881 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Interphone F4 Interphone F4

Jeg har nu sat en lille formue i Interphone F4, og jeg har ikke fået det afprøvet sådan rigtigt, men allerede inden da', er jeg faldet over noget, som en af jer kan hjælpe mig med.
Hvordan slukker man for enheden, der er jo ingen tænd/sluk knap, og der er jo heller ikke noget batteri, som man bare lige piller ud, hvad gør man så?
Kan det passe at det bare skal ligge der og bruge strøm.
Jeg har mener jeg alså selv travet vildledningen igennem, og der står alt muligt andet end lige det jeg nu har brug for.
Men bortset fra det lille problem, så tror jeg såmænd det kører fint, der er en fantastisk god lyd i højtalerne...

Hej

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Interphone F4
  • #1   7. maj 2013 Ved ikke om det er det samme som på 5'eren, men der skal man bare holde den midterste knap inde i x antal sekunder og derefter slukker enheden.

• König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 131
    #2   7. maj 2013 Hold den inden indtil den blinker rødt - derefter slukker den

• #4   9. maj 2013 Hej JENS S
    Tak for hjælpen, det var lige det der skulle til, en manuel på Dansk, og den der er alså meget fin, man skulle jo ellers mene at det er det samme der ligger på nettet som der ligger i kassen når man køber sin interphone, men det er det langt fra, så da' jeg så den du her linker til, så faldt alle brikkerne på plads.
    Dette link er helt klart noget jeg kan anbefale andre der også brænder inde med nogle spørgsmål, som man ikke kan finde svar på i den medfølgende brugervejledning.
    Godt gået af dig, og tak for hjælpen.

Hej

Kommentér på:
Interphone F4

Annonce