{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheld Vestskovvej, Albertslund 17/4.
  • #1   18. apr 2013 Her mellem Frederikssund og KBH ligger en masse super fede veje. Folk fra området kender Ganløse og de sving.. Mødte en ford Mondeo forleden som mente han skulle fylde 80% af vejen i de sving. Måtte pænt rejse cyklen op i et hurtig venstre sving og balancere på vej kanten forbi idioten og så ligge den ned og tage svinget... Dette er min 10. sæson på racer mc, tror sku jeg vender om når jeg møder sådan en spasser og tager en diskussion med ham her i denne sæson.

• #2   18. apr 2013 Noget makabert, med den støvle der sidder fast i fronten, af bilen.

• #3   18. apr 2013 Modpart flygtet fra stedet? Det ser ud til han ikke er nået langt og en af dem er vidst kommet lidt for sent over det lyskryds.

Det lyskryds må da os være forbandet for der sker godt nok mange uheld der.

• #4   18. apr 2013 Hvorfor poster I altid sådan noget !! ??
    Man kan ikke bruge det til en skid. Forstår det ikke...

• #5   19. apr 2013 uheld? for at minde en om at man er sårbar og lige skal tænke en ekstra gang om fart/ forsøge at forudsige det værste. (selvom det ikke altid er nok).

hvorfor ser man nyhederne.. De fortæller da også om uheld

overstående gælder kun hvis du spurgte til selve topic. smiley

• #6   19. apr 2013 Uheldet er sket 15-20 min efter jeg holdte i det samme lyskryds. Håber sgu han er ok ham på MC'en

• #7   19. apr 2013 Jeg blev påkørt i tirsdags, det utroligt som de bilister kan være i vejen.

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #8   24. apr 2013 Hej

Det var mig der var den uheldige mc'ist smiley Idioten i den røde bil bragede over for rent rødt, og jeg havde ingen chance for at komme fri af krydset. Tossen flygtede fra stedet, men blev heldigvis fanget kort efter.

Jeg blev kørt til traumecentret på Riget, og jeg blev udskrevet i mandags. Jeg er sgu sluppet utroligt billigt, og har det efter omstændighederne godt: Jeg har brækket skulderen, et ribben og foden. Desuden er jeg blevet banket gul og blå.
    Jeg er blevet opereret i foden, så den er blevet pænt sat sammen af de kære kirurger. Nu ligger jeg bare hjemme og er glad for, at jeg ikke er lige så smadret som cyklen smiley

Jeg skal holde mig i ro den næste halvanden måneds tid, men alt skulle blive fint igen.

Nå, jeg så lige indlægget og ville bare lige skrive at det altså efter omstændighederne gik godt smiley

Pas på hinanden og kør forsigtigt derude, det er sgu os mc'ere der betaler prisen for de andres fejl!

Mvh. Christian

• #9   24. apr 2013 God bedring....godt at du trods alt kommer dig

• #10   24. apr 2013 God bedring smiley

Kommentér på:
Uheld Vestskovvej, Albertslund 17/4.

Annonce