{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.061 visninger | Oprettet:

Betal for pokker. Har leveret varen. {{forumTopicSubject}}

Plattenslager. ??
Solgte et sæt potter til en herinde fra.
Han byder en lavere pris, og vi bliver enige. Jeg sender straks til ham og intet sker. Har haft mailet og ringet flere gange, men får div. undskyldninger.Stadig ingen betaling.
Hvorfor bruge tid på at prutte om prisen hvis man aligevel ikke betaler. Synes det er plat.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betal for pokker. Har leveret varen.
  • #1   25. apr 2013 lort smiley kender du ikke én der bor i nærheden som kunne hente pengene , altså på den pæne måde?

  • #2   25. apr 2013 Hvor er tossen fra?

  • #3   25. apr 2013 Sådan en nar.. Jeg er altid glad når sælger vil sende før jeg betaler.. sådan en spasser gør jo netop at folk ikke længere vil det.
    Urbans forslag må jo være måden at hånderer det på så... Jeg ville nok bare få det hentet og så droppe salget uanset om han så står med pengene... bare af princip om ikke at handle med såden en gut.


  • #4   25. apr 2013 Hvis han er kendt herinde, så fortæl ham at han bliver nævnt med navn hvis pengene ikke falder omgående.

  • #5   25. apr 2013 det er lige sådan noget man ikke har brug for...

    jeg har handlet flere gange her på mcg, og syntes som udgangspunkt, man altid har kunne regne både med betaling, og med varens stand..osv . .


    sur røv med den gut der...

    mvh


  • #7   25. apr 2013 skal en tur igennem jylland i morgen og over fyn i weekenden , send en besked hvis manden bor på vejen ...
    kan vel ikke være svært for ham at hæve pengene smiley så er den sag ude af verden


  • #8   25. apr 2013 Man sender vel heller ikke før man har modtaget betalingen?

  • #9   25. apr 2013 sende inden betaling ???? det sgu for dumt

  • #10   25. apr 2013 Herinde kan man sagtens sende og betale på samme tid - så ankommer pengene og varen på samme tid. Man har dermed haft lige meget 'ude at stå'...

    Men der er selvfølgelig altid lige én idiot der skal forsøge at ødelægge det! Men husk nu at der altid er en risiko for at manden er kommet galt afsted / der er sket noget.. Hvis det ikke er tilfældet skal han bare hoste op, og husk at lade os andre vide hvem han er så vi ikke kommer til at handle med ham også.

    Jeg havde én ude at prøvekøre min mc for 5 år siden, han kom to gange og anden gang fik den mere at leve af end jeg var glad for kunne jeg lugte. Men kan ville hente pengene i banken dagen efter og komme efter mc'en kl 17.. Kl 23 havde jeg stadig ikke kunnet få fat i ham og hørte aldrig fra ham igen - ham advarer jeg stadig andre imod hvis jeg ser han skriver på deres annoncer! Lad os hjælpe hinanden med at holde tosserne fra døren smiley


  • #11   25. apr 2013 Lige her må der sku godt linkes til personen.. så er vi andre da advaret hvis manden byder på andre ting..

    Men ja hvor er han fra?


  • #12   25. apr 2013 Han er ikke kommet galt afsted tror jeg. Men det kan han komme.

    Trådstarter skriver jo at han kommer med en masse undskyldninger, så der er en dialog igang kan jeg forstå.


  • #14   25. apr 2013 Når man handler privat, bliver varerne som udgangspunkt først sendt, når betalingen er synlig på sælgers konto...

    Herinde sender jeg gerne inden jeg har modtaget betaling, og har pt ingen problemer haft.

    Men der findes fupmagerer alle steder. Og så findes der desværre også folk som ikke kan forstå at en krone kun kan bruges 1 gang smiley og derfor fysisk ikke har muligheden for at betale, da banken har trukket de sidste penge på kontoen til eks. licensen.......
    Som sælger er det møg træls... Og disse "dårlige betalere" burde vi have på en MCG-RKI liste smiley


  • #15   25. apr 2013 Offenliggør dog hvem du har handlet med.

  • #16   25. apr 2013 Hvis man ikke vil sende inden man ser betaling.. hvordan kan man så forvente at se betaling inden man sender ?

    Hvis min 6. sans siger ok. så sender jeg og modtager pakken ligeså snart jeg kan, er efter utallige handler og nok 100-150.000kr aldrig blevet snydt.. 7-9-13


  • #17   25. apr 2013 Har intet imod at fortælle hvem det er. Men er det ikke imod reglerne at offentliggøre navn herinde. ?? Men at sige det er en fra Alborg skader vel ikke.

    Jeg har absolut intet til overs for den slags.
    Jeg har handlet flere gange og altid sendt varen med det samme. Aldrig blevet snydt før. 3 x gange har han fået konto. no. 2 gange lovet at han betaler straks, altså må jeg konstatere at enten er han på røven eller også en RØV der snyder.





  • #18   25. apr 2013 Dårlig stil overfor en venlig sælger.
    Jeg bor omkring Varde - sig til hvis der skal aflægges et besøg hos køberen.


  • #19   25. apr 2013 det er sgu en nederen person .. Ved ikke vhad der er imod reglerne omkring offentliggørelse .. Så skriv at ; ( navn ) var interesseret i DINE potter .. han har jo ikke købt dem endnu vel !!

    Og så se at få hentet dem igen ... Køber må vist hellere se at blive ærlig og kome med en hurtig fornuftig løsning, hvis ham ikke skal være HELT idiot .. Du er sgu ikke forkert på den fordi du prøver at have tillid til andre smiley


  • #20   25. apr 2013 jeg triller der forbi , ved næsten hvem han er smiley



  • #21   25. apr 2013 Send lige en pb med link til ham - så slipper man for komme til handle med vedkommende.


  • #22   25. apr 2013 jeg vil også gerne have en pm, omkring hvem det er ... gider sgu heller ikke bøvle med sådan en gut..

    mvh


  • #23   25. apr 2013 hvem hvem hvem hvem ??? kom så

  • #24   25. apr 2013 Jeg skal ikke på nogen måde forsvare køber, men man hører jo af og til at sælger heller ikke leverer selv om varen er betalt.
    Så rådet må være at køber afhenter og betaler kontant.
    Det med at at opsøge køber og lave en eller anden form for afregning skal man passe gevaldig på med. Trusler, selvtægt o.s.v. kan give en endda ret stor straf.
    Hvorfor tilbyde sælger at tage ud til køber og tale et alvorsord og så selv sætte sig i fare? Lad sælger og køber selv løse problemerne.


  • #25   25. apr 2013 nu laver jeg ikke aftaler om overtagelse af gæld eller noget som helst !
    men tilbyder min hjælp for begge parter , da jeg bor nær køberens by var det ret nærliggende !
    og har bestemt ikke i sinde at stille mig truende op i dette tilfælde , det kan reelt ske at køberen har en årsag !?



  • #26   25. apr 2013 Man bliver desværre dømt for at drive inkassovirksomhed, selvom det er ens egne penge man forsøger at hente, og det er hurtigt et par måneder i spjældet. At gå rettens vej som privat mod privat er også helt håbløst for et par tusinde... Skørt samfund vi har fået bygget sammen smiley

  • #27   25. apr 2013 årrh .. tror nu ikke Urban, kommer med et baseball bat ,, man kan vel hjælpe en anden, ved at køre ud til køberen og på en pæn måde prøve at spørge om ikke ham kan finde pengene , eller levere varen tilbage ... Så har man jo også lige dér hjulpet køber, til at få et afsluttet så ikke han skal gå og kikke sig over skulderen hele tiden .. Det er vel meget stille og roligt

  • #28   25. apr 2013 Har solgt og købt adskillige gange herinde. Altid sendt vare eller penge med det samme når aftalerne er indgået.

    Det er en af grundene til vi har sådan et sted her for motorcyklister, tror ikke jeg ville gøre det samme på DBA eller lign.

    Det er min tiltro at folk der har samme interesse som mig også behandler mig som de gerne vil behandles.

    Det er max dårlig stil, når denne tiltro til hinanden forsvinder og man skal handle face til face for at være sikker på ikke at blive taget i Rø***.


  • #29   26. apr 2013 Det burde være sådan, at vi kan stole på hinanden, men virkeligheden er desværre ikke altid sådan. Så tager man chancen, så må regne med man kan blive snydt.
    Hvis man selv er et ærligt menneske som sælger, så få køber til at sende pengene først og så send varen bagefter. Man må så håbe på, at køber stoler på én.
    Ellers hedder det i min verden, at køber afhenter.


  • #31   26. apr 2013 Jeg har ikke noget problem med at melde mig på banen som køber af udstødningerne, aftalte en pris på 1800kr for 2 akropovic, hvoraf den ene har en ridse da den har haft fat i asfalten i et optimistisk sving.

    Har modtaget udstødningerne, konstateret at der mangler overfladebehandling på den ene carbon hanger og en bule i toppen af den anden udstødning. hvorfor jeg har valgt at sende dem tilbage til sælgeren.

    De er pakket, men er ikke sendt afsted endnu, da jeg har lagt i flytning den sidste uges tid og det har opbrugt alt mit fokus.

    -John


  • #32   26. apr 2013 Hej, Sjovt du nu skriver. Du har flere gange sagt at du ville betale, du var bekendt med ridser i den ene potte, hvilket var meget synligt på det ene foto samt beskrevet i tekst. Yderligere har jeg en mail hvor vi er enige om prisen på kr. 1900.00
    Du modtog potterne for 10 dage siden og for 3 dage siden lovede du at betale for 2 gang.

    Giv mig en adr. og jeg sender en post. dk blanket således det ikke koster dig noget...






  • #33   26. apr 2013 Synes i lige skal se dette link. Er der tvivl om ridser i potte. ?

    Samme annonce var her på MCG, men når den er slettet kan jeg ikke finde den igen, modsat DBA.
    PS. det var via dba, John henvente sig. smiley

    http://www.dba.dk/akrapovic-suzuki/id-91100288/?IsPrivate=True&PostId=e599e235-8d5f-4aff-8454-6bf93855ad28


    Se herunder mail.:
    Hej thomas... Sorry jeg ikke har fået besvaret den. Er røget ned med influenza smiley

    Beder lige min medarbejder tage imod pakken og overføre penge til dig smiley
    ________________________________________
    Fra: thomas
    Sendt: ?17-?04-?2013 07:59
    Til: john@loevkvist.dk
    Emne: Udstødning

    Hejsa,

    Jeg har sendt sms, men. Tlf giver ikke kvitt. Retur. Ligeledes har jeg mailet i går.

    Pakke er sendt med GLS dd.

    Mv.

    Thomas Bangsmann
    Sendt fra min HTC-telefon

    Henvendelse vedr. din annonce


    Kære Thomas Michael

    En bruger har sendt dig en besked via DBA's e-mailsystem.


    Besked:
    Hejsa

    Tak for snakken smiley

    1900 lyder som en fair pris, ved du noget om hvor gamle de er - om de trænger til at blive pakket om?

    Sendes til

    Nordcom
    Østerågade 25, 2. Th
    9000 Aalborg


    Brugerens kontaktoplysninger:
    Navn: John Løvkvist
    Telefonnummer: 50725077
    Mail: john@loevkvist.dk

    Vi sender dig brugerens kontaktoplysninger, da vi af sikkerhedsmæssige hensyn ikke viser e-mailadresser på DBA.

    Ønsker du at svare brugeren, skal du blot benytte ovenstående kontaktoplysninger.


    Beskeden drejer sig om følgende annonce:
    Akrapovic Suzuki SV1000-Akrapovic årg. 3: Udstødning Suzuki SV1000, Har disse fede Akrapovic potter til en Suzuki SV1000. Den fedeste dybe lyd. Ultra lette. Den ene har lidt ridser fra et hurtig sving. SORRY.. Se billed.


    NB: Vær opmærksom! Indeholder denne e-mail spam fra brugeren eller har du mistanke om svindlere (ofte udenlandske henvendelser), beder vi dig videresende denne e-mail - og evt. et par linjer om hvorfor - til vores supportafdeling på support@dba.dk.

    ________________________________________Med venlig hilsen
    DBA



    Ydermere kan jeg informere at John har fortalt en anden herinde at han allerede har betalt ???
    Denne besked kan jeg kun poste hvis vedkommende giver mig lov.

    I kan selv vurdere. 10 Dage flere mail,


  • #34   26. apr 2013 -------- Oprindelig meddelelse --------
    Emne:udstødninger.
    Fra:Thomas Bangsmann <tmb@mtgruppen.dk>
    Til:john@loevkvist.dk
    Cc:




    Hej John,

    Jeg kender ikke alder på dem, men har fået fortalt af forhandleren jeg købte cyklen af at forrige ejer inden for få år havde brugt en formue på opgradering af cyklen, deriblandt potter.

    Det har en rigtig fin lyd, og ser man ind i dem ser de rigtig fine ud, så ingen grund til at pakke dem om.

    Den adr. du har skrevet er det en firma adr, ?
    Mere af hensyn til hvorledes jeg sender dem. Jeg har daglig afhentning med GLS.

    Sender tirsdag. Mailer fragt brevs nummer.

    -------- Oprindelig meddelelse --------
    Emne:Udstødning SV 1000S
    Fra:Thomas Bangsmann <tmb@mtgruppen.dk>
    Til:john@loevkvist.dk
    Cc:



    Hej John,

    Håber du er blevet frisk.

    Jeg kan se at dit firma har kvitt. for pakken med en underskrift Jensen.
    Så det burde være ok,

    Men jeg kan ikke se at du har overført penge.

    Du får lige konto no igen.

    Reg. 6823 konto. 0001007987
    Sydbank.


    Ha en god weekend.




    Med venlig hilsen / Best regards

    Thomas Bangsmann

    MT//GRUPPEN


  • #35   26. apr 2013 @john.

    Det tager 2min at sende en pakke.. Du træder vande, og det er mildt sagt for ringe. Det er helt utilstedeligt ikke at sende tilbage prompte, hvis det er den mulighed der er valgt. Og når jeg siger prompte, så er det senest dagen efter returneringen er besluttet !!!!! Og de eneste undskyldninger der duer er hvis du er i koma eller varetægtsfængslet. Arbejde,flytning,kone,unger og værksted er Bull......

    Opfør dig som en mand, og betal for det du har købt, om du vil bruge det er op til dig....

    Mvh brian



  • #36   26. apr 2013 ^^enig med Brian

  • #37   27. apr 2013 skal da beklage, at der er gået nogle dage. Men som jeg skriver har jeg ikke uanede mængder af fokus - indrømmet, vi burde have fundet en løsning tidligere.

    Vi aftalte at, der var ridser på den ene potte - hvilket prisen også afspejler, men at der så er en bule i den anden, og den ene carbon hanger er defekt, det synes jeg satme er for ringe. Kan du forestille dig, at jeg måske har brugt et par dage på at summe om jeg kunne leve med at have den slags siddende på min cykel?

    Send du bare den pakkeseddel, så vi kan få sagen ud af verden, og du kan finde en anden køber til dine potter - håber, at du næste gang oplyser alle defekter og ikke kun én af dem.

    Hvis potterne havde været 100% som aftalt, ville de for længst være betalt!


  • #38   27. apr 2013 Buler og defekt hænger, ? så pæne ud da de blev sendt. Hvis der er så alvorlige fejl må jeg være blind. Eller ?
    Undre mig så kun endnu mere at du ikke har sagt noget når jeg har talt med dig. Forleden da jeg stadig ikke kunne forstå manglende betaling og hvor du lovede at betale straks, sagde du heller ikke noget.

    Send mig din nye adr, du er flyttet til.
    Evt. samler en af mine sælgere potterne op.


  • #39   27. apr 2013 sendt i pm

  • #40   27. apr 2013 hvad jeg tænker og syntes , vil jeg skåne jer for..

    pøj med det..

    mvh


  • #41   27. apr 2013 nårh .... men det var jo så afslutningen på det .. smiley

  • #43   27. apr 2013 potterne kommer hjem til sin Far igen .. ridserne var vist ikke hemmeligholdt, og det er vel ikke dyrt for par Akraoooviszz potter hvis man er til dem ..

    Der bliver ro i andedammen igen smiley


  • #44   28. apr 2013 Det da godt nok helt bims det der ;D

  • #45   3. jul 2013 Hmm, Har stadig ikke modtaget mine potter retur. Har 2 gange sendt Post Danmark betalt pakke label men ingen reaktion. Kan se at vedkommende har haft en indlæg hvori han skriver at han er styrtet på cyklen. Hmmm er det derfor jeg ikke har modtaget mine potter retur.... ?
    Sq for ringe.....


  • #46   3. jul 2013 Ringe er for lille et ord smiley det er helt igennem uacceptabel opførsel !!!

  • #47   3. jul 2013 Det er bare surrøv når folk ikke kan betale.

  • #48   3. jul 2013 Har flere gange handlet kåber og stumper herinde og på dba. Og folk er både ringe til at pakke, informere og mange gange levere tingene. Så er stumperne er gået i stykker under leverancen, er ikke utænkeligt. Jeg ser denne sag fra begge synspunkter og håber i finder ud af det smiley

  • #49   3. jul 2013 Martin S - jo jo men der er gået over 2 måneder......

  • #50   3. jul 2013 tja, hvad kan jeg sige..Vedkommende har 2 gange efter han modtaget sagt at han vil betale. Senere kommer der et modspil. ? Så siger han at han vil sende retur. Jeg er large og tilbyder at betale omkostninger og har 2 gange gjort det. Ja der er gået mere end 2 mdr. Så hvem er forkert på den..? Men ham om det. En dag så kommer jeg forbi Ålborg og så ?..

  • #51   3. jul 2013 Thomas - Nok er du mavesur, men hvis du pludselig kommer på ferie og får sol i striber, pga et par mønter, er det så det værd? Du har dit på det rene, lader det til. Pas på med selvtægt.

  • #52   3. jul 2013 Og ja de 2 måneder er jo alligevel en rum tid ...

  • #53   3. jul 2013 Det er da gudskelov sjældent, at folk opfører sig sådan.
    Sidder lige og tænker på den amerikanske skuespiller W.C Field, der sagde:

    "Jo flere mennesker, jeg lærer at kende, jo mere kommer jeg til at holde jeg af dyr"


  • #54   3. jul 2013 Hej Martin,
    Nej selvtægt er ikke noget jeg påtænker,,men et venligt besøg er noget andet.
    Mener at ansigt til ansigt, tja så kommer der en afslutning. smiley
    Jeg har sendt pm til vedkommende hvor jeg ønsker ham en god sommer, samt jeg er giver udtryk for jeg har accepteret at han ikke har i sinde at fsluttebsagen. Jeg kan se under afsendte mailmat han ikke har åbnet den trods han jar været altiv på siden. Altså en struds. smiley


  • #55   3. jul 2013 øv, hader min tablet, den sluger mine ord og sammensætter en gang volapyk....

  • #56   4. jul 2013 Hva fanden er JL for en tøs? Han har aftalt pris med sælger, og har modtaget varen. Betal. Eller send varen retur med den samme. Plattenslager.

  • #57   5. jul 2013 Hey,,, Så kom mine potter retur dd. via post dk, på min pakke label.
    Ja der er en lille bule i den ene potte, men den var der sq ikke ved afsendelse.
    Selv lager manden i firmaet som pakkede dem sagde også da vi modtog dem idag at den ikke var der ved afsendelse. Ok Gls kan være nogle hårde banditter, så lige den del kan jeg ikke sige så meget til. Men anyway efter mere end 2 mdr. så er de hjemme igen. End of storry.


  • #58   5. jul 2013 det var satme også på tide

  • #60   6. jul 2013 joh ... Det kan også godt tage sin tid hvis posten skal køre på cykel hele vejen fra afsender ....de har måske hængt over styret og svinget lidt, deraf den ekstra bule ... an må håbe at GLS får råd til Scootere i fremtiden

  • #61   17. jul 2013 Godt nok for træls! Den her er trukket ualmindelig langt ud.
    Selv er jeg ved at få leveret en styrthjelm, betaler ved overdragelse, men kan vi ikke mødes, så ryger den da bare i posten og sælger får penge sat ind på kontoen.


Kommentér på:
Betal for pokker. Har leveret varen.

Annonce