3.950 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
Carsten mc i varde Carsten mc i varde
Overvejer at køre op til Carsten og kigge, trænger til noget nyt. Er de reelle nok med byttepriser deroppe? Kan ikke finde ud og nogle anmeldelser.
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 49
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 109
men det siger selvfølgelig ikke så meget om hvordan han er at handle med
men det afhænger vel også lidt af hvad du har at bytte med og hvad du vil ha
for i sidste ende er det jo bytte prisen der er vigtig !!
men det er et fint sted at starte hvis man er i tvivl om hvad man vil ha, fordi han har en del forskelligt man kan prøve for at finde den kværn man gerne vil ha
og er prisen helt af h til ,så er der jo andre steder man kan handle
men kør da derud og for dit eget indtryk af ham
apr 2013
Følger: 1 Svar: 6
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 52
Jeg kunne godt finde på at handle der igen.
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
Xpedit Ølgod, Danmarks største forhandler af BMW og Kawasaki, holder åbent hus.
Lørdag d. 20. april 10.00–16.00
Søndag d. 21. april 10.00–14.00
Der er som sædvanligt lagt op til fest med motorcykelister fra hele landet.
Der vil blandt andet være mulighed for at deltage i "Xpedit Testzone" hvor du kan prøvekøre et stort udvalg af helt nye BMW og Kawasaki 2013 modeller. Her i blandt Kawasaki Z800|BMW C600 Sport|BMW F800GT|BMW R1200GS og mange flere.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 965
Men ellers tror jeg da manden er reel nok
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
En cykel som han sælger for 90 han vel købes for 70-75 privat !
mar 2008
Jeg har ingen problemer med at han skal tjene lidt til dagen og vejen, og støtter rigtig gerne op om forretninger! Men man skal sku ikke være til grin for sine egne penge!
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.277
Om han skambyder ens kværn må være op til den enkelte at vurdere, måske har folk bare en for høj pris ide på deres kværn, som ikke står mål med det nuværende markede...
okt 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 239
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Hvis han kan sælge en ældre R6´er til 90000 er han sådan set bare en god købmand.
Det kan aldrig nogensinde kaldes bondefangeri.
Så længe der er folk der er villige til at betale det han forlanger, så er prisen vel et eller andet sted ok. At du og din kammerat så ikke har undersøgt markedet, og valgt at købe et andet sted eller privat skal han da ikke klandres for.
Så længe varen han sælger er ok og lever op til det annoncen foreskriver, så ser jeg absolut intet galt i hans måde at drive forretning på.
maj 2009
Men hvis din kami har givet næsten det dobbelte af hvad den ellers handles til, så er ikke forhandleren som har dummet sig !
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 32
Carstens MC er en stor flot butik med et kæmpe udvalg i ALT indenfor 2 hjul, så mon ikke han har gjort noget rigtigt.
Hold op med at tude og kom ud og kør istedet mens solen skinner...kan kun anbefale Carstens mc til både motorcykler, scootere og cykler.
mar 2008
Siger bare at jeg mener ikke 90k er en fair pris, og så er den ikke længere.. Vi er da enige om at det er ham der har købt den der er en klov.. Men jeg syntes det er en træls holdning at have at man som butik skal prøve at lænse folk for så meget som muligt.. Det er ikke god købmandsskik, i min verden!
Man skulle jo gerne kunne komme sådan et sted uden at vide en drøjt om motorcykler, fordi det eneste man interessere sig for er at køre på dem, og så stadig købe en motorcykel til en pris hvor man ikke er blevet helt til grin!
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 42 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 606
Afhængig af hvad du søger kan du kigge ved mc syd eller hvad det er de hedder... Alleriders service og venlighed. Eller skjern mc hvis det er nyt du søger de har ikke så meget brugt. Dem bruger vi i øvrigt altid har ikke oplevet lignende service
maj 2009
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 105
Tænkte jeg kunne få lidt udstyr istedet da der var mont . håndtag med varme som godt kunne være svære at få af igen.Men nej nyt styr så alt var ok og som Carsten sagde hvis ikke håndtagene kan flyttes over er det ikke dit problem så får du nye.
Kun anbefalinger her fra
feb 2015
Følger: 1 Svar: 1
Byttet til den her jeg har på billedet oveni fik jeg garanti for bilen
6mdr .
Hvad sker da 3 mdr efter går gearkassen defekt
Jeg får den sendt til profesionelle folk WV værksted
De finder oven i 50 fejl til .
Jeg ringer til Carsten fortæller ham om denne oplevelse
Og bliv lovet af ham jeg nok skal blive ringet op på en løsning
Med alle de problemer ! Fuck mig om han ringet har 200 video
Af ham hvordan han lyver og er respektløs .
Skriv enlige hvad i mener om det og hvis i er intressert i de video
Carsten mc i varde