{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

regler for donor motorcykel {{forumTopicSubject}}

jeg har søgt rundt i forum man kan ikke finde noget om regler for hvor meget man må bruge fra en donor cykel før man skal betale afgift igen så hvis nogen inde her ved hvor jeg kan finde oplysninger om vad er lovligt og ikke lovligt ville det være kanon eller et link mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler for donor motorcykel
  • #1   5. jul 2006 uden at vide det med 100% sikkerhed men med 98% sikkerhed så er det eneste du ikke må bruge er stellet...

• #2   6. jul 2006 skal donor mc være samme årgang eller må den være nyer ?
    og er det ikke lidt mystik at man kan finde mc fra 1991 der kun har gået 20 30 tusen km eller er det bare mig

• #3   6. jul 2006 Det er i hvertfald sårn man gør....
    Tror nu ikke du skal begynde at spørge T&S, de vil nok mene at statskassen er slunken og du bør bidrage lidt xtra smiley
    I teorien må mcen ikke skifte identitet.......
    Men jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget, bare udfør din plan...
    Med mindre det er at ombygge en CB250 årgang 80 til en Blackbird årgang 06

Jo det er nok bare dig mht km.;-).. har lige set en mc på ebay fra 84 der havde gået 3200 km smiley det kan sq ikke være hver dag den har fået lov til at køre.

• #4   6. jul 2006 Fandme utroligt at tyske cykler alle har gået omkring 30000 uanset alder haha..............

• #5   6. jul 2006 Thomas B: Det er vist en sandhed med modifikationer.... Det er rigt man nemt kan finde 10-15+ år gamle MC'er i tyskland der ikke ahr kørt meget, men det andet findes også.
    For mange tyskere er MC'en kun et stykke legetøj, så de bliver kun brugt på solskinsdage hvor man lige har nogle timer til overs.

/
    Jesper

• #6   6. jul 2006 Det med de tyske kilometer skal man passe på, for i tyskland er det nemlig lovligt at ændre på kilometer tallet hvis man bare husker at oplyse om det ved et evt. salg af sin bil eller mc..

• #8   6. jul 2006 Du må gerne bruge et brugt stel så længe du bare får en genhugningsattest til stelnummeret hos din lokale synshal, og er der ikke tale om en forsikringsskade må du flytte så meget over fra en donorcykel du har lyst til så længe det er samme årgang/model. Elllers skal du forbi Skat.

Kommentér på:
regler for donor motorcykel

Annonce