{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brunhilde MC
  • #1   27. jun 2013 hmm..

når jeg går ind og kikker...så er lige netop jeres forslag ikke til at stemme på..men kun de 2 andre..

mvh

• #2   27. jun 2013 Sjovt Busa,

Lidt tidligare idag stemmte jeg på dem, men kan nu se det du siger, kun 2 muligheder at kunne stemme, og MC klubben er ikke på listen, lidt mærkligt skulle nok kigge op på det. Dog hvis man kigger lidt længre ned på siden står det resultat i total stemmer så langt, og der står Brunhilde MC klub.

• #3   27. jun 2013 ja det ser mærkeligt ud..

mvh

• #4   27. jun 2013 Det står pga mistanke om snyd, er det ikke muligt at stemme på projekt 3 så de er blevet udelukket, fra konkurencen

• #5   28. jun 2013 Kan ikke rigtig se hvori snyderiet skulle ligge..?? Er det bare mig.?

• #6   28. jun 2013 Hmm, enig, ikke helt sikker i hvor jeg ser dette de kalder "Snyderi" fordi det er en MC klub og vedkommende, venner i dette tilfælde henvender sig til bekendtskaber som evt køre MC og her på MCG som er MC relateret, og fordi at stemmerne kommer ind herfra er jo eget valg ikke? Bare for at det bliver spurgt her inde på MCG betyder jo ikke at man skal promt lægge sin stemme, man skal serføligen bruge sin stemme om det er de man synes er godt, eller bruge den på en anden, eller slet ikke.

Men hvad har de regnet med at tingerne bliver lagt op på siden og ingen må sige noget? personligt hadde jeg ingen anerlse om den side og stemme mulighederne hvis der ikke blevet postet here. Nu ved jeg serføligen ikke hvad som står i betingelserne for at deltage i konkurrencen, men had og hvordan betrakter man det som snyd? Hvis man ikke kan sige noget til sin omgangskreds, og kun forventer at så kaldt "random" forbipasserende på siden kan stemme, er det jo ikke lige en sjovt konkurence mer. Men jeg vil nok personligt spurgt mer indtil grundlaget for "mistanke om snyderi" og hvor de så har det fra.

Ser ingen fejl i at spørge andre, men det er måske kun mig?!?

• #7   28. jun 2013 Jeg er helt enig Hans-Korsør.

• #8   28. jun 2013 For mig lyder det også som om der er nogen, der ikke ønsker de skulle være med i konkurrencen, da de måske har lidt for meget opbakning.. Selv synes jeg det er snyd, bare at blive udelukket fra sådan en afstemning, uden nogen former for grundlag/bevis.. Så vidt jeg kan se kører afstemningen videre bare uden mulighed for at stemme på 3.. FUSK siger jeg bare..

profilbillede
Kommentér på:
Brunhilde MC

Annonce