{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning maling ?
  • #1   7. jun 2013 Det eneste jeg hat haft erfaringer med er sådan noget varmebestandig pulverlak.

    Jeg har prøvet alt det der morsø osv på spray og det holder ikke. Hvorimod jeg har gode erfaringer med pulverlak. Har både haft det på biler, traktorer og mc'er


  • #2   7. jun 2013 okay smiley hvad med spray maling ?

  • #3   7. jun 2013 Det falder af ligeså snart det bare tænker på at blive varmt smiley Jeg har prøvet mange forskellige spray malinger. Alle dem man kan få tror jeg smiley

    Jeg har lidt en teori om at pulverlakken kan holde fordi at det hærder når det bliver 200 grader. Om det har noget at gøre med det varebestandige de har bedre kan holde ved jeg ikke smiley


  • #4   7. jun 2013 Hvad med noget brændeovn's maling? Bare husk det skal varmehærdes.

  • #6   8. jun 2013 Pulverlak er helt sikkert det fedeste. Men varmefast maling på spray kan godt tåle varmen men bliver forholdsvis let skrabet af... Hvis udstødningen er forkromet skal du slibe og rengøre den før malingen vil binde.. Efter du har malet den skal den bages, ca 300grader plejer at være standard og så holder det nogenlunde men det er nemt at holde ved lige med en lille pensel og maling. Jeg har selv malet potten på min Yamaha og det eneste sted malingen er "faldet af" er hvor min bremsepedal rammer på.

    Simon


  • #7   14. jun 2013 mange tak for de gode indlæg smiley


Kommentér på:
udstødning maling ?

Annonce