1.518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Miljøskadet !?!? Miljøskadet !?!?

Jeg har fundet ud af at jeg muligvis er blevet miljøskadet af Honda !!

Gennem årene har jeg haft rigtig mange Mc´er, og lavet en masse fine bikes ; MEN , Jeg efterhånden har jeg fået en tendes til at syntes at Honda erne er SÅ fint lavet .. det er noget med; ejji, uhh, jamen SE hvor ER de geniale på Honda fabrikken osv ...

Er det farligt !? .. Egentlig er det jo ikke fair over for min Kawa ..

Burde man egentlig ikke sagsøge fabrikken ?? .. Bare det ikke er varige mén, så man pludselig begynder at gå og halte eller noget!!

Det kan hurtigt blive noget snavs ... Skulle måske se at få anskaffet mig en BSa eller noget, bare lige for at ligesom "komme lidt væk" fra det hele ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Miljøskadet !?!?
  • #2   21. maj 2013 Du har jo bare set lyset Morten ?? smiley

• #3   21. maj 2013 Honda på vejen, KTM i mudderet, det ved alle med kvalitets sans smiley

• #4   21. maj 2013 Og Yamaha på banen og kawasaki til ishuset..

• #5   21. maj 2013 syntes nu tit jeg ser R1'er ved ishuset, med 5cm kyllinge striber.

• #6   21. maj 2013 I feel you man... Især det mht Honda smiley

• #7   21. maj 2013 Nej det er helt normalt, er også kommet frem til at Honda dur og det andet er kun noget man har forbi man ikke har prøvet at have Honda.

Sådan har jeg det også med BMW købte en Audi A6 4x4 efter mange år med BMW, tilbage til BMW og gerne en M5.

• #8   21. maj 2013 Hmmm, mener der var noget med at politiet skrottede deres Honda´er fordi der var for mange problemer smiley
    Så de gik også tilbage til BMW smiley

• #9   21. maj 2013 Set lyset !!! ... Okay ... Det lyder bedre .. Jeg gik joh og blev lidt bange for at man ville ende med at blive hentet og låst inde eller noget ...

Og Jacob .. Man kan jo se på billedet at skaden allerede ER sket ... Det er et MEGET seriøst blik den unge mand har i øjene !! .. A man on a mission !!

Man burde jo holde nogle ugenlige forsamlinger, med fællessang, konvent, og den slags .. Bare for at få styr på det mentale aspekt i sagen ..

Lægen siger nok det er Hondanegitis ..

Men Ole, jeg mener nu goså at jeg vil få mere ro i det lille sind, når jeg på et tidspunkt får en boxer op under neglene, som jeg kan skam tune, ..

• #10   21. maj 2013 ole l

ja så kan jeg sige 6 Honda her uden problemer også 3 BMW alle med problemer.

Det gælder også deres biler,,, men kan godt lide deres biler.

• #11   21. maj 2013 Rene J..........Du må være verdens uheldigste mand smiley

• #12   21. maj 2013 ole l

Nej jeg lyver bare ikke om det jeg ejer.

• #13   21. maj 2013 Rene J........Uheldig men ærlig smiley

• #14   21. maj 2013 Nej og ja....

• #15   21. maj 2013 Hvis du har problemer hver gang du har en BMW, så må du da være en uheldig mand.
    BMW er et af de mærker der har den højeste tilfredshed fra ejerne i div. undersøgelser og det var jo nok næppe tilfældet, hvis der var mange problemer.

Så du er en uheldig mand smiley

• #16   21. maj 2013 Honda bruger MANGE reklame penge hvert år. Jeg synes du burde have en bd af den kage Morten smiley du gør det sgu godt smiley

• #17   22. maj 2013 YES Brian .. du har ret !! ... jeg vil ha´ 120 kg om året .... ( så pisser jeg lynhurtigt ud og køber en 500 gamma ! .. )

SÅ ... Honda Honda Honda !!! .. kom kom .....

• #18   22. maj 2013 ole l

Nej du glemmer dem der køber BMW er så forblindet i det mærke at de ikke vil tale om det... lidt som B&O dyrt skrammel.

Jeg er selv forblindet i deres biler med uden fejl er de langtfra..

• #19   22. maj 2013 Rene J

"BMW er noget skrammel, ejerne forblindet og vil ikke tale om det .......og B&O er også noget skrammel"

Arhhh Rene, ka´det nu også passe ? eller har du bare lavet din egen undersøgelse, med dig selv som eneste kilde smiley

• #20   22. maj 2013 ole l

Nej kender flere der har sådan en og det andet også, de taler ikke om de problemer, for det gør sgu ondt, husk på de har postet mange penge i det, især det det danske mærke der er lavet i kina...mon ikke sådan en BMW er lavet i kina også eller alle dele er derfra som med MB og andre top mærker.

Bare tag den lorte Audi jeg har nu, sikke en gang skrammel sikke en finish..

:o)

• #21   22. maj 2013 500 gamma...... UHMMMM

• #22   22. maj 2013 Rene J........Så du mener undersøgelsen omkring BMW ejerne´s store tilfredshed, også er et bevis for at de samme mennesker er en flok løgnhalse, der skjuler alle de problemer der er med BMW.........Arhhh tror du nu det kan passe smiley

Ang. Audi og finish der ikke du´r ???. Det må være nogen der har taget røven på dig og solgt dig en bil der har været totalskadet tidligere.

• #23   22. maj 2013 hov hov ... Vær lig søde ved Audi .. det r tæt på det enest bil jeg har haft som faktisk kunne holde ... Det har kun lykkedes mig at smadre en plejlstang på en Audi V6 indtil nu ... Det er faktisk en rigtig god statistik hos mig smiley .. Hvorimod Opel´er, Franske biler, Nissan, Ford osv, døde som rotter på en synkende skude ..

BMW´erne er da fine, bortset fra at de ruster .. det gør Audi´en så ikke, og det tæller langt i min bog smiley

Og lige for at snakke lidt mere religion smiley .. så var jeg faktisk SÅ super glad for min RD 350´er Yams .. tunet and all .. men efter 2 motore som smed plejlstængerne, blev jeg SÅ sur på den at Yamaha røg lidt i skammekrogen .. Så kan de stå dér og tænke lidt over det !!

Jeg har lidt gang i en 2½´er gamma, men manden tror jo den er lavet af guld, selvom den skal ha´den helt store tur .. Vi går og taler lidt om sagen, og imens er det så Honda som er helten smiley ... Man MÅ sgu da også indrømme at når man skiller en CBR 600 motor ad, så Er Honda mennekserne sgu da geniale .. Less is more !! .. Det er lidt det samme som på deres crossere .. En CRF 250´er .. der er ingen ting inde i den .. ikke så mange dutter, kædestrammere, mærkelige olie flow dysser, skiver og pis ..

JEg testede engang om man kunne få en 2½´er CRf fra 04, tilbage til livet 110% .. den havde være mishandlet og voldtaget siden ny og var HELT færdig .. Det kunne man !! .. uden det store drama .. Det er der flere motore man IKKE kan få til .. de endre som rasle bunker, ellers kan kun køres af C-kørere som ikke skal vinde noget alligevel .. interessant test !!

• #24   22. maj 2013 ole l

Ja er folk.. hvor mange tror du lige der vil svinge noget til de lige har giver 300000kr for.

Det med Audi nej sådan er alle dem jeg har kikket på om det er A6 S6 RS6...

Bare forbi noget er dyrt er ikke end med det holder og er godt, jeg har et par forstærker til at stå i min stue de kostet 500k i 1996 gik for at være toppen af poppen dette mærke men folk der købte det talte aldrig om det gik i stykker og det det meste af det, de hold kæft og betales vilde rep prise, sådan er det med meget du køber i dag, bare se appel folk betaler total overpris for noget kina lort.

• #25   22. maj 2013 morten l

Har endnu ikke til dato haft en BMW bil der rustet ret meget, med der er kun også en model i min bog de lavet rigtig og det var E39 modellen klart den bedste bil jeg har kørt i er E39 M5 og er tosset over min er væk, det er tøt på jeg får lyst til at få nakket ham der nuppet den, hvad mon det koster ?.

• #26   22. maj 2013 Rene J.........Ja, så der er jo næsten kun Honda tilbage der du´r, eller tager jeg fejl ? smiley

• #27   22. maj 2013 Jeg havde en 2002 TI .. dobbel kabs and all ... man biler har jeg haft, men DEN der gamle bimmer ... he he he .. Da forst der var drejet lidt af svinghjulet osv, SÅ blev der liv .. damm den var sjov ..
    Ved nu ikke om jeg syntes Bimmerne ruster noget videre, men på mine Audi´er er der intet rust arbejde.. Nu er jeg så heller ikke typen der går ud og køber nye biler ( guldet ender altid på Mc´erne ), så jeg kan ikke udtale mig om de nye Audi´er , men de ældre kører og kører og kører ..

• #28   22. maj 2013 har kun haft honda som crossmaskine.
    men forhelvede en skøn maskine.. tilbage i 04 var jeg til løb med den alle andre kørte på 02-03maskiner min gamle 92´er brugte 3 omgange og så kørte jeg i røven af feltet igen.. savner den skønne skønne maskine. min rm125 køre også super. men den honda vil altid være noget specielt...

• #29   22. maj 2013 ole l

Nej jeg vil følge strømmen og skifte min Bil ud og købe en Kia og en Suzuki det er jo det bedste siger alle for alle har det.

• #30   22. maj 2013 Ketil Lund s

Skifter tit forbi jeg blive så træt i hovedet af at køre for langtid i eller på det lort der laves.

Nej køber nok en ny CBR skal dog lige tykke lidt mere på den HP4...

• #31   22. maj 2013 Kia eller Suzuki, ja det må være det rigtige valg, når man kun vil have top kvalitet uden Kina pis smiley

• #32   23. maj 2013 ole l

Ja,,, men når man så ser sådan en Kia efter nogle år så løber man væk...

Men vi skal bare have lov til at køre i fede biler alle sammen det fortjener vi.

• #33   23. maj 2013 Kia , Suzuki, eller Måneraketter .. Hele sagens kerne ( og det er IKKE IKKE fordi jeg har tænkt mig at ligge i ske med Honda importøren ) , men jeg mener nu stadig at kvaliteten af meget af det Honda laver omkring mekanik, er EXELLENT .. når nu jeg gennem årene at har skruet på næsten alt, er det alt SÅ nice når det er en Honda .. De Er sgu dygtige på den skide fabrik ..

• #34   23. maj 2013 Jeg kan godt give dig ret i hvert fald mht. til biler savner min gl. civic fra 1988 og vil gerne have Honda bil igen BMW Bras Med Wartburgermotor. smiley

Kommentér på:
Miljøskadet !?!?

Annonce