956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Leje af motorcykel i Danmark Leje af motorcykel i Danmark

Hej
Jeg har en ven fra USA som har planer om at besøge Europa fra sidst i juni til sidst i juli.. 4-5 uger.
Han arbejder lidt på at finde en motorcykel at køre på i stedet for at købe et eurorail og tage tog..

jeg ved han har spurgt på horizons unlimited men jeg lovede lige at spørge omkring om nogen skulle være interesset i at leje en motorcykel ud en måneds tid. jeg kender ikke helt budgettet men jeg ved at et eurorail koster 5000-7000 kroner så mon ikke det er de penge han har at gøre med.

Jeg tror det er lige meget hvilken Mc det er bare den kan klare nogle kilometer rundt i europa med lidt bagage.

Douglas som han hedder er MC mekaniker så han skal nok holde cyklen ved lige undervejs.

Nå men I må gerne kontakte mig hvis I har nogle ideer.

Hilsen Esben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af motorcykel i Danmark
  • #1   8. maj 2013 kunne godt være interesseret.. har en suzuki Sv 1000, med sw motech rail og givi sidetasker og top taske.. skal selv ud og rejse i den periode, så det ville ikke være utænkeligt at jeg kunne laves en aftale med. Anders

• #2   8. maj 2013 Frankies MCcenter i Randers lejer cykler ud

• #3   8. maj 2013 Husk at tjekke forsikringen. Sker der en skade, er man lynhurtig ude i noget asurance svindel. Og det straffes dyrt.....

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #4   8. maj 2013 Hvis han lander i Tyskland og lejer dér bliver det garanteret møj billigere.

• #5   9. maj 2013 Som Brian skrive er det nok en god ide at checke forsikringen. Der er forskel på at udleje og udlåne smiley meen assurance svig ? Og straffes ? Jeg tror først det kan komme på tale hvis man opgiver urigtige oplysninger til forsikringen hvilket jo først kan ske hvis man anmelder en skade.

• #6   9. maj 2013 @Per.

Læs mit indlæg.

"Sker der en skade, er man lynhurtig ude i noget asurance svindel."

Sjovt nok bliver udlejning tit lavet om til udlån i det øjeblik en skade sker. Og det er assurancesvig... Enig ?

Mvh Brian smiley

• #7   9. maj 2013 Det skal jeg slet ikke udelukke der er nogen som gør. Jeg har ikke kendskab til nogen som har lånt/udlånt på denne måde. Kunne heller ikke selv finde på det uanset om det er en bekendt eller andre. Men skaden skal jo først prøves dækket af forsikringen før det kan gå så galt. Og hvis der sker en skade som bliver anmeldt af en modpart, betaler ens egen automatisk hvorefter man kan vælge selv at betale. Så er der ikke tale om svindel, da man ikke selv har anmeldt noget. Tyveri er en anden sag.

Kommentér på:
Leje af motorcykel i Danmark

Annonce