{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.842 visninger | Oprettet:

Fundet! KTM 640 {{forumTopicSubject}}

Fra den tidligere tråd
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/199321-stjaalet_ktm_640

min KTM er nu i garagen igen, takke være jer herinde og en ven af en ven af en ven på Facebook.

Jeg blev ringet op mens vi stod og grillede i MC klubben igår ved 21 tiden af en hemmelig ven "C" der mente han stod og så på min cykel i Avedøre stationsby hvor en broget flok tabere (flere etniske danskere end ikke) hang ud ved en firhjuls trækker og skiftedes til at prygle en stor orange KTM uden plade på..

Afsted måtte vi jo 4 mand på motorcykler og 3 mere i 2 kassevogne, den halve time til Avedøre stationsby blev tilbagelagt på ca 20 smiley

"C" blev siddende ved et bus stoppested og holdt øje med festen og ringede hvert 5 minut til mig og opdaterede, endag med præcis adresse.

MC'erne er kørt i forvejen og ikke til den præcise adresse som jeg fik så vi er lidt spredte.

da vi når til et kryds ca 500m fra adressen kommer min egen cykel tværs over krydset, på baghjulet med en fed P****R på ryggen i shorts og t-shirt. han køre op over en kantsten og ind på et sti system og forsvinder.

Her ringer jeg så til Politiet og siger at jeg er i gang med at eftersætte min egen stjålne MC og at banden sidder og hænger ud nede på x vej nummer y, politiet sender 2 vogne med det samme smiley og vi køre ned og parkere 50 meter fra deres bil og sidder og lure på dem.

I mellemtiden får vi kontakt til resten af vores crew der samler sig ved os og vi får sat en kassevogn så deres bil ikke kan stikke af.

Politiet kommer og med et er bandens bil tom og deres 2 brintovilte ludere får travlt med at komme ind i deres egen bil og køre hjem for at fodre katten.

Nu er politiet så i områdedet og vi får eftersat min KTM et par gange på stisystemet men han stikker sgu af hver gang og til sidst finder vi den så smidt rundt om et hjørne.

Politiet var super og siger de godt kender flokken, der bliver taget lidt DNA fra min maskine og signalementer osv. vi smider maskinen op i en kassevogn og køre hjem.

Maskinen har ikke lidt specielt overlast, der er knækket et greb og den har nok kørt de 100 kilometer, jeg kan se de har nået, lidt hårdere end jeg selv ville have kørt. men der var stadig masser af olie og vand på så helt galt kan det sgu ikke være.

sjove pointer:
Idioterne har pillet klistermærkerne af tanken smiley for så kan man jo slet ikke genkende den o_0

De står og skruer på den og skiftes til at køre med base LIGE FORAN deres egen hoveddør

Ifølge de andre beboere er det tit de ligger og smadre rundt på stjålne cykler, "det er deres mekaniker der bor derinde" som der blev sagt. Så jeg tror ikke de er gået specifikt efter min i mandags, jeg tror bare de triller rundt i bil med en boltsaks og leder efter "dagens offer" det eneste vi kan gøre her er at låse vores maskiner bedre end naboens så det ikke er vores de tager.

Jeg var og er selvfølgeligt meget vred og krænket over at sådan en flok tabere stjæler noget der er mit og ligger og smadre det, men når nu den umådelige trang til at klippe deres nosser af er dulmet lidt, går det jo op for mig at det er dem der er taberene.

De er dem der er de sølle eksistenser der bor ude i et røv kvarter uden nogen fremtids udsigter andet en at blive ung far og leve på bistand resten af livet, og så stjæle lidt af vores andres legetøj en gang imellem.

TAK FOR HJÆLPEN! til alle involverede det er fandme jer der gør det værd at være motorcyklist.

Selv om "C" insistered på ikke at få noget for ulejligheden er der alligevel overført lidt til hans konto, han er fandme en stand up guy.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet! KTM 640
  • #1   24. jul 2013 Sgu godt du fik den igen

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.656
    #2   24. jul 2013 Ærgerligt der ikke blev klippet nosser - men godt maskinen er fundet igen.

  • #3   24. jul 2013 wow .. DET er sgu da en succes historie der vil noget smiley

    Måske nogen budre lære de knægte at komme op om morgenen, få sig et arbejde, så de SELV kunne tjene til en bike, istedet for at rane andres .. De ville nok også bedre kunne holde sig selv ud ... Men det er måske også så meget forlangt !!:-)


  • #5   24. jul 2013 Fedt at du har fået den igen.

    Dejligt med en succes historie.


  • #6   24. jul 2013 Fandme fedt - tillykke med det! ;o) og godt at den ikke var helt hærget....

    Satme bare pisse irriterende at det skal være sådan, bare fordi en flok fucking taber bistandsklienter fra tukkatukkaland ikke kan holde deres små fede urinbefængte snitter for dem selv!!!!! :o( I skulle satme have givet dem på munden, nu I var nogle stykker afsted fra klubben!!


  • #7   24. jul 2013 Super fedt du fik den tilbage. De idioter skulle have en røvfuld. Men gad vide om det hjælper.
    Dejligt at høre du fik den igen og ikke bare fik et halvt stel.



  • #8   24. jul 2013 En "flaskepost" med "lys i" gennem deres møgskur af en bolig. Ðet var min kvittering som tak for lån..
    De forbandede perker svin, de er bare pisse irriterende uanset hvor der er og hvad de laver.


  • #9   24. jul 2013 Tog svend-betjent perkerne med til straf, eller får de lov til at fortsætte som de plejer ??
    Ikke at det har noget indvirkning på deres opførsel, men de skal ikke bare have lov til at gå direkte ned i kebabkiosken og fortsætte med deres kriminalitet.


  • #10   24. jul 2013 De har formodentlig heller ikke splittet hele cyklen ad for at finde en tracker vel ??

  • #11   24. jul 2013 Dejligt at høre at du har fået den tilbage. Og dejligt at folk hjælper hinanden, når der er brug for det.

  • #12   24. jul 2013 Tak for historien, og fedt at du har fået den igen! smiley

  • #13   24. jul 2013 Fedt fedt fedt!! Dejligt med en god historie på en varm sommerdag.

  • #15   24. jul 2013 Tillykke med sejren!
    Lægger du nogen billeder op af den, eller er den slet ikke så hærget?


  • #16   24. jul 2013 Den slags perkere skulle smides ud af et fly over deres "hjemland"....UDEN faldskærm.

  • #17   24. jul 2013 Nej med faldskærm bundet til deres klokkeværk ... Ville give et godt ryk når den foldede sig ud.

    Hvor er det dejligt høre maskinen kom tilbage


  • #18   24. jul 2013 Sikkert de samme gurkere som kørte rundt på kværn;-)

  • #19   24. jul 2013 For at være fair skal det lige siges at det var både Brian'er og Muhammed'er i skønt internationalt samarbejde.
    Ikke at jeg skal forsvare perkere (som i min terminologi er den taber agtige del af dem med mørkere hud og absolut ikke dækker alle invandrere) men ret skal være ret og danskerene var ligeså meget med.
    De er dog alle sammen nogle taber narrøve smiley


  • #20   24. jul 2013 Hvis du nu er en rigtig guttermand, så smid lige adressen til mekanikeren, så vi andre kan hente vores MC'er derude hvis de pludselig mangler smiley

  • Broaap
    Broaap Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 74
    #21   24. jul 2013 Det er fandme lækkert at høre du fik den igen. smiley

  • #22   24. jul 2013 Hvorfor er der ikke nogen der hilser pænt på dem

  • #23   24. jul 2013 Fedt! Og så ellers et ordentligt svin af en lås med alarm og en bette tracker på den...

  • #24   24. jul 2013 Super godt at høre der er nogen der gør noget smiley

    Livet er så uendeligt meget lettere når man har fået fat i tyrens horn


    profilbillede
  • #25   24. jul 2013 godt du har fået den tilbage..

    og godt der er nogle som C...ham kan vi lide..


    og ja du må gerne lægge de bøsse- røvs adresse ind her, så folk kan tjekke stedet for deres stjålne mcer...




  • #26   25. jul 2013 Nu siger jeg ikke at det er der, og opfordre heller ikke til selvtægt på nogen måde.

    Men!

    Næste gang jeg mangler en off road agtig maskine ville jeg måske kigge efter den i den lav numererede ende af

    Rebslagerporten i Avedøre stationsby.

    og måske tale med en gut derude der kører i en grøn nissan pathfinder, han skulle efter sigende være god til at skrue på motorcykler.


  • #27   25. jul 2013 Fik engang stjålet 6 specialbygget crossere derude. Politiet kunne ikke finde noget .. Men jeg havde en fin ven som jeg havde hjulpet med lidt MC som havde lidt at skulle ha´sagt i den verden ..

    Ved ikke lige hvad det var han gjorde, men 4 timer efter kom der en lettere skræmt mand som "pludselig" havde fundet dem, og taget dem hjem til sig selv i nærheden, for at de ikke skulle blive stjålet af nogen .. smiley

    Knallerterne kom hjem til Far igen uden en skramme, og der blev aldrig stjålet så meget som en møtrik fra stationsbyen mere smiley


  • #28   25. jul 2013 Min ven er stadig en helt i min verden smiley

  • #29   25. jul 2013 Gunner
    sådan opfatter vi det heller ikke..

    mvh


    Morten..

    hmm
    sgu sørgeligt at det er nødvendigt at have en sådan ven for at have sine ting for sig selv..

    hmm
    og hvis din ven der har noget at skulle have sagt der, måske han så også har noget med det lort at gøre, måske..

    mvh



  • #32   28. jul 2014 Studenterhue, ja der er mange der ikke gider at lave noget, klasse har intet med faggruppe at gøre , men om holdning.
    Og ja jeg har kun 4 års uddannelse og en masse kurser bag mig, men jeg tjener sgu mere en mange papirnussere plus jeg ikke skal arbejde hver dag


  • #33   28. jul 2014 Selvfølgelig er det ikke kun perkere der stjæler....

    Men de har sjovt nok en KÆMPE overrepresantation i fængsler og statistikker!
    Underligt at der er så mange racister, meeeeget mærkeligt.


  • #34   28. jul 2014 Forstår det simpelthen heller ikke smiley

    Det er jo ikke sådan så det er hver gang, eller hver EVIG ENESTE gang (næsten ;)) at det er en eller flere af anden etnisk herkomst man hører har lavet ballade IGEN.

    Det er jo KUN 99 pct af gangene hvor man hører om et røveri eller endnu et overfald at man får ret i sine uhhh så racistiske formodninger.

    Det er sgu nok et komplot - havde det været en ren gruppe danskere havde f.eks. trådstarter nok aldrig lavet dette opslag smiley

    Fuck hvor er det sørgeligt at der findes så naive danskere, der er så godtroende.
    I nogle tilfælde er det måske huen der trykker!

    Og så skal det da lige siges at jeg så absolut ikke vil have betegnelsen racist, da det er noget så langt fra sandheden som det kan være. Har selv flere bekendte af anden etnisk herkomst som er mindst lige så forargede over de satans perkere der skal ødelægge det for alle andre - ikke mindst samme etniske minoritet.

    Og så kæmpe tillykke med at du fandt din mc i fornuftig stand inden idioterne havde smadret den helt. - men satme godt nok ærgerligt i ikke lige fik fat i det fede svin på cyklen - bedre held næste gang smiley


Kommentér på:
Fundet! KTM 640

Annonce