1.238 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Sidste omgang indsnævring til valg af ny MC Sidste omgang indsnævring til valg af ny MC

Hej, alle i kloge folk herinde.

Jeg er ved at have fået indsnævret mine valg af ny MC, nu da jeg endelig har fået solgt min 125cc Kymco arbejdshest.
Helt sikkert sidste gang jeg har haft en MC-scooter i øvrigt, mere kedeligt køretøj skal man da lede længe efter...

Anyway, her er dem jeg har i hovedet for tiden:
Suzuki Bandit 600 S, årgang 2000-2005 (halvkåbe-modellen).
Suzuki SV 650 S, årgang 1999-202 (Halvkåbe-modellen)
Suzuki GSX 600 F, årgang 1998-2006
Suzuki Bandit 600 S, årgang 1995-2000 (halvkåbe-model)

Og ja, jeg ved godt at jeg kun har nævnt Suzuki her, men de er trods alt generelt noget billigere end de andre japanere.
Jeg ved godt at jeg skal ud og prøve en tur på dem før den endelige beslutning tages. smiley

Dog må folk meget gerne komme med andre forslag, så længe disse forslag indeholder links til hvor de kan findes. Max pris ligger omkring 35.000 kr.

Mine sidste spørgsmål i denne omgang er dog dette:

Jeg har kigget lidt på www.cycle-ergo.com for at se hvordan en person som mig vil sidde på hver af dem, da man jo gerne vil sidde godt smiley
Er de tændstiksmænd noget jeg mere eller mindre kan regne med i virkelighedens verden?

Hvordan er den "gamle" Bandit i forhold til den nye model? Jeg ved godt at begge to er MC-verdenens svar på en Toyota Corolla m.h.t. pålidelighed, men er der nogle væsentlige forskelle på dem ud over stylingen? (Som jo ærligt talt er ret kedelig på den gamle model...)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste omgang indsnævring til valg af ny MC
Kommentér på:
Sidste omgang indsnævring til valg af ny MC

Annonce