{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tjek af stjålen cykel
  • #1   12. jul 2006 Det kan du ikke.
    Ring til Politiet.


  • #2   12. jul 2006 Nu er er ved det emnet...

    -Jeg har lige købt "ny" brugt motor og kunne sikkert få at vide om selve motoren er meldt stjålet hos politiet, men....

    Hvis nu motoren kom fra en varm mc, ville jeg så kunne få det oplyst? - altså...Ved politiet hvilke motornumre der høre til hvilke stelnumre?

    Eksempelvis står der ikke et ord om motor nummer på min registreringsatest, så min motor kunne i realiteten nakkes og bruges uden at jeg ville have mulighed for at identifisere den overfor politiet, med mindre jeg selv har noteret nummeret? - eller hvad?

    Skal siges at jeg stoler på manden jeg har købt af og ikke er i tvivl om hvorvidt min nye motor er legal smiley

    E


  • #3   13. jul 2006 Det er sku da et meget fornuftigt spørgsmål...
    Jeg tror det nemmeste er at ringe til onkel haps og co. og spørge dem... men gør det et par gange og tag "gennemsnittet" af de svar du får - politiet ved ikke altid selv hvad de snakker om.

    Fx fik en af mine veninder en bøde for at køre på en stor mc, hvor hun (på selve pappet) kun havde kørekort til en lille. Hun forsøgte at forklare ondlingen at hun jo havde haft kortet i snart 2½ år, og derfor sagtens måtte køre den... Han skrev hende en bøde, og sagde, at hvis hun kørte videre ville han tage hendes kort. Det blev vi enige om at vi var ligeglade med, eftersom han jo tog fejl, så vi kørte derfra. Hun modtog et par dage senere, et brev om, at hun måtte undskylde betjentens opførsel, og bare skulle glemme bøden smiley

    Line - som synes det burde være en sportsgren, at overbevise politiet om at det er DEM som tager fejl -


Kommentér på:
tjek af stjålen cykel

Annonce