Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tanktaske til gsx600f
  • #1   7. maj 2013 I Held kataloget har de f.eks. en tabel hvor du kan se hvilke af deres modeller der passer på.

• #3   7. maj 2013 GIVI har en fuldstændig genial taske, som jeg selv har brugt i et års tid. Man skruer en lille dims på benzindækslet og derefter kan du klikke tasken af og på i løbet af 3 sek.! Den kan udvides til en pæn størrelse, har regntæt overtrækkelse og er som sagt utroligt hurtigt at på- og afmontere! Monteringsbeslaget fås vist til de fleste gængse motorcykler. I Østjylland fås de blandt andet hos Larsen MC i Lystrup, men ellers er det bare at google 'GIVI'. P.S.: Jeg har ingen økonomisk interesse i produktet, jeg har bare været utroligt glad for min smiley

• #4   7. maj 2013 Sådan et produkt som jonas snakker om, er der rigtig mange der har lavet. sw-motech, held og en masse andre.

• #5   7. maj 2013 Jeg har en som den Jonas H beskriver
    Fik den på her i vinter
    Den er jeg super glad for, også fordi der er plads til mobilen foran og det virker rigtig godt, og så er der et regnslag med hvis det regner rigtig meget smiley

profilbillede
  • #6   7. maj 2013 Brix:
    Jeg vil rigtig gerne have en af de held tasker, men jeg kan ikke finde den tabel du snakker om.

• #7   8. maj 2013 Det er den her tabel jeg snakker om
    http://www.held.de/files/d_tab_reisetextil.pdf
    Jeg kan dog se din motorcykel ikke er med i den nye tabel for 2013, men jeg ved den er i en af de tidligere. Enten 2010 eller 2011. Så du skal bare finde et Held udstyrs katalog fra en af de åregange. Det kan måske også findes på nettet?

• #8   12. maj 2013 tak for de fine besvarelser.
    Valget faldt på en givi T480 taske, men tanklock.

Jeg har lige monteret den og nu glæder jeg mig til at undvære rygsækken i morgen.

Kommentér på:
tanktaske til gsx600f

Annonce