{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.012 visninger | Oprettet:

29 tands tandhjul til Lifan 250-4 {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Jeg leder efter det bagerste tandhjul med 29 tænder til en Lifan 250-4 fra 2007.

Jeg har rettet henvendelse til virkelig mange forhandlere; MC4you, Outgear, CM auto, Bike Danmark, samt på DBA mv. uden resultat.

Er nogle af jer bekendt med, hvor man kan finde sådan et tandhjul ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  29 tands tandhjul til Lifan 250-4
  • #1   3. maj 2013 Hej har i prøvet ved Texas.dk mange af deres dele passer lige over på

  • #2   3. maj 2013 Prøv evt. at kontakte http://www.ringsted-motor.com/ ...det er ikke sikkert at det er på webshoppen, men han skulle have en del forskelligt liggende...tør selvfølgelig ikke love at han har det du skal bruge...

  • #3   4. maj 2013 Den passer tandhjul med en honda rebel 250

  • #4   4. maj 2013 Klaus og Thomas: De er begge kontaktet pr mail. Afventer svar - håber de ligger inde med det.

    Preben: Super, tak for det. Måske jeg kan finde et sådan i stedet smiley


  • #5   12. maj 2013 Rigtigt at den passer tandhjul med en Honda Rebel,men tror ikke den kører med 28 eller 29 T. De fåes vist kun i 32 T ,og dem kan de fleste Kina forhandlere skaffe. Problemet er at 28 / 29 T bliver lavet på bestilling ,og da salget ikke er så stort mere,vil ingen bestille en ny sending..........er hvad jeg har hørt. Ret mig hvis jeg tager fejl...?
    KIM


  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #6   26. jun 2013 Du kan prøve at sende mig en mail på jan@scootershop.dk der er en chance for vi har det, da vi lige har købt et restlager af Lifan dele
    jan@scootershop.dk
    Mvh
    Jan


  • #7   26. jun 2013 Hej Jan, Jeg købte det her på forummet for3 uger siden, så har fundet et. Hvad har du ellers af dele på lager ?

  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #8   26. jun 2013 Der er rigtigt meget forskelligt i det parti vi har købt, alt fra dobbelt karburator til blinklygter og hjul...
    Vi begynder at oprette på hjemmesiden en af de næste dage, men det bliver lidt rodet på den, da vi ikke har nogen kataloger over Lifan...


  • #9   26. jun 2013 Ok, jeg holder øje med hjemmesiden. Er det scootershop.dk ?

  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #10   26. jun 2013 Hej Karsten,

    Ja det er www.scootershop.dk
    men mangler du noget så smid en mail eller ring til os, så tjekker vi om vi har det og vender tilbage med en skarp pris.
    Ved der var dele til Lifan mc og atv, en masse forskelligt, egentligt ville vi gerne sælge hele partiet på en gang, men bliver nok svært at finde en der er int. i det hele smiley


Kommentér på:
29 tands tandhjul til Lifan 250-4

Annonce