{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Hvad skal den koste? {{forumTopicSubject}}

Hej derude:)

Har lidt en 2007 r6 i kikkerten men er i tvivl om hvad sådan en bør koste?
Det er en 2007 model. Og altså ikke en af de her 2005 kampagne modeller solgt i 2007.
Kørt 8500 km, div rizoma gejl, pæn og velholdt i sort og med crashpads. Hvad skal man give for sådan en?

Vh:)

Billedet er bare et modelfoto:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal den koste?
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #1   8. apr 2013 dkr. 2,- plus moms!

    Alternativt dkr. 9.995,- for at køre den på storskrald! Har du overvejet at tjekke diverse køb/salgs-sites ud og på den vis bruge 1'ste etage som din helt egen Google-søgning... eller er der bare gået mode i 1000 spørgsmål ukritisk stille på MCG? smiley



  • #2   8. apr 2013 den skal koste det sælger vil have for den - det du kan prutte fra sælger.
    det er sælger der bestemmer hvad den skal koste ikke hvad andre brugere på mcg vil give for en.


  • #3   8. apr 2013 enig............. tjek selv...



    mvh


  • #4   8. apr 2013 Kæft hvor er I nogle bitre gamle mænd.. Det må være det manglende forår, og alderen der trykker..

    smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #5   8. apr 2013 @Lasse J: Vi blir' så trætte af at du og andre unghaner kører med reduceret IQ og nægter at bruge sin egen dertil indrettede hjerne... og I hører ellers til den velkendte Google-generation... skal vi klappe staveplade? G....O...O...G...L...E....

    smiley


  • #6   8. apr 2013 Tak for bud?..

    Selvfølgelig koster den hvad man vil give. Men hvad BØR den koste? Hvad vil man vurdere sådan en til? Har været på salgs site og der er kun 1-2 til salg til og det er 2 meget forskellige priser. 79 for en med 33.000 km og 107 for en med 8.000?..


  • #7   8. apr 2013 80-85k, så har du gjort en god handel..

  • #8   8. apr 2013 Mathias,

    Som mange andre sagt tidligare, at prøve google den er en mulig hed og se om du kan finde nogen cykler i samme årgang, farve, geijl, veldholdt, km, osv.. ellers prøve 123mc se om der findes nogen til salg der. smiley


  • #9   8. apr 2013 Det var da en vældig tone, du lægger for dagen GTR.. Pinligt at du skal repræsentere den ældre og erfarne generation herinde...

    Hvad ved du i grunden om min IQ din tosse..? smiley
    Spørg lillemor om hun ikke giver en spiller, - det bør hjælpe på humøret.


  • #10   8. apr 2013 Og hvis i bitre gamle fjolser har så ondt i røven over spørgsmål som dette er der heldigvis ingen der tvinger jer til at svare, læse, ELLER OVERHOVED klikke på topic?!! Det er da en underlig holdning at have til tingene, at fordi et spørgsmål ikke passer jeres pibe at så er ungdommen intelligens manglende og ikke gider gøre noget selv?

  • #11   8. apr 2013 Tænk hvis man slap for spørgsmål i et forum som dette .... Sikke en fest?

    Prøv post hvad du har betalt hvis du køber - så vælter de gamle gnavne mænd ud af skabet med hvad du burde have givet og hvad den burde have kostet.


  • #12   8. apr 2013 Ja det kan være jan. Men som du selv siger tænk hvis der ingen spørgsmål var herinde. Skide hyggeligt. Det er rart at man kan spørge folk til råds uden at blive savet ned:)

    Et standard svar herinde er efterhånden bare "brug Google". Uanset hvad.


  • #13   8. apr 2013 1kr......eller benyt GTR´s råd og undersøg selv markedet.
    Det kan godt være han lyder sur, men inderst inde ved i sgu godt han har ret.


  • #14   8. apr 2013 lol...lol...

    P
    A
    T
    T
    E
    R

    Jeg har købt popcorn og cola....

    lad os få noget pis igang her.... jeg er sur over vejret......... pis...


    mvh


  • #15   8. apr 2013 Markedet er undersøgt. Og jeg spørger derefter til råds. Men det vil jeg overveje en ekstra gang næste gang jeg føler for det. Som sagt før er der ingen der tvinger nogen til at svare eller læse et topic de mener er irrelevant. Så jeg vil da frabede kommentarer der ikke har relevans i forhold til mit spørgsmål. Og med relevans mener jeg en reel besvarelse af spørgsmålet i form af en vurdering. Og ikke et link til Google.

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #16   8. apr 2013 Lasse, Mathias m.fl. Tjek nu lige den lille smiley som er placeret i ny og næ... Sådan noget betyder: Ironi...humor... men alvorligheden i svaret skal du/I bestemt gå forkert i byen på! For det handler faktisk om at bruge både hovede og hjerne på egen hånd... det koster *INTET* at tænke og såvel undersøge *INDEN* man poster noget ud til de respektive fora! Men fair nok... jeg ser en tydelig tendens - hvis vi absolut skal tale generationsniveau - at unge har det med at spørge om et svar... og desuden stole på, at det svar man får... er korrekt! Ofte viser det sig bare, at masse-svaret er forkert, og så er både spørgsmålsstiller såvel svarer jo en klaphat med reduceret IQ! (...skrevet med et gran ironi, humor og ungdomsprovokation)

    smiley

    PS: Og som Google-information kan jeg desuden oplyse, at såfremt du søger på alle Yamaha R6' fra årgang 2006 til 2008, så finder du ikke mindre end 95 online/til salg på en-to-tre-plus-lidt-mc.dk .... tja... SØG, TÆNK og du skal finde!

    Artigst,
    Gamle gnavpot smiley


  • #17   8. apr 2013 Problemet med de 95 der skulle være tilsalg er at folk sætter deres kampagne cykel fra 05 til salg som 07 og man kan derfor ikke regne med det.. Der findes stort set ingen reele 06/07 modeller til salg da der som sagt var kampagne på 05 modellen.

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #18   8. apr 2013 Tjuhejsa... så havde/har du jo svaret - på (næsten) egen hånd selv! smiley

  • #19   8. apr 2013 Nej. Jeg har spurgt efter en vurdering. Ikke et tal på cykler til salg.

  • #20   8. apr 2013 Har lige købt en 2008 model med 6.000 på klokken til 90.. Så i hvert fald ikke mere end det! smiley

  • #22   8. apr 2013 Anders L det var satme da også billigt? Var det privat handel?

  • #23   8. apr 2013 Ja det var en privat handel..

Kommentér på:
Hvad skal den koste?

Annonce