{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

Lene's Tips, Polering af fælge og div.. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

jeg har idag prøvet noget som jeg trodde var en ret stor joke, det er sikkert mange her som allerede ved, og kender denne måde at polere på/med.

Dagen startede med at jeg skulle gøre min fælge rene på blackbirden da jeg har fået mine nye stripes med posten. Da jeg kommer til specielt baghjulet, er den jo lidt beskidt, lidt markings efter asfalt, diverse snavns, olie osv.. Jeg prøvede med min type middel som jeg plejer, men uden noget bedre held. Jeg vender mig så til min kone og spørge, skat kender du muligtvis en god måde at polere en fælg som har lidt blandet godt som sidder fast, og noget som ikke ridser fælgen. Hun siger ja det har jeg, og jeg hmm må sige okay, trods at jeg spurgte trodde jeg ikke helt hun skulle sige ja så direkt smiley

Nå ja, hun kommer ud med en skål, jeg kigger ned i den og hvad ser jeg, tidligare lavet kaffe, og ser nu kaffegrums blandet op med sulfo, woot du må spøge med mig, hun siger nej nje den er god nok. hun tager lidt på fingret, polerer på fælgen for at vise, og tror jeg fik store øjne, super nemt, enkelt fjernede den oliehaltige overflade som fælgen har, nu kan jeg da se igen at den er grålig fælg smiley Så jeg tar en klud og går igang, det funger sku, Go GO konen Jubii smiley Dog er det et trick hun har fået at vide af en arbejdskollega, så det er hun som skal have stort tak for tipet, slut med poleringsmiddel fra forretningen, og velkommen kaffegrums, ihvertfald til fælge polering.

jeg har dog ikke haft tid at smide op et billede af dem, men det skal jeg få gjort i løbet af ugen. Det er dog stadigt nogen steder som der er lidt beskidt, men det var mer pga svært at komme til.

Men opskriften lyder

Lave kaffe, vente lidt til kaffegrumsen bleve kylet ned, bland den så ud med sulfo ca 2-3 dele kaffegrums, og anpasse sulfon, skal ikke blive for meget sulfo.

Hvad siger i andre, har i nogensin hørt denne måde til polering af fælg og fjernelse af olie lignende overflader og skidt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lene's Tips, Polering af fælge og div..
Kommentér på:
Lene's Tips, Polering af fælge og div..

Annonce