{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp ang køb af ny cykel. {{forumTopicSubject}}

Vil egentligt bare høre jeres råd om god og mindre god ide.

Jeg er lige væk fra danmark nu og regner først med at komme tilbage til marts/april næste år.

Hvis jeg kommer på ferie til september - Vil det være for dumt at købe en mc i september på ferien, og så sætte den i vinterhi når jeg tager tilbage - men at jeg så har den igen lige når jeg kommer hjem?

Tænker mest, at jeg har hørt mc'er somregl er billigere lige før vinteren end ved sæson start - ikke fordi det stor forskel, men måske et par tusinde man kan få sælgeren ned?

------- Hvis det ville være en fin nok idé-----------

Hvordan med forsikringen, ved godt jeg selv skal have lavet forsikring, men er der ikke noget med at man kan kører på sælgers ansvarsforsikring i (kan ikke huske hvor længe)
Bare dumt for mig at til at betale forsikring i de to uger jeg ville kunne bruge den.

Bare kom med alle jeres meninger - mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp ang køb af ny cykel.
  • #2   13. jul 2013 Jeg synes ikke jeg ser forskel på sommer og vinterpriser. Køb hvis du falder over det helt rigtige tilbud. Ellers vent til du finder det.

  • #3   13. jul 2013 Du har op til 3 uger ved køb af brugt MC. Men det er en aftale dig og sælger skal lave. Alt efter alder og sidste syn, kan sælger måske gerne vil have det gjort på stedet. Du kan se reglerne inde på skats hjemmeside. Det er noget med mc'ens alder.
    Men du vil jo stadig skulle have forsikring over vinteren, eller betale for at få nye plader når du starter op igen, så mon ikke din besparelse forsvinder der, hvis der reelt er nogen. Som nævnt tidligere, er det rigtige tilbud der, så slå til. smiley


  • #4   13. jul 2013 Okay super - tak for jeres svar smiley
    Vender tilbage hvis jeg har brug for mere hjælp smiley


  • #5   13. jul 2013 tror vinter og sommer priser er lidt en skrøne måske, prisen og udbud hænger jo sammen, og hvor meget folk higer efter at få solgt deres mcér, køb den du brænder for uanset årstiden, stil den i hi når du ikke er hjemme, det lyder som det er det du egentlig gerne vil, så følg dine drømme smiley

Kommentér på:
Lidt hjælp ang køb af ny cykel.

Annonce