{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Bo Buchtrup B
Bo Buchtrup B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

vaske / poler plads i Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hey er jeg den eneste der mangler et sted at vaske / polere / hygge om min mc her i Nordjylland "bor i lejlighed i Nørresundby" sider faktisk med tanken om at opføre sådan et sted selv, så kunne enlig godt tænke mig at høre jeres mening / ideere om hvad sådan et sted skulle indeholde, har selv en masse "efter min egen mening" rigtig gode ideer til sådan et sted, og om folk overhoved ville være villig til at betale for at benytte sådan et sted

Mvh Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaske / poler plads i Nordjylland
  • #1   28. jul 2013 Altså hvis folk skulle betale for det, skal det være billigt, tror jeg.. Vi snakker omkring en halvtredser for en time, før jeg ville være på, i hvert fald.
    Ydermere skal der være adgang til
    * Trykluft
    * Højtryk
    * Varmt/koldt vand
    * Lidt musik
    * Kaffemaskine

Tja bare mine tanker..
    Godt initiativ!
    * Diverse sæber/vokse/smøremidler/kædespray osv, som indgår i prisen
    * Klude
    * Diverse små-værktøj

• #2   28. jul 2013 Du kan jo aldrig få alle de ting der inkluderet i prisen uden det bliver en underskudsforretning Jabbekot ? smiley Sæber og diverse voks er ikke billigt og hvis det ikke er folks egen bliver der vel smurt rigelige mængder på smiley

• #3   28. jul 2013 Jeg har tit set amerikanske film hvor der er de der bilvaske hvor folk vasker "manuelt" og polere bilen bag efter... Findes de også i Danmark? For er lidt træt af ridsene bilvaske haller, og lige så træt af at gøre det selv... Men syntes klart det er en go ide at lave et " vaske pusle sted" til mc.. Det ku være hyggeligt at mødes og pusle om de små smiley
    Og lige som ke siger, så tror jeg ikke man kan inkludere div hjælpe midler til 50 kr.
    Men hvis der er et bredt udvalg af hjælpemidler, hvor man måske købte sæbe,voks,svamp osv som tilkøb lige som på et vaskeri, så tror jeg godt det ku lykkedes.. Mener, at hvis man har indvisteret i 50l sæbe eller voks, og folk køber det i ml af gangen, så ku der jo nok blive lidt ud af det.
    Og så slap man for selv at ha tusind produkter stående og fylde derhjemme.

• #4   28. jul 2013 Sorry, Jeg forklarede mig forkert.. Mente selvfølgelig at man kunne tilkøbe div produkter, der blev inkluderet i slutprisen smiley

• #5   28. jul 2013 mine egne tanker var lidt i retning af at man enden kunne betale fra gang til gang og så betalte for det man bruger (sæbe,voks, lån af værktøj m.m) eller et slags medlemskab og så har fri afbenyttelse af stedet samt rådgivning i pleje, eller for at få det gjort hvis man ikke gider selv.

Med hensyn til faciliteter var tanken at havde

* højtryk
    * trykluft til dæk m.m
    * div. pleje midler
    * div. værktøj
    * med tiden lifte
    * rådgivning
    * fri kaffe
    Hvis jeg skulle mangle noget i syntes ville være vigtigt så sig endelig til...

• #6   28. jul 2013 Synes at det lyder perfekt..

Kommentér på:
vaske / poler plads i Nordjylland

Annonce