{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Powercommander?
  • #1   7. maj 2013 Det er svært at svare på, men du burde som minimum tjekke blandingen efter katten er fjernet.. men det koster også, så hvorfor ikke tage PC og indkøring i samme hånd..

  • Benjamin A
    Benjamin A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #2   7. maj 2013 Det koster spidsen af en jetjager at for PC og rullning! Men det vil de helst anbefale, at få begge ting hvis jeg fjerner katalysatoren?

  • #3   7. maj 2013 Benjamin,

    Det bliver du glad for i sidste ende, efter jeg fik PCM og rullning samt mappning af ventilerne på min Blackbird, så er den bare tip top smiley


  • Benjamin A
    Benjamin A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #4   7. maj 2013 Hvor dårligt kører den uden PC og rullning?

  • #6   7. maj 2013 Siger man A - må man også sige B. Hvorfor fanden lave en ændring der kun giver "larm" / lyd og som gør ens Mc komme til at hakke og køre dårligt (for det komme den til) og så ikke ændre dens benzin blandning så du faktisk for noget godt ud af at pille den kat af.
    Du vil især kunne mærke forskel hvis du piller den kat af og køre 300-500 km uden - og så får lavet dit map med en powercommander og K&N filter. Så vil du bestem ikke mene det var spild af penge. Men som med så meget andet. Man er nød til at prøve det for at forstå det.
    Du kan læse, og snakke om det nok så meget - men før du har oplevet det (som med så mange andre ting her i livet) før vil man ikke forstå det ordenligt.

    Mir råd: skal kat af - så skal powercommander og K&N filter på + ny mapping.
    Ellers..... Behold kat på.


  • #7   7. maj 2013 det koster at lave om på alt på en mc ellers behold din kat på, intet er gratis har selv mont andre potter på min mc og den er blevet rullet tør ikke andet

  • #8   7. maj 2013 victor :hvem er din dyno mand ??

  • #9   7. maj 2013 Fenris: *SSS*
    Men man kan da godt sidde og fundere lidt over hvad hele øvelsen skal til for. Det nævner trådstarter jo intet om. Er i øvrigt helt enig med Fenris........... Hvis det så ellers kan bruges til noget smiley


  • Benjamin A
    Benjamin A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #11   8. maj 2013 Snehvide: Grunden til jeg vil ha den af, er af lydmæssige årsager. Den siger absolut ingen ting.

  • #12   8. maj 2013 Håber ikke du er "dum" nok til at skære en kat af dens org. potte. Der er syns regler som bliver strammet op hver dag nu, og EU regler der gør at du ikke kan syne den hvis det er.
    Jeg har gemt min org. potte af samme grund. Så har jeg altid en potte jeg kan syne den med - og som kan overholde alle krav.
    At jeg så tager den af igen, og sætte en åben på er en helt anden sag.


  • Benjamin A
    Benjamin A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #13   8. maj 2013 Hvor kan man få fat i en "racer" manifold hvis det ikke er fra MJS i USA?

  • #14   8. maj 2013 OK Benjamin. I princippet kan jeg sagtens følge dig. Men holder man dette op mod de "problemer" du risikerer at rende ind i er jeg ikke sikker på at jeg ville gøre som dig. Jeg tror jeg ville følge Fenris sidste anbefaling, men som sagt kan du jo godt stadig rende ind i andre problemer når du ændrer på udstødningssystemet......

Kommentér på:
Powercommander?

Annonce