{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hein Gericke ?
  • #1   20. jun 2013 Alt og alle tysk baserede Mc forretninger, har tifold det udvalg og den mængde du nogensinde vil finde herhjemme.
    Karla (HG Flensborg) er lidt en "bandit", da hun er franchisetager på HG., hun har derfor ikke verdens største udvalg, og mest hælder hun til Dainese frem for fks. HG's egne brand's.. men ta' turen, det kan kun betale sig...!
    Hvis du vil finde det hele, så forlæng turen til Kiel, der ligger en af de abslout bedste Louis du finder, de er ekstremt svære at finde huller i sortimenten hos, ydermere ligger der en Polo og en HG inden får gå afstand af hinanden der.
    Go tur


  • #2   20. jun 2013 Karla er super flink og giver altid en go rabat, jeg syntes at butikken har et rimeligt udvalg, og det hun ikke har på lager kan hun hurtig bestille og sende til dig uden forsendelse omkostninger, kvit og frit

  • #3   20. jun 2013 Okay, tak smiley men hvad er Polo?

  • #4   20. jun 2013 Men Kiel ville være et bedre valg?

  • #5   20. jun 2013 http://www.polo-motorrad.de

  • #6   20. jun 2013 Der ligger også bikeroutfit oeversee lidt syd for Flensborg de har større udvalg end HG

  • #7   20. jun 2013 Smag og behag.... mht. Bikeroutfit og HG, vil mene at HG har mere til det yngre eller sportsprægede MCister ;-)...

    Jeg skal have købt alt udstyr til konen, som først tager kortet 1.maj næste år.... jeg tænkte... hvornår på året kører det med store rabatter.... efterår... nu, sæsonstart?? hvad vil i tro??


  • #8   20. jun 2013 Er det en ny hjelm er Bikeroutfit billigest.

    Og Polo ligger ikke mere i gå af stand til louis, det var i gamle dage. Polo ligger på Konrad-Adenauer-Damm 2,
    Tilbud? Efterår vil jeg tro.
    Polo har som regel en del med valfri længde på ben og ærmer, altså kort/lang ærmer/ben.


  • #9   20. jun 2013 Rabatter ligger typisk omkring start midt februar, da de får de nye varer hjem slut februar.

  • #10   20. jun 2013 Okay Benny... hvis fødderne er for tunge til at gå fra Louis til Polo i Kiel, så bør du nok enten opsøge en fodterapeut, eller hjertelæge.. et eller andet er i hvert fald rivende gal.... :o)
    Bikeroutfit i Oversee har også en "outlet" ting : http://www.motoschotte.de/ og priserne fks. på HJC hjelme er ekstremt gode..
    Tobias.. hvis pris er alfa og omega, og du skal ha en del, så ta' turen til Hammerbrook i Hamborg, og besøg Louis outlet forretning dernede, så tror jeg ikke du finder det billigere nogen steder !

    Om der er gode årstider for mc. tøj mv. køb... ja, hvis du skal bruge "vinterting" køb nu, og sommerting kan du med fordel købe om vinteren :o)


  • #11   20. jun 2013 Pris er ikke alfa og omega. Og kører ikke til Hamborg smiley

    Skal have 2-delt læderdragt og Bikeroutfit har intet spændende på deres side.


Kommentér på:
Hein Gericke ?

Annonce