Batteri problemer SV 650s {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har den seneste tid oplevet nogle problemer med min kære Suzuki(og nej, det er ikke dét der er problemet
)
Jeg var på weekend i Sverige, da den pludselig ikke ville starte. Vi tænkte, at der bare ikke var mere strøm på, og smed en lader til den. Efter 5-10 min startede den, og der var ikke nogle problemer før dagen efter. Da vi var ude og køre, så fuckede speedometeret op, og fløj op og ned, selvom jeg holdte samme hastighed. Den kunne derefter ikke starte, men sprang i gang, efter en lille pause.
Vi fandt ud af, at batteriet ikke sad ordenligt på, og strammede derfor skruerne. Det virkede så, lige indtil i dag.
I morges startede jeg den, for at køre den frem. Den stod så stille i 15-20 min, og var derefter helt død.
Nu har den siddet til lader hele dagen, og der er ikke startproblemer, men når jeg slukker den, så tikker den mærkeligt et øjeblik.
Hvad kan det være?
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 117 Svar: 774
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.769
Er der fin spænding på så kan det være dit starter relæ der driller, det kan man omgå ved at kortslutte forbindelsen på relæ'et.
Ellers kan du også bare tage et start kabel fra plus på dit batteri, også til plus på din starter, også se om den bliver trukket rundt.
Har selv lige brugt noget tid på at fejlsøge på min egen, der gik ensretteren sidste år, også havde jeg kørt rundt og tømt mit batteri et par gange, som så resulterede i at batteriet faldt sammen, du kunne fint lade det op, men så snart det skulle levere noget power, så var der ik noget tilbage i det, og syntes det lyder som noget af det samme problem du har, det er i hvert fald ganske "normalt".
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 117 Svar: 774
Det kunne godt lyde sansynligt.
Batteri problemer SV 650s