716 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gsxr 250 {{forumTopicSubject}}
Hey mcg
Ska ud og kigge på sådan en mini gixxer
Den skulle være kørt af 2 kvinder og aldrig hårdt.. Har kørt 38xxx km og koster ikk alverden og ser generalt fin og flot ud..
Men hva ska jeg holde øje med?
Har læst lidt om karburatorne har det med at blive små utætte med tiden..
Andet har jeg ikk li ku finde ud over for mange tæsk
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 961
Hvad er definitionen på om en mc er kørt hårdt?
Og er det noget der er dokumentation for? Eller for de tidligere ejerforhold?
Ellers er overstående blot en gang salgsgas, som du bør se bort fra. Hvis jeg husker rigtigt ligger det røde felt ved 18.000 rpm, så den skal altså have nogle snoninger for at lave noget.
Det plejer vist at være indsugningsgummierne mellem kaburator og blok, som bliver møre og revner.
nov 2012
Følger: 14 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
okt 2010
Følger: 1 Svar: 11
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.644
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 701
Jeps den lyder som en jetjæger når du rammer begrænseren ved 17,500 RPM !!
og min kunne lige ramme de 170 km/t på toppen efter speedometer
Jeg vil sige at det er en rigtig god begynder maskine fordi den er let at styre da den ikke vejer noget som helst og så fordi den faktisk lyder rigtig godt af en 250'er maskine at være hvis jeg skulle anbefale en begynder maskine så ville jeg anbefale den Men husk de er desværre ikke meget værd i dag så lad dig ikke snyde (heller ikke de salgs tricks med de 2 damer)
Og jeg havde ingen problemer med min
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 701
nov 2012
Følger: 14 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
jeg går ikke ind under de nye regler..
fik kortet inden..
pointen er os at jeg ikk ska ha en selvmords maskine.. det kender jeg mig self for godt til.. derfor er en 250'er med sporty look jo fin..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.028
Jeg havde en fra ´89 - 91 (købt fra ny) kørte 12000km på den. skiftede toppakning 2 gange. Det koster lidt når den konstant ryger i det røde felt. Og det skal den for at køre bare lidt sjovt. der sker jo intet under 11000rpm.
Køre den fint så er det vel ok, den ser stadig fræk ud, og koster jo intet. eneste problem er tilgængeligheden af stumper, den er efter hånden yderst begrænset.
Hvis du ikke har brug for at køre 2 på den, så vil jeg anbefale en tur på en gsx400r inden du handler
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 701
jeg var bare træt af da jeg havde 250'eren at hvis jeg skulle op ad en bakke med en bag på så var jeg nød til at gear 2 gear ned ellers kunne den ikke holde farten og det vil du altså ikke opleve på 400'en men ja glæder mig da til at se hvad du vælger
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 269
Den fik fuld skrue efter en måned og året ud. Den blev filet i kobling for at trække konstant omkring 15.000 - 17.000 rpm. Den er desuden meget levende/vindfølsom.
Jeg ville vælge en anden maskine. Der er masser af muligheder.
Hvad er dit prisleje og snakker vi kun racer eller ?
nov 2012
Følger: 14 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
Suzuki gsxr 250