{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

yamaha r6 - tomgang problemer {{forumTopicSubject}}

hey derude..

jeg har en yamaha r6 fra 2003. den er med elek. indsprøjtning.
igår da jeg var ude og køre kom jeg ind i noget kø på jagtvej. så cyklen blev omkring 103 grader varm. ( er det normalt ) ? hvilket resulteret i at den bare gik ud hver gang jeg koblede ud. jeg kunne tænde cyklen med det samme igen. men skulle selv holde den igang. ? hvad kan der være galt der ? jeg har holdt i kø mange gange før uden problemer ? en der snakkede om det kunne være en tomgangs sensor ???

tak for svarene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha r6 - tomgang problemer
  • #1   9. jun 2013 lige siden jeg fik cyklen har den blevet 103 grader ved kø kørsel. blæseren tænder ved 100 grader ca. der er masser af vand osv. og som sagt så er det noget den lige er begyndt på. det har ikke været et problem før ?

  • #2   9. jun 2013 det r meget normalt og komme der op hvis du holder i kø blæseren snart som regl ved 104-105 grader

  • #3   9. jun 2013 ja okay cool .. så er det i hvert fald ikke termostat problem. men derfor skal den vel ikke gå ud smiley ??

  • #4   9. jun 2013 hvor højt står den i tomgang? fordi jo varmer biken bliver jo lavere står den! så den skal justeres når den er driftvarm

  • #5   9. jun 2013 jeg ved ikke helt hvor højt den står.. omkring de 1000 tror jeg. men forstår bare ikke hvordan den ligepludselig kan begynde at lave sådan noget "ballade" fordi hvis det var et justerings problem burde det jo have været der hele tiden ?? eller tager jeg fejl ? men den ryger en tur til mekaniker i morgen så må vi se..

Kommentér på:
yamaha r6 - tomgang problemer

Annonce