{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Søger motorcykel til leje {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en MC til leje i 10-14 dage i perioden midt juli/starten af august.

Jeg har værest udsat for tyveri og står nu uden en motorcykel at køre til Frankrig på, så derfor vil jeg prøve lykken om der er en som har en fungerende MC, de vil leje ud til mig mod betaling.

Jeg søger en mc, som er i stand til at køre turen på cirka 3-4000km.

Prisen skal være omkring 5000 kroner, hvilket vil komme an på hvilken model det er, dvs. jeg kræver kun at den er til at holde ud at køre 6 timer på en dag. Herunder skal standen også være således at jeg stoler på MC'en.

Udseende gør ingen forskel.

Jeg tilbyder at give et service før jeg overtager MC'en, plus abonnent til dansk vejhjælp, så står jeg ikke med bukserne nede i Paris hvis det værste skulle ske, og du kan så videre nyde et års medlemskab af dansk vejhjælp.

En videre er jeg villig til at ligge et depositum for cyklen som også dækker selvrisiko hvis du har kasko.

Jeg erhvervede kort til MC forår 2012 og har kørt på min Suzuki SV1000s indtil nu.

Jeg har haft kørekort til bil siden 2005, og er igangværende med at tage kortet til lastbil, så jeg er en erfaren billist.
Jeg har aldrig haft en skade eller ulykke.

Jeg er 27 år og bor i København NV,

Send endelig en besked så vi kan snakke hvis du er interesseret eller vil høre mere om mig eller min tur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger motorcykel til leje
Kommentér på:
Søger motorcykel til leje

Annonce