Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremseklodser thansen ok?
  • #1   22. jul 2013 Ved ikke men bremser og dæk der er har jeg det sådan heller gi det ekstra og få ordentlig kvalitet det ikke et sted man spare..
    Min mening

• #2   22. jul 2013 +1 på det Bo har skrevet...

• #3   22. jul 2013 Fordomme kan man ikke vejlede udfra, der skal reel erfaring til.

Jeg har købt et par gange til min hos thansen..
    De er hverken smeltet i regnvejr eller fløjet af maskinen ved brug.
    De var udemærkede og jeg ville købe der igen hvis jeg ikke havde bestilt originale i tide.

Jeg har i øvrigt købt slanger hos dem de sidste 8 år og fortsætter med det...
    Jeg har købt deres mærkevareprodukter som castrol, motip etc. og fortsætter ligeså med det...

Deres billigvarer som LED og andet gøgl får de lov at beholde. smiley

• #4   22. jul 2013 Juel.. din gamle mærkesnob smiley

• #5   22. jul 2013 Du kan roligt købe deres klodser, der er bare folk der tror det skal være et fanzy mærke før det kan bruges.

• #6   22. jul 2013 Har deres klodser et fabrikat navn?
    Der var engang at mange af deres dele var no name produkter pakket i neutrale hvide kasser kun med en printet label med betegnelsen Carline på. Det var så ringe at ingen ville lægge navn eller ansvar til det !
    Hvis der er nogen som vil kendes ved dem så er det nok ikke helt ringe !

• #7   22. jul 2013 Tak for svar. Det er dem her:
    http://www.thansen.dk/products.asp?c=3238537704&n=-1329773339

• #8   22. jul 2013 De ligger kun på lager i Middelfart !
    Hvis du skal til at bestille over nettet så er der mange andre muligheder.

http://www.bikerstore.dk/category/10700000000/vehicle/20540/article/95327

EBC klodser, oven i købet billigere !

• #9   22. jul 2013 Thansen klodser nej tak det har jeg prøvet og de bremser elendigt i regnvejr og slider også temmeligt meget på skiverne ja så er det sagt

• #10   22. jul 2013 T Hansen - Så kører de andre fra dig...... smiley

• #11   22. jul 2013 Kanon tak.
    Hvilke af de fem klodset skal jeg vælge:
    http://www.bikerstore.dk/category/10700000000/vehicle/51084 ?
    De koster stort set det samme, så prisen gør ikke noget.

• #12   22. jul 2013 Til en vz800 må en std. belægning hvis være rigeligt det er jo ikke en racer maskine.
    Om du vælger EBC eller Lucas er hvis det samme som at slå plat eller krone.
    For nogle år siden hentede jeg klodser til min gsx600f'er hos Sejer's i Aarhus der fik jeg Lucas klodser.

• #13   22. jul 2013 Jeg har mest lyst til at købe de dyre klodser. smiley
    Slider de mere på skiven?

• #14   22. jul 2013 Hallo???

Der er to i denne tråd der vejleder med reelle erfaringer og resten har smarte kommentarer og undlader at skrive om der er egne erfaringer og du falder for det ukritisk....
    Jesus... Min maskine har kørt 265.000km og den har de sidste rigtigt mange fået dele på jeg har valgt... UDEN at være faldet sammen af det og tro det eller ej.. den bremser og ødelægger hverken skiver eller humør.
    Den får lige dele tæv og kærlighed og bliver udsat for lidt af hvert...

Køb du de dyre, ukritisk om de reelt er bedre eller ej hvis du har det bedre med det.. smiley

• #15   22. jul 2013 Sinter klodser kan god være hårde ved skiverne, men det afhænger af hvordan du bremser.

• #16   22. jul 2013 købte engang nogen klodser til min gamle honda ved thansen og der stod ebc på dem og de bremsede sku fint

• #17   22. jul 2013 Hallo?

Okay jeg har bestilt de billigste af kevlar, for ikke at slide alt for meget på skiven. Jeg kører cruiser style stille og roligt og har armeret bremseslange, så jeg tænker at det er fint.
    Fed hjemmeside i øvrigt, tak for linket og får hjælpen.

• #18   23. jul 2013 Hej.

Har haft et sæt som blev slidt på ingen tid - farligt og skidt for bremseskiver/sikkerhed da man ikke regner med det, og kontrol af belægning er jo ikke just noget man gør hver dag. Så det er ikke noget jeg vil anbefale ud fra mine erfaringer.
    Jeg har god erfaring med SBS.

Mvh. Mathias

• #19   23. jul 2013 Tja jeg har thansen klodser bagpå, de virker lige så godt som de orginale.
    Købte nogle EBC HH klodser sammen med deres wave skiver til forenden, skiverne ligner noget der er løgn fordi klodserne er grove ved skiven, så det er altså ikke bare "thansens lort" der kan være grove ved tingene, og det betyder jo ikke at de er dårlige, bare at de er hårde ved skiverne.

• #20   24. jul 2013 HAHA Henrik smiley Hvis der er noget jeg IKKE er så er det en mærkesnob, men jeg smed et sæt billige klodser på min blade sidste år, og nuvel hun bremsede da, men ikke så godt, som hun kan, og de klodser var fandeme hurtigt slidt med min kørestil smiley Så det gider jeg ikke, købte SBS i år, og de tager helt anderledes ved smiley Men ellers er lucas klodser jo også gode, og koster ikke en bondegård smiley

Kommentér på:
Bremseklodser thansen ok?

Annonce