{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.483 visninger | Oprettet:

Hjælp til Interphone F5XT {{forumTopicSubject}}

Det var en fuser med den jeg fik købt i sidste uge alså den der hedder F4, for der er jo ikke radio i den.
Så nu har jeg købt en F5XT med radio i, og hvad der så ellers følger af problemer, så jeg håber der er nogle der kan og vil hjælpe mig.
Jeg kan få den til at tale andre sprog end Dansk, mså på Engelsk har jeg fået den parret med min mobil, men den er kun 50% sat op, for det er lige som jeg ikke kan få afsluttet opsætningen.

Hej


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Interphone F5XT
  • #1   27. maj 2013 Jeg har kun f3 så jeg kan ikke hjælpe dig. Men hvad med din f4 skal du have solgt den?

  • #4   28. maj 2013 Hej Per
    Jo i var jo 2 der sendte mig dette link på en Dansk udgave, den er ellers ikke til at opdrive.
    Kan du sige mig hvorfor kan den ikke tale Dansk til det kunne min F4, og denne F5er, skulle være en bedre udgave.
    Jeg vil lige smutte forbi KS Motorcykler i Vejle hvor jeg købte min 5 er, og så lade den se på sagen, især hvis den skal opdateres i softwaren, for jeg faldt over et sted på nettet om en der havde gjort det, og derefter virkede den ikke mere.
    Men men men, hvis at og der som frem i faldt, så var det måske ikke nogen dårlig ide at stikke hovederne sammen, om ikke for andet så er turen til Fredericia jo en dejlig tur og meget flot.

    Hej med dig...


  • #6   28. maj 2013 Hej Per
    I opsætningen af sprogvalg, der får man ikke muligheden for at vælge Dansk...

    hej


  • #7   28. maj 2013 Nå nu har jeg haft tid til at nærlæse denne Danske manuel, vores modersmål er trods alt det bedste i det lange løb.
    I gennemgangen af manuellen fandt jeg ud af, at jeg jo rent faktisk og stort set havde fået sat den rigtig op, men der er lige noget med at finde og gemme stationerne på radioen.
    Så tak for hjælpen.
    Hilsen Jens Andersen


  • Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   18. okt 2014 Hejsa
    Er der nogen her der ligger inde med et link til en dansk manual til en F5 xt..?
    Linkene ovenfor virker ikke. smiley

    På forhånd mange tak

    smiley

    Mette


  • #9   18. okt 2014 Mette B jeg tror desværre ikke at den findes på Dansk, jeg droppede F5XT måske af samme grund, for den var vanskelig at betjene især under kørslen, derfor opbyggede jeg mit eget lille telefon og radioanlæg, og efter at jeg er kommet over støjproblemet så kører det bare fint.

    Hej


  • #10   19. okt 2014 f5 vanskelig at betjene ??? jeg synes nærmest det er idiot sikkert smiley men sådan er vi jo så forskellige smiley

  • #11   20. okt 2014 Hej Michael
    For mig er F5 vanskelig at betjene især under kørslen, giv mig så hellere en computer der er total død, den kan jeg få op at køre igen.

    Hej


  • #12   20. okt 2014 He he , ja , det kan jeg så SLET ikke

  • Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #13   21. okt 2014 Hejsa

    Jeg håber dælme ikk den er så besværlig at bruge som Andesen siger, for har lige købt et sæt....

    Hvordan er lyd kvaliteten når man snakket sammen. Og fungerer det ikk automatisk..?

    Mette


  • #14   21. okt 2014 Mette: Har selv sådan et sæt og det fungerer fantastisk. Lyden går klart igennem. Jeg snart brugt den i to år og skal sten sikkert af et sæt mere den dag det dør smiley

Kommentér på:
Hjælp til Interphone F5XT

Annonce