{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.720 visninger | Oprettet:

Afgift på KTM 525 EXC 06 {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har netop fået oplyst af Skat at de vil have mig til at betale 39.438,- i registrerings afgift - på min KTM 525 Exc 06'er.
Jeg kunne godt lige tænke mig at høre omkring jeres mening af hvad jeg skal gøre siden jeg gerne vil klage over det.
Kan det lade sig gøre at jeg betaler afgiften og derefter klager?
Eller hvordan skal jeg gøre?

Ps. det skal også lige siges at MC'en er begrænset til 34hk og burde derfor også på en eller anden måde trække afgifts prisen ned.
på forhånd tak!

Mvh
Alexander Kronholm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift på KTM 525 EXC 06
  • #1   29. maj 2013 Du skal klage.. Du skulle gerne have fet en folder med om hvordan en klagesag virker og om hvordan du skal gøre mht afgiften her og nu.

Evt prøv at kontakte kim Jønsson og se om han kan gøre noget her og nu. Han holder til i Odense. Kan være han kan ændre den, men ved det ikke

Den skal ned i en handelspris på 40-50k og en afgift svarende dertil. Det burde være omkring de 25-30k

Du har været uheldig at få en skrankepave til at værdisætte den der.. Når det kommer til KTM, er det mest sikre at ringe til Kim Jønsson. Han ved hvad de skal koste.. Omvendt forpasser man også chancen med at få en cykel kørt igennem alt for billigt.

Hvis ikke han kan gøre noget, så er det med at samle annoncer på tilsvarende cykler (både 400exc, 450exc og 525exc), samt værdifastsættelser på tilsvarende cykler under dit login på skat...

Uanset hvad, så er prisen sat ALT for høj!

• #2   29. maj 2013 tak for det uddybende svar! men kan jeg bide i det sure æble og betale afgiften nu? også sende min klage derefter og så håbe på at få penge igen?

Mvh
    Alexander

• #3   29. maj 2013 og hvordan får jeg evt. kontakt til kim Jønsson ? smiley

• #4   29. maj 2013 tjek privat besked.
    Ring til ham og fortæl det som det er, at du er i tvivl om afgiften og at du på et forum har læst at det er ham der kender til priserne på KTM

• #5   29. maj 2013 De er sgu da helt henne i hampen.. jeg har lige fået vurdering på min 400 EXC fra 05 til 28k i afgift. 10 min efter var der klaget.

• #6   29. maj 2013 Kan man få en EXC under 25k, så er det vist god?. Dem jeg kender til der er kørt igennem de sidste 2år har ligget omkring 27-32k

Men 39k er helt galt!

Jeg gav 21k for en 250exc 2 takter sidste år, men deres handelspris er også noget lavere end 4 takterne på 400+ ccm

• #7   29. maj 2013 Kender til en der i år har betalt lige under 27000 i afgift for en 525 fra 2003 - han har vist også klaget men ved ikke om der er kommet nyt i sagen ! men det lyder højt sat med 39 for din !

• #8   29. maj 2013 Min 450EXC factory satte jeg afgift på for 2-3år siden. Den endte på 31k og var fra 05. Det er immervæk nogle år siden

• #9   29. maj 2013 Jeg kan tilføje at min 525 exc factory fra 05 blev der af tidligere ejer betalt 38000 kr i afgift på - det var i 2011! mvh

• #10   11. jul 2013 jeg måtte betale 26000 for 525exc 03. Betalte og har så siden hen klaget det er nu snart et år siden;) og de skrev at jeg ville måske få svar engang til august så du skal have go tålmodighed;) men penge får jeg sikkert ikke tilbage. købte faktisk en 525 exc fra 05 i år med afgift til 30000 med masser af udstyr motard fælge og komplet titanium udstødning knop dæk og en masse mere. bare for at have to en til vejen og en til skoven så det med at hente i udlandet kan overhovedet ik betale sig. 30000kr det er næsten hva de koster i tyskland eller sverige uden afgift!!!! men det var vist også en fin pris jeg fik den til;) men den fra 05 er nu også blevet stjålet af to perker for to mdr siden!!!! så nu er jeg tilbage på exc 03 til vejen

• #11   11. jul 2013 jesper.. Nu hænger de heller ikke på træerne til den pris smiley

• #12   26. sep 2013 Hvad skete der mere i denne afgiftssag?

Kommentér på:
Afgift på KTM 525 EXC 06

Annonce