{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Suzuki gsxr 250 {{forumTopicSubject}}

Hey mcg

Ska ud og kigge på sådan en mini gixxer smiley
Den skulle være kørt af 2 kvinder og aldrig hårdt.. Har kørt 38xxx km og koster ikk alverden og ser generalt fin og flot ud..

Men hva ska jeg holde øje med?
Har læst lidt om karburatorne har det med at blive små utætte med tiden..

Andet har jeg ikk li ku finde ud over for mange tæsk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 250
  • #1   23. apr 2013 "Den skulle være kørt af 2 kvinder og aldrig hårdt"

    Hvad er definitionen på om en mc er kørt hårdt?
    Og er det noget der er dokumentation for? Eller for de tidligere ejerforhold?
    Ellers er overstående blot en gang salgsgas, som du bør se bort fra. Hvis jeg husker rigtigt ligger det røde felt ved 18.000 rpm, så den skal altså have nogle snoninger for at lave noget.

    Det plejer vist at være indsugningsgummierne mellem kaburator og blok, som bliver møre og revner.


  • #2   23. apr 2013 Ved den ska ha kniven for at lave noget smiley

  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 11
    #3   23. apr 2013 38000km tror næppe. Prøv at slå den op på biltorvet. Har selv en som jeg er ved at bygge om til en caferacer. Fin mc men kan være svært og dyrt at skaffe dele til.

  • #4   23. apr 2013 kmtal er altid noget der skal holdes op mod brugsspor , der er sikkert heller ikke nogen der tror på at min fra 95 har kørt 10k mindre

  • #5   23. apr 2013 Jeg har haft sådan en baby gixer og må sige jeg var altså glad for mig. Nem at komme rundt på og der er også sjov i den selvom det kun er en 250'er.

    Jeps den lyder som en jetjæger når du rammer begrænseren ved 17,500 RPM !!
    og min kunne lige ramme de 170 km/t på toppen efter speedometer smiley

    Jeg vil sige at det er en rigtig god begynder maskine fordi den er let at styre da den ikke vejer noget som helst og så fordi den faktisk lyder rigtig godt af en 250'er maskine at være smiley hvis jeg skulle anbefale en begynder maskine så ville jeg anbefale den smiley Men husk de er desværre ikke meget værd i dag så lad dig ikke snyde smiley (heller ikke de salgs tricks med de 2 damer) smiley

    Og jeg havde ingen problemer med min smiley


  • #6   23. apr 2013 Men kan se du lige har fået kortet og er 22.. ved ikke om du må for de nye regler men var det så ikke sjover at købe en 600 eller sådan noget og så drosle den ? altså hvis du må efter de nye regler ?

  • #7   23. apr 2013 må køre på ALT!
    jeg går ikke ind under de nye regler.. smiley
    fik kortet inden.. smiley

    pointen er os at jeg ikk ska ha en selvmords maskine.. det kender jeg mig self for godt til.. derfor er en 250'er med sporty look jo fin.. smiley


  • #8   23. apr 2013 Hvordan fanden kan man overhovedet som sælger af noget ikke en ejers køretøj der er 23år garanterer at det ikke er kørt hårdt ??? LOL.

    Jeg havde en fra ´89 - 91 (købt fra ny) kørte 12000km på den. skiftede toppakning 2 gange. Det koster lidt når den konstant ryger i det røde felt. Og det skal den for at køre bare lidt sjovt. der sker jo intet under 11000rpm.

    Køre den fint så er det vel ok, den ser stadig fræk ud, og koster jo intet. eneste problem er tilgængeligheden af stumper, den er efter hånden yderst begrænset.

    Hvis du ikke har brug for at køre 2 på den, så vil jeg anbefale en tur på en gsx400r inden du handler smiley


  • #9   23. apr 2013 okay hvis du må kører på alt så ville jeg altså se efter en gsxr 400 eller en 400 ninja.. de er ikke selvmords maskiner. men du kan presse dem til 200 men du får altså lige lidt mere sjov hvis du rykker op på en 400cc af de 2 slags.. og 250'eren kan jo også presses på 170 det tager lidt tid men har du fx en bag på 250'eren og det blæser så går det ret langsom men der har 400'en altså noget mere at tage af men ja det skal du jo om smiley

    jeg var bare træt af da jeg havde 250'eren at hvis jeg skulle op ad en bakke med en bag på så var jeg nød til at gear 2 gear ned ellers kunne den ikke holde farten og det vil du altså ikke opleve på 400'en smiley men ja glæder mig da til at se hvad du vælger smiley


  • #10   23. apr 2013 Har selv haft en minigixer.
    Den fik fuld skrue efter en måned og året ud. Den blev filet i kobling for at trække konstant omkring 15.000 - 17.000 rpm. Den er desuden meget levende/vindfølsom.

    Jeg ville vælge en anden maskine. Der er masser af muligheder.

    Hvad er dit prisleje og snakker vi kun racer eller ?


  • #11   23. apr 2013 Budgettet ligger deromkring.. Er lige flyttet i lejlighed og der er røget nogle penge til det.. Og skaos ud og ha lidt tøj og sådan.. Derfor er budgettet lidt presset.. smiley men ellers er en gs500 heller ikk af vejen.. Ka godt li naked typen som fx gs500.. De trods alt til at finde stumper til og er os til at betale smiley

Kommentér på:
Suzuki gsxr 250

Annonce