Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rukka
  • #1   8. maj 2013 har haft 3 rukka jakker og 2 bukser
    den sidste jakke var med den nye gummi lynlås.....ikke lige mig .....
    det andet er ok , men du betaler for navnet .....
    revit - dainese- held, alle med goretex membran er efter min mening lige så godt som rukka .

• #2   8. maj 2013 Jeg fandt min rukka-jakke til en go penge på biker-land.de, der ofte har gode tilbud. Gav 2.100 kr for den. Så den samme jakke på 'sær-tilbud' i københavn til 2.995 kr. Normalprisen var 3.600 kr.

Har tidligere haft dainese-goretex-jakke, og jeg syns egentlig ikke, at der er nogen væsentlig forskel. Det er bare smag og behag. Selv kan jeg godt lide rukka-jakkens lidt længere ærmer og højere krave.

• #3   8. maj 2013 Min rukka var "kun" knap 8 år gammel da lynlåsen gav op.
    (kører nu i 10. sæson med den)
    Måtte fanme ofre 150,- på at få syet en ny på, samtidigt fik den ny velcro-luk i kraven.. Den har været brugt til rejser, hverdagskørsel og vinterkørsel og ikke mindst vinterenduro. Den har været vasket mere end 100 gange pga mudderkørsel og er stadigvæk 100% vandtæt.
    Jeg kigger på en anden model men det er fordi jeg vil have en lidt længere model nu jeg er blevet en gammel mand.
    Jeg siger ikke de er bedre end andre mærker da jeg ikke har erfaring med dem, men min næste hedder også Rukka.. Hvorfor skulle den hedde andet smiley
    Jeg gav 2100,- hos Aagesen dengang...

• #5   15. maj 2013 Tak for jeres svar ... Det hele endte med at jeg måtte til lommerne og fik mig et sæt rukka... Basti jakke og bukser... Har kørt med det, og er blevet super glad for det... Tager 4 dage til Harzen, så der skal det stå sin prøve...Go sæson til jer.. Jeg hilser nå vi mødes derude....:-)

Kommentér på:
Rukka

Annonce