{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 1000 - CBR 1100 ??
  • #1   9. jun 2013 Jeg har ikke hørt noget skidt om den udover de første modeller er lidt tørstige. Har selv prøvet en model med henholdsvis karb. Og indsprøjtning, og har snakket med en der kørte rigtig mange km på solsort, han var mest glad ved den gamle karburatormodel, han sagde der var mere liv i den! Men ud og prøvekør den er noget lettere end cbr1000

  • #2   9. jun 2013 en CBR 1100 vil du blive rigtig glad for, det er helt sikkert


  • #3   9. jun 2013 Det er en pragtfuld maskine! Har selv haft 2 stk..
    Knastkædestrammer er et svagt punkt.. det kan høres hvis den er dårlig..
    De har også en svaghed i kåben omkring spejle, der revner de næsten altid..
    Begge mine var med karburator og lidt tørstige, men stadig underholdende..
    Skulle jeg have en igen, ville jeg helt klart gå efter en med sprøjt på.. det giver mulighed for at optimere langt mere end den med karburator..
    Karburatormodellen har et lidt kedeligt hul i momentkurven, som er svært at få helt væk..
    Men uanset hvilken model du vælger, får du en kanon cykel!


  • #4   9. jun 2013 Ja det er en raslen....men er meget nemmere at høre mellem 2000-4000 o/min.. i frigear..
    Tvivler på du kan høre det ved meget høje omdrejninger..
    Men man kan få alt til Blackbird'en ved Jaws i England..


  • #5   9. jun 2013 man kan også modificere sin gamle knastkædestrammer, så man manuelt kan stramme denne....er en simpel men billig løsning.

    se evt her for masser af info

    www.cbrxx.com


  • #6   9. jun 2013 Kan dog understøtte i det som Brian siger, dog er min Blackbird min første, men glad for den er jeg. Og ja JAWS har meget, men det har Davidsilverspar også, ihvertfald til Blackbirds. Men hvis jeg være dig og du vælger en Blackbrd, vil jeg nok tage en med insprøjtning hvis muligt.Jeg har lige fået sat PCM og mapped min BB og den køre som en drøm smiley

  • #7   9. jun 2013 hejsa mange tak for de hurtige svar
    jeg skal ud og prøve en 1100 nu her over middag så det er dejligt og vide lidt om dens svagheder smiley



  • #8   10. okt 2015 har selv kørt på en cbr 1100 årg 99 super fed bike....

Kommentér på:
Honda CBR 1000 - CBR 1100 ??

Annonce