{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.102 visninger | Oprettet:

TrumPeter
TrumPeter
Tilmeldt:
28. feb 2013
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 31

God synshal - Fyn {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har kig på en Intruder 750, som jeg muligvis henter i weekenden. Den skal synes ved ejerskifte og det skal jeg selv gøre.

''Problemet'' er at den brøler lidt.. Det er ikke original udst. tror jeg, ellers er der i hvert fald lavet noget ved den.

Er der nogen der kende en ''god'' synshal på Fyn (...eller det er vel egentlig en sløset synshal jeg søger), hvor de er lidt large med lyden for motorcykler?

Har overvejet at ringe rundt til de forskellige synshaller og høre ad hvor strikse de er med det... Det ved jeg dog ikke om der kommer noget godt ud af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God synshal - Fyn
  • TrumPeter
    TrumPeter Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 31
    #1   25. jun 2013 Udst. ser således ud:

    profilbillede
  • #2   25. jun 2013 Kan anbefale

    Al-Syn
    www.al-syn.dk
    87 50 05 08
    Gl.Hovedvej 87, Klokholm,
    5560 Aarup

    Der behøves man ikke bestille tid. men ventetid kan forkomme


  • #3   25. jun 2013 Jeg var til syn med en firmabil hvor en Harley tropper op med frit indkig til cylinderen gennem udstødningen, den kunne høres. Og gik igennem.

  • #4   25. jun 2013 Generelt er de ikke emsige med lyden på en MC, min gamle XJ'er gik igennem, med nærmest intet indhold i potterne. Synsmanden sagde oven i købet "den larmer da lidt".
    Eneste problem var så, at jeg efterfølgende fik ondt i ørerne på de lange ture, men det kunne køb af en anden motorcykel hurtigt rode bod på.


  • TrumPeter
    TrumPeter Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 31
    #5   25. jun 2013 Heh, nej men med mit held... eller mangel på samme, så skal jeg nok ramme lige præcis den mc-mand, som ikke mener at den går.

    Så det ville bare være super fedt, hvis man havde kendskab til en, som var lidt large.


  • #7   25. jun 2013 Som i beskriver det, så er det da godt der kommer mere kontrol med synsstederne.
    Det er åbenbart tiltrængt.


  • #8   25. jun 2013 Hvis den ikke kan synes så er det vel fordi der er noget galt med den ? så skal det jo bare bringes i orden, længere er den vel ikke
    Gode / Dårlige syns steder ?? Et køretøj skal vel bare i orden .....


  • TrumPeter
    TrumPeter Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 31
    #9   25. jun 2013 Ja det ligger vel alt andet lige op til diskussion smiley

    Sikkerhedsmæssigt skal den være helt i orden ingen tvivl om det. Jeg er ikke ude på at snyde mig igennem med dårlige bremser, usikre ombygninger eller noget i den boldgade.

    ...men en udstødning som larmer lidt for meget, det kan jeg godt leve med på samvittigheden.


  • #10   25. jun 2013 Hvad siger dine naboer? Eller dem er du måske ligeglad med?

  • #11   25. jun 2013 Hurtigt ind i indkørslen og så sluk smiley

  • #12   25. jun 2013 Matthias har en pointe - tomme tønder buldre mest - tror sgu også det passer i mc
    verden smiley


  • #13   25. jun 2013 Ja havnegade i odense er et godt sted. Hvis den rette er dernede. Ung gut der roder med gamle biler selv. Han er meget large og med en god forståelse. Har fået synet en del nede ved ham.

  • #14   25. jun 2013 Jeg har god erfaring med Hjallese Bilsyn. Flinke fyre smiley

  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #16   26. jun 2013 For et par år siden købte jeg en gammel Yamaha FZ 750 med en FZR 1000 motor på.
    Jeg kørte ud til Villestofte Bilsyn På Rugårdsvej lige uden for Odense.
    Synet var ærligt talt lidt useriøst.
    Det første han gjorde var at tage en tur på cyklen på landevejen uden hjelm, og jeg kunne høre han gav den godt med gas.
    EFTER prøveturen checkede han så bremser, slør i hjulene og et par andre sikkerheds relaterede ting. Derefter checkede han at stelnummeret passede, og satte sin underskrift på papirene.
    Cyklen gik glat igennem med en åben potte uden DB killer.


  • #17   26. jun 2013 Jeg tror sådan cirka at mit syn i Havnegade i Odense begrænsede sig til måling af bremseskiver og tjek af lygter. Utroligt at det kan være så sløset - både med biler og mc ... man kan sgu lige så godt lade være så ... smiley

  • #18   1. jul 2013 Hold dig LANGT væk fra Faaborg - Ham der er der ved INTET om noget som helst. Har kostet mig en ekstra tur til Skat og syn, fordi han vedholdent påstod man skulle bruge noget fra en registreringsattest som ikke findes!!! (MCén er kommet fra Holland og fra FØR 2001) - Og selv MCére har han heller ikke - Så han vil tjekke ALT ifølge bogen!
    Ringe - der røg den lige igennem. smiley Han var endda hyggelig smiley


Kommentér på:
God synshal - Fyn

Annonce