2.083 visninger
|
Oprettet:
DBA Koster igen ! {{forumTopicSubject}}
Ville sætte min Yamaha på DBA nu det var blevet gratis men NIX ! Nu koster det sgu spidsen af en jetjager igen.
Hvad er det for noget fis først at sige de nu bliver gratis og så forlange penge igen?
Koster sgu 50 kr for en sølle uge. Latterlig.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 109 MC-er: 16 Emner: 140 Svar: 707
udover deres MC annoncer nok Ryger nedaf nu
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 689
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 39
Og det var på dba
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
JA det er ironisk sirup der løber ned af skærmen nu
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 421
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
MCG er nu også et fint sted syntes jeg, der er bare ikke så mange der kigger udefra, men fint nok.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Så kan det være, at de useriøse sælgere falder fra. Dem er der sgu mange af, dem som håber på et salg til en latterlig dyr pris. I gratis dagene væltede det ind med annoncer som var så urealistiske, at man kunne græde.
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 421
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Forstår godt DBA vil have penge, og det får de skam allerede ved ALLE de MANGE valgmuligheder man kan vælge som ex. fed skrift/fremhævning/flere billeder/antal uger.. osv osv osv... forstår så ikke at en næsten anonym annonce, som annoncen jo er når man ikke vælger nogle bling bling ting, skal koste penge. Det er at skyde sig selv i foden, for det mindsker MC'er til salg inde på DBA MARKANT, og derfor vil jeg nok tilbringe mere tid på guloggratis eller 123MC, for sætter man sin MC til billige penge (som jeg er interesseret i at købe, gider ikke overbetale ?), så skal den sq nok blive solgt, om man betaler for det eller bruger gratis sider.
DBA Koster igen !