{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha Fz6 n ??
  • #1   1. jul 2013 Har haft den model fra fra 04, og syntes det er en kanon maskine til prisen. Hvorfor vil du have en s2 model? Ville da personligt hellere sparer nogle gryn og bare købe den fra 04-07 er den eneste forskel ikke ABS og speedometer?

• #2   1. jul 2013 Rigtig sjov maskine, god på de små veje og jeg synes man sidder behageligt på den. Eneste ulempe er i mine øjne at den skal have nogle snogninger før den rigtigt bestiller noget, men det skal de fleste 600 ccm med 4 cylindre jo smiley

• #3   1. jul 2013 Der er flere forskelle. Udover ABS så kommer S2 med noget bedre bremser fra den hedengangne R1. Den har også fået en opdatering i indsprøjtningen. Jeg havde også valgt S2 modellen.

• #4   1. jul 2013 Den kan have nogle ringe kronrørslejer hvis den foregående ejer har problemer med at holde den på begge hjul. Eller en fantastisk maskine.... Savner min

• Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   1. jul 2013 Tak for det. Er der nogle sf jer der har et andet bud en maskine, i stil med yamaha? smiley

• #6   2. jul 2013 Gsr 600, z750,sv1000 er også fine

Har da en Gsr tilsalg hvis det var noget smiley

• #7   2. jul 2013 Sådan en FZ6N er en god maskine, dejlig letkørt, og hvis man vil prutte afsted i tomgang skal man ikke vælge en 600 R4, den vil gerne frem den skal bare have noget gass, det er jo i bund og grund en R6 motor, og den er jo ikke kendt for bundtrækket smiley Men ud og prøv

• #8   2. jul 2013 Min 'Ex' var en FZ6-N'er - er meget let kørt mc og på alle måder en god oplevelse.
    Havde altid følelsen af kontrol på den, en rigtig fin mc i 600 klassen
    Du vil bestemt også komme til at nyde en indsprøjtningsmotor, det virker bare.
    Som Niels skriver så skal den have nogle omdrejninger for rigtig at kunne præstere men så skal jeg love dig den vil fremad!

Den 6'er jeg havde tidligere var udstyret med ABS bremser (2008'er) - kan dog ikke sige pro/contra på den konto, tror det ligesåmeget er om du vil have den indre ro ABS bremser kan give. ABS for/imod er religion efterhånden...

Held og lykke med valg af ny MC

• #9   2. jul 2013 Men hvis man lige smider et bagtandhjul på fra en R6 2005 så får den lige 2 tænder mere, så går den altså rigtig godt, ikke uden grund det er den mest solgte 600 i 4 år verden over

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #10   2. jul 2013 Var også super glad for min S2'er.

Modsat Thomas R mener jeg at det er en fordel at den er lidt mere afslappet nede i bunden. Det gør at man næsten har to cykler i en smiley Pendle på arbejde v. 4-6.000 omdrejninger (hvor den nu stadigvæk godt kan) og svingtur m. 8.000+ omdrejninger, hvor den virkelig trækker.

Super cykel, sådan en vil du blive glad for er jeg sikker på smiley

/Anders

• Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   5. jul 2013 Tak for de gode råd(-: jeg er på jagt. Skal ud at prøve noget forskeligt maskiner nu:-)
    (Ps har en Suzuki GS 500 n fra 2008 til salg kørt under 7000km. den er droslet ned til lille kørekort. hvis i kender nogle der skal godt i gang)

profilbillede
  • #12   9. aug 2013 Jeg kan kun anbefale dig, at købe sådan en. Jeg har selv en FZ6S-S2 fra '08, som jeg har haft fra ny, og den keder mig stadig ikke!! Det er præcis som Anders K beskriver det smiley Alt i alt en rigtig god allround mc, som du (næsten med garanti) vil blive glad for.

• #13   9. aug 2013 GSR 600 vs. FZ6: er der bare én af dem, der skiller sig positivt ud, så den er så meget bedre end den anden? Eller noget andet at være meget opmærksom på med den ene model fremfor den anden?

Noget (primært siddestillingen) tiltaler mig ved de to modeller og jeg kunne godt tænke mig, at prøve en naked model i stedet for min nuværende.

Kommentér på:
Yamaha Fz6 n ??

Annonce