{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markedet. ?
  • #1   13. maj 2013 Ingen gider købe dyrt skrammel

  • #3   13. maj 2013 Åhhhhhhh nej ikke nu igen........ (undskyld)

    Har været oppe her i mcg nok ca. 1 million gange, med stort set samme resultat hver gang................... smiley


  • #5   13. maj 2013 FULDSTÆNDIG korrekt. Den pris du har sat din mc til bevirker næppe telefonstorm. Prøv nu lige at tjekke hvad du ellers kan få for pengene zx10R, zx12R, Hayabusa, o.m.a.

  • #6   13. maj 2013 Alt kan vel sælges...... til den rigtige pris. Og som det er lige nu og har været længe så er det nok det køber vil gi der er prisen.!!!

  • #7   13. maj 2013 synes nu markedet er prissat ret godt. og det var nu ikke for at promovere min egen annonce for den er der nok der har set uden resultat trods det er den billigste jeg kan finde. Men folk har nok ikke penge i den her tid.

  • #8   13. maj 2013 Vi kan da godt bytte hvis du vil smiley

  • #10   13. maj 2013 Næ har både solgt og købt en motorcykel, indenfor den sidste månede smiley

  • #12   13. maj 2013 nu er det jo også vidt forskellige cykler. du vil jo aldrig kunne samenligne de cykler med hinanden. Hvis man kan lide looket på en suzuki så går man jo ikke ud og køber en zx10r og omvendt. derud over er min sku prissat rimeligt i forhold til hvad du kan finde af samme model.

  • #13   13. maj 2013 ja men der er sku da også forskel på 99000 og så 78000. det er jo ikke alle der lige har 20000 mere. hvad finder du ellers til under 80.000 som kan sammenlignes.

  • #14   13. maj 2013 køber og sælger hele tiden, det lever skam efter bedste evne - man skal bare gøre noget ved reklamen *hostjawatilsalgmøgmøgbilli´host* smiley

  • #15   13. maj 2013 Ville da ønske jeg skulle købe ny ged nu -- masser af gode tilbud derude.

    profilbillede
  • #16   13. maj 2013 Der er en fin jawa i roskilde , 0-100 på mere end du aner - den har travlt , den har RIGTIG travlt. Udstyret med et fladt fordæk der giver ekstra udfordringer til den rutinerede kører der tror han kan alt på en mc smiley

  • #17   13. maj 2013 *GGGGGGGGGGGG*

  • #18   13. maj 2013 Min gamle kværn var solgt på under en uge, men den var også prissat realistisk...


  • #20   13. maj 2013 Nå seriøst....
    Som skrevet en million gange tidligere af mange andre er det ikke mere kompliceret end udbud og efterspørgsel (som så ganske vist også påvirkes af konjunkturer......)
    Hvis du REELT (?) VIL sælge, er du som det første nødt til at sluge kameler nøjagtig lige som alle vi andre der har solgt og mistet ganske mange penge på det sidste. Og det betyder at er det et reelt ønske om salg vi er ude i, skal den langt ned i pris! Tilstrækkelig lavt prissat og så kan du sælge. -Og ja!!!! det er pissetræls, og nej det er ikke rimeligt og sådan kan vi sidde med vores tudekiks og pylre.... Eller også kan vi acceptere forholdende som de er. Det tog mig 1½ år at nå dertil!!!! Skal vi se lidt positivt i det - så gælder nøjagtig det samme for den næste mc du vil have, så spørgsmålet er, om det betyder så meget (med baggrund i at man skal have en anden istedet)


  • #21   13. maj 2013 Jeg køber og sælger en del maskiner om året... ingen problemer der...
    Pris pris pris og... pris... realisme er vigtig..

    Sæt den til det du vil have for den og ikke som mange andre til +10 så der er noget at handle om... og stå fast.
    Har du den billigste ged skal den nok blive solgt, ligger den til en middelpris har du den også næste sæson...
    Ingen henvendelser=uinteressant pris.


  • #22   13. maj 2013 En vare er det værd, man kan få for den. Husker man det er markedet ikke dødt.

  • #23   13. maj 2013 skal vi lige have en lille detalje med er det jo prisen I FORHOLD TIL det man vil sælge (og selvf. alle de andre lignende produkter). Stand, dokumentation for vedligehold, km osv betyder selvf. også noget for en del.
    Man kan jo ikke udelukkende kigge på fx model og pris smiley


  • #24   13. maj 2013 Folk har det med at tro at det er guld de har stående i garagen

  • #25   13. maj 2013 Right Snehvide........ Da jeg byttede min RFer med Buell var Buellen nedsat med 50.000 !! Altså den var ny købt ved Craps :-)) Men så kan man jo hellere ikk forvente at få fuld goo for den gamle. Så sælg knallerten billigere Patrick og køb noget andet billig.

  • #26   13. maj 2013 Jeg ku' rigtig godt tænke mig at købe en nyere og federe mc en den Gixxer jeg har haft siden 2010....
    Problemet er bare at den, ved et salg, nok skal koste 10-12 tusind kroner mindre nu, end det jeg gav for den i 2010.... Det gider jeg sgu sjovt nok ikke rigtig være med til.. smiley

    Jeg tror det er en stor del af problemet med "markedet" lige nu.
    Man syntes der er rigtig mange "fede" mc'er til salg til gode priser, men man håber stadig at holde pengene hjemme på den mc man vil sælge... smiley

    Ned med prisen ! Tjek markedspriserne og læg dig lige under den billigste - Så skal den nok blive solgt. Og så må du bare æde tabet selv om det ikke er sjovt...


  • #27   13. maj 2013 svaret på dit spørgsmål: nej

  • #28   13. maj 2013 Er der ikke også flere mc,er til salg end for 20 år siden? Har på fornemmelsen af at mc salget steg kraftigt i start af år 2000 og frem til 08.
    Nu går det ikke så godt mere, heller ik for forhandlerne som har skruet deres brugt priser ned. Man får enda billigt udstyr og garanti oven i hatten.


  • #29   13. maj 2013 Nej salgsstatistikken/statistikken over nyindregistreringer er jo ingen hemmelighed længere *S* og det er da en del af situationen. Men stadig gælder basics: Udbud og efterspørgsel. Det ER relativt simpelt. og det kan man altså ikke køre sin eggen lille krig med og så håbe at man vinder. En MC bliver jo næppe mere værd ved at gemme den x antal år indtil situationen (måske ? men sandsynligvis IKKE) er blevet bedre.
    Tror vist det er gentaget rigeligt nu :-)....... af mange i forskellige formuleringer


  • #30   13. maj 2013 Der er faktisk solgt en 3-4 stykker af Gsxr 750K7 den sidste måned, dog til en pris omkring 60-65tkr.

    Ved det fordi jeg selv er på udkig efter en og er kommet for sent 2 gange,,


  • #31   13. maj 2013 Der er sku ikke blevet solgt nogen gsxr 750 k7 til 60.000 kr Det er jo helt hen i vejret.

  • #32   13. maj 2013 Jeg købte min i august med 13000 på klokken, til 72000,- der blev et par md senere solgt en k9 for det samme.

    Og en anden k7 med 20000km til 65k i blå...

    Det er ligegyldigt om din er den billigste, hvis den stadig er prissat for højt..

    Markedet er fint. Slå du bare 10k af prisen, så får du nok et bud omkring 65k

    Mvh Brian


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #33   13. maj 2013 Patrick P - Sæt du bare prisen ned til under 70, så skal den nok blive solgt.

    Er det værd at vente 8 mdr og få de samme 70 for den til den tid fordi alle andre er faldet også?

    Det er en 5 år gammel MC, for faen! Vær dog lidt realistisk...


  • #34   13. maj 2013 Patrick:

    Lyt lige til Sajmon - han har givet vis fat i noget. Hvis du vil sælge, så sæt den ged ned. Den taber i hvert fald 20 % pr. år - bare i alder, du betaler forsikring og afgift, samt har et rentetab. Det er simpelthen billigere at sælge billigt nu end at blive tvunget til det om 8 måneder.

    Læg dertil at japserne devaluerer - dermed bliver de nye cykler billigere, og det hjælper heller ikke på brugtprisen.


  • #35   13. maj 2013 Og den du køber i stedet er tilsvarende billig...
    Det er ikke så svært...


  • #36   14. maj 2013 jeg har allerede sparet 4000 (link fjernet)

  • #37   14. maj 2013 9000 sparet (link fjernet)

  • #38   14. maj 2013 @dean.

    Link 2 er super!! Det første er en 600cc som også er alt for dyr smiley


  • #39   14. maj 2013 Hmm..

Kommentér på:
Markedet. ?

Annonce