Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC kørekort om formiddagen
  • #1   27. maj 2013 drive team i århus har selvstudie kurser, hvor du tager teorien når det passer dig, mener de har åben fra 9 til 21 eller noget i den retning.

• #2   27. maj 2013 Hej Tommy. Mange tak for info! Men det er til min kone og hun vil helst ikke starte ind midt i århus ;O)

• Peter E
    Peter E Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 81
    #3   27. maj 2013 Jeg har taget ved Drive Team i Århus. Det kan sagtens anbefales. Soran er super flink og kørslen foregår for det meste i nærområderne omkring Århus. Køreprøven afholdes i Odder

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #4   27. maj 2013 Poul Rubach i Randers kører kun i weekenden, men teori er torsdag aften.

• #5   27. maj 2013 Hun skal i hvert fald ikke blive skræmt af det foregår i Århus, jeg tog kortet hos Din Køreskole, jeg mener også de har ordning med selvstudie, og ikke mindst en beståelsesprocent på 80, bedste i Jylland, på daværende tidspukt i hvert fald:) Det pralede de da med.
    Men kørsel er for det meste uden for byen, men man undgår selvfølgelig ikke bykørsel, men det er først når man er klar til det.
    Og som der bliver skrevet så er køreprøve i Odder (meget let) 7 venstresving en bakketop med vigepligt)

• Martin W
    Martin W Tilmeldt:
    maj 2012

Emner: 6 Svar: 18
    #6   27. maj 2013 ved at michael roy i viborg, har nogle lyn kurser, hvor det hele foregår om formiddagen for det meste

Kommentér på:
MC kørekort om formiddagen

Annonce