{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Starten på RR :) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer! -igen..

Har fået én idé om at det kunne være sjovt for folk med interessen, at følge én totalt nybegynder inden for baneræs/RR, og se hvordan det evt. kan gøres mht. at komme igang smiley

Idéen er at skabe noget mere fokus på dansk RoadRace, og vise at det ikke er umuligt at komme igang! -Hvilket jeg så håber kan få andre til at melde sig på banen, eller slæbe deres venner med til div. arrangementer!

Så hvis du syntes det kunne være spændende at følge en totalt rookie, forhåbentlig klare sig lidt op af stigen, så værsgo!

Løjerne sker her --> https://www.facebook.com/ClausWedegeRacing

Og JA, jeg ved godt det er det forjættede land, Facebook, men er desværre heller ikke verdensmester i hjemmesider eller lignende, så det er sådan det bliver! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starten på RR :)
  • Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #1   23. apr 2013 Synes godt om smiley

  • #2   23. apr 2013 Vanker der VIP backstage billetter sammen med pitpigerne.. Så jeg total fresh.. smiley



  • #3   23. apr 2013 Haha, ja som du nok kan se på indholdet, RASS, så er der vist stadig et stykke vej til det trin hvor det bliver muligt at udlove! smiley Men så skal jeg garantere der venter én til dig smiley

  • #4   23. apr 2013 Der fik du lige med et, din første fan.... Wooohuuuuh.. smiley

    Meen.. Du kan jo så også "lave det lidt lækkert" i din profil, så som opdates mv..
    Det er jo ikke alle, som er til Tante Fjasbog.. smiley

    Knæk og bræk med det.. DET skal du ihvertfald have..:-)

    Mvh....


  • #6   23. apr 2013 Skal måske lige fortælle lidt om baggrunden for alt det her smiley

    Det hele startede egentlig da min svigerfar begyndet at køre Classic DM på Kreidler, inden da havde jeg, trods interessen for motorsport, ingen idé om at der fandtes et DM i RR. Men gennem ham, kom jeg ind og se et par af DM afdelingerne igennem de sidste par år.

    Har selv kørt motorcykel på landevejen i 3 år, hvilket er det eneste motorcykel erfaringe jeg har.

    Tænkte så, at det der trackday, det måtte være noget for mig! Så i efteråret 2012 erhvervede jeg mig en billig banecykel, for i min optik skal man have råd til at vælte, ellers holder man sig tilbage! smiley

    I efteråret afholdte RPM-Racing så et arrangement som skulle være mit første besøg på en bane, hvor jeg selv sad på maskinen! -desværre blev det hele en MEGET våd fornøjelse, hvilket ikke resulterede i nogen form for banetid, da det for én på mit niveau var stort set umuligt at køre i smiley

    Nu er vi nået til i år, og turen på Padborg Park igår, var hvad jeg vil kalde min "første" rigtige tur på bane! smiley

    Er forinden denne tur blevet overbevist om at jeg "sagtens" kunne klemme mig inden for minimums tiderne i Rookie600, så tilmeldingen var ordnet da mødte op i Padborg, men må indrømme at efter at have set Lotte køre, er nervøsiteten godt nok lidt højere!


  • Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106
    #7   23. apr 2013 Melder mig også gerne til for en VIP plads (;

  • #8   23. apr 2013 Kigger med på FB... Husk at holde den opdateret så den ikke bare falder ind i mængden :o)

  • #9   23. apr 2013 Bare rolig, skal nok sørge for at skrive alt hvad der sker, stor som småt! smiley

  • #10   24. apr 2013 Det er sku et sejt sats at gå efter at kvalle ind i et rookiefelt uden nogen særlig baneerfaring, thumbs up for det drive smiley

  • #11   24. apr 2013 Jo tak Robert, men det der gør mig sku ikke mindre nervøs! smiley

  • #12   24. apr 2013 Så har du et like mere smiley husk updates.

Kommentér på:
Starten på RR :)

Annonce