1.391 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Tyveriforsøg på MC scooter igen igen igen igen.... igen. Tyveriforsøg på MC scooter igen igen igen igen.... igen.

Nå, så kørte jeg lige scooteren hen til min indkørsel, for at hente et par ting.

Da jeg kører ind ser jeg fire i en civic der stopper og vender om, fordi de fik øje på deres yndlingslegetøj (Min MC scooter)

Jeg låser den med alarm skivelås, og iagtager dem indefra. De går tre gutter derhen og prøver at flytte scooteren med skivelås på?!?!?!

Så går alarmen sjovt nok igang, samtidigt med at jeg har politiet i røret. Da den gik igang løb de tilbage til bilen og kørte 50 meter hen ad vejen med en af gutterne siddende på kølerhjelmen!?
De standsede, og så holdte de bare der. Der gik 2 minutter, så holdte hundepatruljen ved dem og de blev udspurgt osv.

Nå, men derefter skal jeg et sted hen på scooteren for at købe nogle pærer. Da jeg næsten har nået destinationen, ser jeg 2 gutter i en anden bil som følger efter mig!!! Da jeg så svinger ind i et bestemt kvarter i Tilst, kører de forbi, vender og kører væk.

- De skulle nok se, hvor den hørte til.

Kæft de er ude med riven.

Hvor svært kan det være at arbejde i 1 måned, købe den af mig lovligt, og så have noget der ikke er stjålet?
Fatter ikke de tabertyper der gider at spilde deres liv med at forklare sig overfor politiet og blive set ned på osv.
Hvor længe kan de blive ved med at være 14 år gamle inde i hjernen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveriforsøg på MC scooter igen igen igen igen.... igen.
  • #1   24. jul 2013 fame grove løger , det du der fortæller.. de stå næsten inden i dit hus,for at stjæle dine ting.. de svin..

var det bleg ansigter.. ?

forpulet lorte svin..

• #2   24. jul 2013 Tja da jeg boede på Fyn prøvede de "kulturberiger" at køre mig ned, for, at få fat i min lille 125, men de var bange for, at få skrammer i deres Audi. De havde fat i mig, men kunne ikke holde mig, sådan en scooter trækker rimeligt hårdt fra land.
    de forsøgte også da jeg kørte på min ZX10, men de kunne sku ikke følge med, da den fik fuld rulle ud af vejen.
    2 tryveri / forsøg hjemme fra carport løb samlet op i over 20000kr i rep, selv om den fra ny kostede 19995kr.
    Forpulede Aber

• #3   24. jul 2013 øhh
    hvad er det du siger ?

har de prøvet på at trække dig af din mc, for at stjæle den fra dig ?

er det , det du siger... ?

• #4   24. jul 2013 hvor helved i aarhus bor du?
    jeg syntes dagligt at folk forsøger at snuppe din mc eller andet godt.

• #5   25. jul 2013 Ja Busa C, jeg boede i Marslev på fyn, lidt uden for Odense, det lykkes efter flere forsøg at få mig stoppet i Åsum, den ene fik fat i min jakke, men kunne simpelthen ikke holde mig, drejede ind af en lille bitte vej, hvor der kom en bus mod, som jeg lige undgik. og Puf væk var jeg.
    Tænk politiet sagde, at det var min egen skyld, og de kunne ikke gøre, eller ville gøre noget ved det. !!!!
    Selv om jeg kunne give det meste af nr plade, og mange detaljer om deres Audi 80

• #6   25. jul 2013 Fordælen hvor bliver man da endnu engang mindet om hvor dejligt det er at bo i "udkants Danmark" smiley der er procent delen af langfingrede møgdyr sku ikk så stor smiley

• #7   25. jul 2013 Vi burde sku lave en selvtægtsweeken osv. En mc/scooter med gps tracker, 10-15 af os med baseball bats. Og så bare gennem smadre lortet. Og tage deres penge som en tak:)

• #8   25. jul 2013 Jeg bor i Århus N

De er alle steder.

Busa: En af dem tror jeg smiley

• #9   25. jul 2013 Thomas L

jeg er ikke mindre en total rystet over det du der siger...
    at det kan forkomme i dk...

gid de svine abe røvhuller må blive sendt ud af dette land..
    vi kan da ikke bruge de svin til noget..

• #10   25. jul 2013 Nik: Inspiration http://www.youtube.com/watch?v=xi6XtthI2F0

• #11   25. jul 2013 Nik..

hmm
    en ikke helt dårlig ide.. skal måske lige fin pudses..
    men ja ikke en dum ide

• #12   25. jul 2013 Det var i år 2000 vil jeg tro, og nok ikke blevet bedre siden. Da jeg fortalte bÆtjenten, jeg snakkede med, og fortalte at første gang, hvor jeg kørte på min ZX10,smuttede jeg af sted med små 260, ud mod bullerup, blev han sur på mig ! Og da jeg spurgte hvad der var sket, hvis jeg havde gjort noget ved dem, der stoppede mig på min lille Suzuki AN125 gik han da helt amok, det måtte jeg skam ikke. Nej det var bedst bare at give dem nøgler og lade dem køre. Men så dækker forsikring ikke. Det prøvede vores lærling, da de væltede 4 aber ud af en bil,og tog hans yamaha.

• #13   25. jul 2013 Det virker lidt som om der hersker grand theft auto feber..
    Det kan være du får lov at være helt i fred nu hvor de her enkelte individer er blevet skræmt væk smiley Man har vel lov at håbe.

Af flere årsager har jeg haft brug for selvforsvar i en del situationer.
    Som hovedregel kan jeg løbe køre/løbe hurtigere end dem jeg ikke kan forsvare mig mod.
    Men har lidt overvejet om man skulle investere i sådan en strømpistol lign amerikansk politi..

Står man for eksempel i sin lokale kiosk når den bliver røvet, så er det da lige præcis en tazer man mangler.
    Ikke et bat, ikke en økse, ikke karate da røveren måske har kniv eller jagtgevær.
    Stungun smiley

Ulempen ved det er så at man nok får plettet straffeattesten bare ved at køre ind i danmark med den i bagagerummet..
    Og så meget er mine mc / min lokale kioskejers omsætning ikke værd!

• #14   25. jul 2013 mmm fik lige lyst til og smide min alarm på min MC, selvom der ikke sker det store i den del af byen hvor jeg bor smiley

• #15   25. jul 2013 Lars: GØR DET!!!

• #16   25. jul 2013 Nik og Busa. Jeg er med på en lytter.

• #17   25. jul 2013 Det er jo vanvid... Hvorfor er man så dum og risikere at slå folk 3/4 fordærvet ved et forsøg på at stjæle deres mc hvor man vil hive dem af under kørsel ? Tilmed gøre det i en bil som er nem og genkende og få oplysninger til at finde den igen..

Hvor dum har man lov at være ? Det er sq da utroligt at så lowbrain mennesker findes,,

• #18   25. jul 2013 Århus er en rotterede... Og vi kan alle samme takke vores regering for det...

• #19   25. jul 2013 Medlem. Korrekt !

• #20   25. jul 2013 Jeg bor i Slagelse i et ellers stille kvarter. Samtlige af vores skure er forsøgt brudt op 5 gange nu (ca. 80 skure). Jeg har lige sat en Oxford Boss med alarm på min mc. Det eneste sted jeg tør have den er nemlig i skuret. Tør simpelthen ikke have den stående på parkeringspladsen. Hvad sker der for den her verden? Men kan ikke engang have sit køretøj stående foran sit hjem......

• #21   25. jul 2013 Er sgu godtnok glad for at bo i udkants Danmark.

• #22   25. jul 2013 Jeg synes også det er mere interessant at fange tyven end at skræmme dem væk. Så ved man helt nøje hvem de er og kan altid vende tilbage.

• #24   26. jul 2013 Dennis - god idé faktisk hehe. Men tror desværre bare ens carport bliver brændt ned så

• #25   26. jul 2013 Dennis K@ så vil jeg hellere have logoet af DF på min carport.
    Med et logo som hells angels så reklamere man helt sikkert med en dyr harley og en massse narko og våben i garagen. Hvorimod DF der kan kun være en masse gamle valg plakater og et par enkelte hvide Kutter. smiley og hvis de bliver fanget så er de sikkre på at blive smidt ud af landet. smiley

Kommentér på:
Tyveriforsøg på MC scooter igen igen igen igen.... igen.

Annonce