Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SCORPION Hjelme
  • #1   8. apr 2013 hej. jeg er helt sikker for, har selv SCORPION EXO 1000 AIR TYPE E11
    jeg er glad for min, pumpen giver lige det sidste så den sidder helt tæt.
    men det vigtigtes er den sidder godt til dit hovede.

• #2   8. apr 2013 Ok og hvordan er den angående vindstøj ?

• #3   8. apr 2013 det svært og sige om der er meget eller lidt. men synes ikke det lyder af så meget når man får den på og pumper den tæt.

• #4   8. apr 2013 Min første hjelm var en Caberg full face hjelm til 1600kr, som var lækker bygge kvalitet, men desværre havde jeg købt den for stor.

Derefter købte jeg en anden Caberg også i full face og i den rigtige størrelse.. Rigtig lækker hjelm. smiley Indtil..

Sidste år var jeg ude sammen med min kammerat og se på hjelm og her faldt vi over Scorpion og deres Air pumpe system.
    For det første er det skide smart at hjelmen ikke skal skiftes ud, når den med tiden udvider sig, eller man selv taber et par kg.
    Mit valg faldt på EXO 900 AIR, som jeg netop har fået monterert pinlock visir (2 lags visir, så det ikke dugger. Kan kun anbefales at få det med i handlen.!!)
    Støjniveauet er helt i bund og hjelmen sidder rigtigt godt rundt om hele hovedet, hvor min den gamle ikke føltes til at røre min hoved ved bla. ørene.
    De første 40-50 ture jeg havde hjelmen på, tænkte jeg at det var et forkert køb, da den sad meget stramt og det irriterede mig rigtigt meget, men efter at have brugt den i et års tid er jeg ikke i tvivl om at det har været det rette valg.

• #6   8. apr 2013 Den dur bare.. Bruger dog næsten aldrig pumpesystemet, men til motorvejskørsel kan det være rart nok.. det dæmper også støjen lidt..

• #7   8. apr 2013 har haft en exo1000 e11. super hjelm med lav støj, brugte den på min suzuki tl1000r. havde en kbc da jeg købte suzukien, og den var ved at flå hovedet af mig når jeg kørte lidt friskt.. scorpionen sad tilgengæld helt stabilt, også ved høj hastighed.. kan klart anbefales

• #8   8. apr 2013 Ok mange tak for alle svarene smiley Men nu er jeg kommet i tvivl er lige blevet anbefalet en SHARK Speed-R i stedet for smiley De koster cirka det samme og Sharken skulle være mere støj svag ...... Uden selvfølgelig at vide det ..... så er nok nød til at prøve dem begge 2 smiley

profilbillede
  • #9   8. apr 2013 Eller denne

profilbillede
  • #10   8. apr 2013 Jeg har en EXO1000 e11 og har været fint glad for den. Det var den eneste som sad godt på mit hovedet, og jeg har derfor ikke så mange at sammenligne med, men jeg har da ikke fortrudt mit køb endnu smiley

• #11   8. apr 2013 Mht støj er min overbevisning at det det er fuldstændig lige meget hvor meget den dæmper.

Ligeså snart du kører over 100km/t er lyd niveauet for højt lige meget hvilken hjelm du har på. Køb nogen gode ørepropper eller in-ear hovedtelefoner og vælg den rigtige hjelm ud fra sikkerhed og features ikke støj.

Kommentér på:
SCORPION Hjelme

Annonce