Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUNDET:)
  • #1   12. jul 2013 nice

• #3   12. jul 2013 Fedt fedt fedt! smiley Teløkke smiley

• #4   12. jul 2013 alle tyve skulle have det som folk der ikke kan læse

http://www.youtube.com/watch?v=hdZjbbezNb0

• #6   12. jul 2013 Super fedt. Var der ødelagt noget?

• #7   12. jul 2013 Står på politi stationen uden plade, smadret tændingslås og andre ting. Kigger først på den på mandag. Skal lige snakke med forsikring og min mekaniker om hvad der skal ske.

• #8   12. jul 2013 Super Super Fedt!!

• #9   12. jul 2013 Tillykke wuhuuu

• #10   12. jul 2013 Så bliver tyveknægten vel "straffet" med 14 dage på et luksushotel sydpå.
    Det er jo samfundets skyld, at han var nødt til at stjæle OG ødelægge din mc.

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #11   12. jul 2013 SUPER nice Nik. Håber de svin får smadret deres micro-boller under en solid klaphammer. Jeg vil gerne sponsere en smiley

• #12   12. jul 2013 super, håber idioten får kløe i RØVEN for livet...

• #13   12. jul 2013 det er sgu rart at høre smiley

• #14   12. jul 2013 thomas B skovlunde.. og hans arme for korte..
    fanme godt at høre du fik den igen.. mvh hc

• #15   12. jul 2013 Jeg håber bare at han har penge til at erstatte det der er istykker ellers får han jo bare mere gæld.

• #17   12. jul 2013 bare det de har taget en på den er et lyspunkt , så slipper man for selvrisiko og præmiestigning osv

• #19   12. jul 2013 Det herligt de kan umuligt ha kørt meget for så var tank dæksel jo også brudt op

• #20   12. jul 2013 super...
    du har fået den retur....

og godt de tog den lorte tyv . .

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #21   12. jul 2013 Jeps, når der er en kendt skadevolder så slipper du for selvrisiko mv. Selv hvis skadevolder ingen penge har kan det være dig ligemeget, idet forsikringen står for at få penge ud af ham (de skal nok få dem på et tidspunkt).

• #22   12. jul 2013 Meget mærkeligt..... Meget Meget mærkeligt...... Endnu en mc som IKKE er blevet stjålet at en tyvebande med gsm Jammerer og bly beklædte containere på vej til baltikum.......... Meget meget mystisk......

Fedt Nik smiley Havde du haft en tracker på, kunne du have givet dem en "lektion" i forskellen på dit og mit, inden Politiet blev tilkaldt smiley

• #23   12. jul 2013 men vær klar til at gøre forsikringen opmærksomme på politiet har taget skadeforvolder , da min blev nakket og taget med tyvene på havde mit forsikringsselskab den frækhed at sende regningen på selvrisikoen til mig
    dog frafaldt den så snart jeg ringede og brokkede mig højlydt , men går den så går den

• #24   12. jul 2013 Brian S. Det var en flok Hmm lad mig sige det pænt: 2.g'ere som stjal den og en ja en abe som de tog på den. Den har uden tvivl fået alle de tæsk og omdrejnings begrænsede har været på overarbejde hehe. Derfor at et værksted skal gennemgå den for mig. For den har da fået så mange tæsk. Hvis bare jeg kunne få 10 minutter i ene rum med fyren, iført håndjern, ja så betalte jeg sku selv skaderne og han blev hjerneskadet.

• #25   12. jul 2013 Brug 2300,- ( 2000,- på en tracker og 300,- til et sæt håndjern) så er det sådan der afregnes næste gang smiley

• #27   12. jul 2013 Så fedt - Får du hans navn, må det vel gerne offentliggøres ( evt ved en fejl smiley )

• M P
    M P Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 16
    #28   13. jul 2013 Sådan det må da være fedt at få sin ged tilbage, og så må man jo tage den der fra.

• #29   13. jul 2013 vender tilbage mandag med hvad forsikring siger i sådan en sag. Håber de bare hæler abne over på ham. for såkanhanfuckinglæredet.

• #30   13. jul 2013 Jeg er selv ved at overveje, hvordan min skal sikres, så vil lige høre dig hvor den var parkeret, da den blev hapset, og hvordan var den låst? smiley

• #31   13. jul 2013 Niels den var parket på vores pplads. på 3. år uden probs. Men vi har så får 3 uger siden fået problemer med en p........ perle bande.. De stjal den, har vidner, men bare ikke mig:( Skrivebremselås... Har haft kæde førhen, men den klippede de over uden jeg opdage det!!!!! Bedste sikring er en Kasko forsikring..

• #32   16. jul 2013 Så fik jeg hentet den fra station bellahøj og ind til enghave...Hurtig tur: tændingslås, gaffelfra, sidespejl, blinklys,højre ramair smadret, Tankdæksel brækket voldsomt op, tank beskadet, Havde skive bremselås på da de stjal den så forskærm smadret, forfælgen har de "chippet" den er små smadret på venstre side, højrekåbe smadret, bag kåben mega ridset. Bag dækket slidt godt ned!!! Må se hvad taksator siger. Men de tog en gurrker på den så han får en dejlig regning.

• #33   16. jul 2013 super du har den hjemme igen..
    skriv endelig og fortæl hvad der videre sker..

og ham musta.. han betaler sgu nok aldrig nogle af de regninger han får kastet i hoved efter hans kriminalitet , vil jeg tro . .

mvh

• #34   16. jul 2013 Han kan sku ikke betale det.. så i mine øjne er 10 års isolation i mørke og dernæst hjemsendelse på æselryg en straf jeg ville mene var rimelig.
    Det lyder til at de har voldtaget den godt grundigt så jeg håber den vil få den bedste mekaniske lægehjælp der findes. For det har sikkert været et mareridt for den.
    Tanker herfra

• #35   17. jul 2013 Fedt den er tilbage hos dig, bare han nu har penge til at betale skaderne med

• #36   17. jul 2013 Så længe I betaler jeres skat, så har han nok råd til det.

• #37   17. jul 2013 @Joe.

det er en suzuki R... den har det bedst når den er i det røde felt !! Den skal have lidt nyt pynte plast, et låsesæt, 2 dæk, og måske en fælg.! så er den klar.

Om 8 år, efter yderligere 5 ejerer, bliver den solgt herinde som en 2 ejers med 18000km på klokken, ASO pinlig velholdt, har aldrig fået tæsk, eller været på bane. Kun kørt af kvinder smiley

• #38   17. jul 2013 var jeg dig så havde jeg bare krævet brugtprisen for den, du kan jo helt sikkert regne med den har fået tæsk, ville ikke røre den igen

• #39   17. jul 2013 @Thomas.

Hvorfor tror du at man kan det ??

• #40   17. jul 2013 Du får lige det evigt tilbagevendene spørgsmål, hvilken skivebremselås var det ? En billig tsvansen eller en abus granit ?

• #42   17. jul 2013 Nik ELSKER sin kasko smiley

• #44   17. jul 2013 Nej nej jeg har sku råd til kasko:) 2. mc jeg får nakket.
    Og banditterne har endda været så flinke at tanke den helt på haha:)

• #45   17. jul 2013 De har sikkert også fyldt kebab olie på motoren.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #46   17. jul 2013 Har politiet bekræftet at ham der kørte på den har erkendt at have stjålet den ?

Da de fandt min første gang den var stjålet var der også to gutter (2g'ere) ved den men "de havde bare fundet den" og ville lige se om den kunne køre. Dem kunne de kun tage for "omgang med hittegods" og det var ikke nok til at de skulle dække de skader der var på den (det kunne ikke bevises at de havde noget med skaderne at gøre).

• #47   17. jul 2013 brian s det er ikke facebook vi er på nu

hvis den alligevel nærmer sig en totalskade, så er taksatoren til at snakke med, så kan manden få pengene for den, forsikringen får den, bygger den op igen og sælger den videre

• #48   17. jul 2013 @thomas.

Gid det var sådan det fungerede. Det gør det bare ikke....
    Cyklen bliver takseret, og er der ingen synlige,hørbare,mærkbare fejl på motoren, så er der ikke noget at komme efter her. Og det faktum at en 4t racer motor med omdrejnings begrænser har fået en spand gas, er ikke noget som i sig selv er skadeligt.

Kræve brugtprisen??, man kan kræve at kaskoen udbedre skader som er fremkommet under tyveriet. Erstatning for et minimalt slid på bremseklodserne,kæden og motoren osv ydes der ikke erstatning for.
    Men selvfølgelig skal maskinen gennemgåes fra ende til anden, og alt skadet skal repareres

Har ikke facebook, så aner ikke hvad du mener med det ...

Mvh Brian smiley

• #49   17. jul 2013 hvorofr bliver du så ved med at skrive @brugernavn

• #50   17. jul 2013 Ganske almindelig høflighed, så er det meget lettere at se at et indlæg er rettet mod en specifik person..

Tænk er fjæs også så fremsynet...... Måske det er på tide jeg får en konto smiley

• #51   18. jul 2013 Carsten. Ham de 2 på den er ikke en af dem som stjal den, men han vil ikke sige hvem der stjal den så politiet har sigtet ham for tyveriet.

• #52   18. jul 2013 fedt så må han jo åbne munden hvis han ikke selv vil betale smiley

• #53   18. jul 2013 Kan da være folk skulle køre omkring heimdalsvej i frederikssund og pille nogle perler ned. Jeg har 400km dertil så blive ikke mig;P
    Havde dog min egen mc til at stå lige præsis der i 4 år.

• #54   19. jul 2013 Brormand.. plan in motion.. De får hvad der kommer til dem når de mindst venter det hehe.. og de har ikke kasko:)

• #55   20. jul 2013 Før du nu får forsikringen til at lave alt muligt, så sikker dig lige at du ikke kommer til at betale, hvis de ikke kan inddrive pengene fra ham der har forvoldt skaden.

Jeg har engang for år tilbage stået med en skade jeg selv kom til at betale, da idioten der havde forvoldt skaden ikke kunne betale, og jeg havde kun ansvar, så forsikringen sendte bare pænt et girokort til mig !

• #56   21. jul 2013 Dejligt! Det skete også for mig: Min RD forsvandt sent torsdag aften, og blev fundet i løbet af fredagen (tror jeg, for jeg havde fire ubesvarede opkald fra Hr. Hemmeligt Nummer) - fik den tilbage i går aftes smiley

• #57   21. jul 2013 @Jan J.

Hvis du havde læst tråden, ville du også vide at Nik´s bedste ven er hans Kasko forsikring smiley

• #58   21. jul 2013 Hmm. jeg syntes jeg læste at han ikke havde råd til kasko ! men der står jo netop at han har sku råd.

Jeg skal da have nye læsebriller.

• #59   25. jul 2013 Ja kontra Brian S som køber alt kontant og ligger 5-6000 til side hver måned osv:D Er jeg bare en dødelig famile far med kone og 3 børn, men kasko koster kun 5000kr på en R racer. Forsikringen vil prøve alt for at inddrive pengene fra den perker, som ikke har nogen, det har de næsten sagt direkte, men de vil gøre alt. Jeg ved ikke hvor længe sådan noget kan hænge over en fyr, går ud fra at det år, så tjerner han noget hiver skat det. Men ellers vil vi komme til en aftale var deres ord.. Har snakket med Enghave idag. for ca 6 måneder siden satte Suzuki kåbe dele ned med 50% så den er kun skadet for små 18000kr med %erne.

Kommentér på:
FUNDET:)

Annonce