{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

steffen j
steffen j
Tilmeldt:
28. aug 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 32

valg af motord/enduro {{forumTopicSubject}}

Hej dreng har læst og læst og syntes ikke jeg finder svar på mit spørgsmål . jeg prøver at finde ud af hvilken slags motard/offroader jeg skal vælge at gå efter. jeg vil gerne ha en cykel med masser af power der er nem at trække på hjul osv. jeg skal bruge den til en blanding af transport frem og tilbage på job ( ca 13 km ialt) hyggeture i fritiden måske hele aftener eller eftermiddage hvor jeg skal køre og lege og hva man nu gør, forventet afstand 30-60 km måske mere. Jeg vil også gerne ha mulighed for at køre i skoven grusgrav og hva man ellers kan finde på så den skal både ha motard hjul og enduro hjul... men hvordan er enduro kørsel men motardt trim affjedring? er der nogen maskiner der samtidig gir mulighed for at have to personer på eller er man så op i en tung satan som yamaha xt? med hensyn til afstand i km er det ret uvidst med vil gerne kunne køre mere end en time af gange eller hvordan man skal sige men samtidig skal maskinen ikke være for tung. jeg er selv en gut på 186 og små 120 kg. jeg er selv finger nem og service og ventil justering kan jeg godt klare vis man kan få manualer til maskinen. go aften hilsen steffen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af motord/enduro
Kommentér på:
valg af motord/enduro

Annonce