kastet finger efter hende

• #4   7. apr 2013 Bent

Dem på MC er mindst lige så småt intelligente, fordi de tror de ejer hele vejen og ikke gør plads så hun kan overhale lovligt.

• #5   7. apr 2013 urbanviking.dk

VIl det sige, at hvis du mener en billist der kører galt, har været ude om det selv, så kører du bare videre uden at hjælpe?

Flot....

• #6   7. apr 2013 Jesper de kan da ikke trække længere til højre, hun presser dem jo fra den forkerte side.

• #7   7. apr 2013 Hør Jesper H.
    jeg har ikke set hende i venstre vognbane eller set hende gøre tegn til at komme over i venstre vognbane !

hvorfor skulle mcerne trække til den vognbane hun befinder sig i ? skylden er 100% hendes alene

• #8   7. apr 2013 De fylder begge vognbaner.

Det må de ikke.

• #9   7. apr 2013 urbanviking.dk

Jeg konkluderer bare, at du ikke ville hjælpe en billist der kører galt, hvis du mener han/hun selv er ude om det.

smiley

Vi kan jo af gode grunde ikke se, om hun rent faktisk har prøvet at overhale på den korrekte måde, vel? Og det er et ret kvalificeret gæt, at hun har.

• #10   7. apr 2013 Jesper , du behøver ikke overfortolke mit udsagn , men i dette tilfælde havde jeg også fortsat !

som sagt , hun var defekt før uheldet

• #11   7. apr 2013 @jesper.

Vi er meget uenige !!!

Motorcyklerne burde give plads.. Enig.. Ved ikke at give plads kommer bilen senere frem.konsekvens måske en skideballe..

Bilisten sætter ved at overhale i rabatten, adskillige menneskers liv i overhængende fare,

Deres mentale handlinger kan ikke sammenlignes. Lidt ligesom at sammenligne en æbletyv og en voldtægtsforbryder.......

• #12   7. apr 2013 Ved ikke om det er et ret kvalificeret gæt, det hun lavede var ikke særlig kvaliceret.
    Hun kører Volvo = en af verdens mest sikkert biler. Det eneste hun laver det er at krydse vejen på tværs, hvad skulle hun da komme til skade med ?

• #13   7. apr 2013 uanset : vil da aldrig i livet forsvare den overhaling i rabatten !

• #14   7. apr 2013 Brian

Fint nok du ikke er enig.

Jeg har på intet tidspunkt forsvaret hendes kørsel - den er helt hen i hegnet. Men at give hende en finger og bare køre videre - som jeg kan forstå at visse danske MC'ister åbenbart også vil gøre, uden at tjekke hun er kommet til skade og har brug for hjælp, det er i min optik endnu værre.

Jeg mener ikke sådan ligegyldighed kan forsvares.

• #15   7. apr 2013 <i>uanset : vil da aldrig i livet forsvare den overhaling i rabatten</i>

- Hvor ser du jeg gør det?

• #16   7. apr 2013 Stod dit navn noget sted der ?

• #17   7. apr 2013 <i>Det eneste hun laver det er at krydse vejen på tværs, hvad skulle hun da komme til skade med </i>

- Må jeg låne den krystalkugle, du sidder og kigger i?

• #18   7. apr 2013 <i>Stod dit navn noget sted der ?</i>

- Ok, troede den var møntet til mig... My bad

• #19   7. apr 2013 Det er nok startet bagerst i kortegen hvor motorcyklisterne i venstre spor enten ikke brugte spejlene, eller ikke lige orkede at møve sig ind mellem dem der lå i højre spor..
    Eeeeeller agerede bagtrop og sørgede for at resten af kortegen kunne køre uden at skulle tænke på bagfrakommende.

Nu ved vi så at det var en enkelt person der ført bilen, og historien melder ikke om noget grundlag for at skynde sig frem.

Men de kunne jo have været en gravid kvinde, på vej til hospitalet med fostervandet strømmende ud gennem underlivet.

I så fald havde motorcyklisternes opførsel været skandaløst uheldig.
    De ville selvfølgelig gøre plads hvis de vidste hun kørte civil udrykning.

Det er bare ikke godt nok, man skal give plads først.
    Så kan man bagefter spekulere over om vedkommende måske er i nød på den ene eller anden måde, uden man nogen sinde vil få besked.

• #20   7. apr 2013 <i>som sagt , hun var defekt før uheldet </i>

- Var hun? Og i givet fald: Hvad så?

• #21   7. apr 2013 Altså nu kender vi heller ikke til andet, end det vi kan se i klippet. Det kan jo være at hun har kørt bagved MC flokken længe. Hvis de har kørt som på klippet over en længere periode, så har hun jo ikke kunne overhale.

....men det forsvare ikke en så tåbelig og hovedløs handling.

Men de kunne nu godt lige have stoppet og set til hende. Om ikke andet, så for at spørge hvorfor hun havde så travlt med at komme forbi... når nu hun ikke skulle længere end som så.

• #22   7. apr 2013 -Må jeg låne den krystalkugle, du sider og kigger i ?

Ja det kunne være den kunne hjælpe dig smiley

• #23   7. apr 2013 Bent

Jeg håber ikke, at du tænker på samme måde, når du er vidne til et uheld og stoler på at din dømmekraft, retfærdiggører at du kører fra et uheldssted? Er din tid virkelig så kostbar, at du ikke ville stoppe op og lige tjekke?

• #24   7. apr 2013 Hvis man vælger at overhale i græsrabatten , så tænker man vist ikke helt normalt ,-

• #25   7. apr 2013 urbanviking.dk

Og hvad så?

• #26   7. apr 2013 Jesper i mange tilfælde og indtil dato har jeg overværet uheld og har stoppet ved ethvert uheld samt nogle dyr som ligeledes var kommet til skade i trafikken !

Hendes tid var åbenlyst for kostbar til at vente eller give tegn i venstre spor til overhaling !

Nej så hellere en tåbelig beslutning og endnu værre afslutning som kunne have kostet menneskeliv

• #27   7. apr 2013 so what , Jesper H. og hvad så ?

• #28   7. apr 2013 Jesper du vil have ret, det får du så ikke i aften smiley Men ok du vil gerne fortælle hvor slemme vi andre er, og det kan du jo gøre på din måde smiley
    Jeg har det stadigvæk godt med ikke at se det på din måde smiley
    Om mit liv er kostbar ? Hmmm så havde jeg nok ikke kørt mc smiley

• #29   7. apr 2013 urbanviking.dk

Godt så.

Jeg er enig i, at hendes kørsel er helt hen i hegnet og når man kigger på videoen nogle gange, så er det noget nær et mirakel, at hun ikke rammer nogen af MCerne mens hun tager turen tværs over vejen.

Ja, jeg ville sgu også være skidesur, men at hun kører i en Volvo er ikke en garanti for at hun ikke er kommet til skade (piskesmæld og andre ting). Derfor ville jeg sgu lige tjekke op på hende..... og var hun OK og modtagelig for en skideballe, så havde hun fået det og turen var gået videre.

• #30   7. apr 2013 <i> Men ok du vil gerne fortælle hvor slemme vi andre er, og det kan du jo gøre på din måde</i>

- Overhovdet ikke. Jeg siger bare, at enhver egoist, er sig selv nærmest.

• #31   7. apr 2013 Nååå det var det du kaldte os smiley

• #32   7. apr 2013 smiley

• #33   7. apr 2013 tja , nu var jeg der ikke , havde måske været sur nok til at stoppe og kontrollere at hun var kommet lidt tilskade

smutter, ses derude

• #34   7. apr 2013 Bent

Lyder "selvretfærdig" måske bedre?

smiley

• #35   7. apr 2013 Nej men godnat lyder godt smiley

• #36   8. apr 2013 Jesper H - +1 til dig for din medmenneskelighed og for at holde på din mening.

• #38   8. apr 2013 hold kæft en ligegyldig diskussion! smiley

• #39   8. apr 2013 medmenneskelighed er da en god ting , hvis det så gælder begge veje - flere på ekstrabladet giver mindre pæne tilkendegivelser og ønsker direkte at et par mcere var røget med i turen !

• #40   8. apr 2013 Ja og det eneste det hele handlede om, var at hun var en klap hat. Om man så skulle eller havde gjort, hvis man havde været der er en helt anden sag. Men ok siden blev da brugt til at se historien på hver deres måde.

• #41   8. apr 2013 Hvis jeg var gift med en kost ville jeg sq også blive lidt pissed på hende over at smadre mi finr S80'er ( eller det ligne det) ..

He he he he he he..

• #42   8. apr 2013 Jeps Bent

Og vi blev også lidt klogere på vores med"mennesker"

smiley smiley

• #43   8. apr 2013 <i>flere på ekstrabladet giver mindre pæne tilkendegivelser</i>

- Nu lader jeg sjældent mine meninger farve, af hvad andre siger og mener smiley Jeg har min egen selvstændige mening smiley

• #44   8. apr 2013 http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1949053.ece er det her bedre ?

er måske let skadet efter jeg engang selv blev pløjet ned af en bil ... bilen stoppede ganske vist - men manden havde travlt og lånte hans mobil til at ringe efter ambulancen
    Han virkede ærligt talt lidt ligeglad og var mere bekymret for om bilen efterfølgende blev totalskadet da han ikke havde friskade , han forlod såmænd også stedet inden ambulancen ankom ..

tøver ikke med at hjælpe og tror nogle bliver skuffet én dag over folks reaktion i trafikken

• #45   8. apr 2013 Nej, det er ikke bedre - og jeg fatter nada af den mentalitet. Kald mig bare pladderhumanist.

Men jeg fatter så endnu mindre af, at folk stolt sidder og siger (skriver)

1: <i>"ville også have kastet finger efter hende"</i> (istedet for at hjælpe)

2: <i>"Hun kører Volvo = en af verdens mest sikkert biler"</i> (aha, bare man kører Volvo, så er man usårlig og vi kan trygt køre videre uden at hjælpe).

Det er muligvis mig, der opfatter nogle signaler forkert og folk egentlig bare tager pis i denne tråd. Det håber jeg. For hvis I virkelig mener det alvorligt, at fordi en bllist (eller anden trafikant for den sags skyld) opfører sig hjernedødt, for derefter at køre galt - så retfædiggører det at man bare kører videre, stikker en finger og er ligeglad?

• #46   8. apr 2013 Man kan jo også gå så meget op i en tråd, at alt bliver et problem og brugt igen og igen.
    Du skriver at du ikke fatter at folk STOLT sidder og skriver ? Hvor kom det fra ??
    Tror du tolker som det passer ind i dit kram smiley

• #47   8. apr 2013 det er skrives jo det samme igen og igen. men sjov video... KARMA

• #48   8. apr 2013 Bent

Jeg tolker som jeg læser det - er det forkert, så må du jo modargumentere.

Ikk?

• #49   8. apr 2013 Jeg tror ikke jeg ville have stoppet. Hun kører jo bare ind i autoværnet med lav fart - det dør man altså ikke af. derimod kunne de være gået grueligt galt hvis kvinden havde taget den vinkelret på motorcyklisterne lidt tidligere end hun heldigvis gjorde.

Når man placerer røven i klaskehøjde, så kommer skæbnen nok og giver et lille rap - og det var hvad der skete for kvindemennesket!!

• #50   8. apr 2013 Jesper

Nej det slutter her, så vild er jeg heller ikke efter at få det sidse ord. smiley Så det blev din smiley

• #51   8. apr 2013 takker for underholdning i denne tråd!
    some people.. to funny!

• #52   12. apr 2013 Hvad er det lige man skal stoppe op og tjekke, hun har jo ikke kørt ind i noget, hvis hun er dårlig tilpas (psykisk) så har hun godt af det..

Kommentér på:
hahaha , shi manner , denne volvo er da helt smadret i computeren !

Annonce