{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Hvilken cykel skal man købe? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige solgt min CBR 1000 F SC24, med henblik på en nyere maskine. Men hvilken skal jeg vælge?
Jeg er mest til touring maskiner, og helst ikke en racer som jeg skal kramme mig ned om.
Efter som jeg jo er mest til Honda, har jeg kigget på både blackbird og vtr 1000 firestorm, men er der nogen som har nogen gode "for eller imod".
Nu skal det nok lige siges at jeg søger i prisklassen 50-70.000,-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken cykel skal man købe?
  • #1   28. jul 2013 se min blackbird... super cykel 70000 og det er din smiley

• #2   28. jul 2013 VTR 1000 har en meget kort rækkevidde, så den er ikke så velegnet til længere ture, her er blackbird bedre,

• #3   28. jul 2013 Jeg har faktisk kigget en hel del på din Tom... smiley
    Jeg kører ikke så mange kilometer om året, men jeg vil gerne sidde behageligt når jeg så endelig kommer afsted. Der har jeg bare været pisse glad for min gamle 1000'er, hold kæft den sad jeg godt på.

• #6   28. jul 2013 Jeg har haft blackbird. Det er den bedste maskine jeg nogensinde har haft. Og bliver handlet fra 55k for karburator og fra 65 med sprøjt.

• #7   28. jul 2013 Syntes også du skal se efter en Blackbird.. Fin maskine og kender et par stk's der er super glade for deres smiley

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #8   28. jul 2013 Tror du ikke at BB'en bliver for meget lig den gamle ? hvad kunne tiltale dig hvis det nu skulle være "noget andet" ?
    En CBF 1000 kunne vel også være et nyere alternativ til BB'en ? husker dog ikke hvad de ligger i brugt... nok lidt mere end 70.

• #9   28. jul 2013 Jeg har en fin VTR som skal sælges, den kan fås for 48.000

Touring maskine - nej
    Tørstig - ja
    Sjov -ja
    Fed lyd - meget
    Hvert gadehjørne - nej

Sammenligning BB og VTR hmmm meget meget forskellig, så hvis du er til BB stilen er det ikke VTR du skal ha, men hvis du skal ha noget som er anderledes og siovt, så nap en VTR

• #10   28. jul 2013 Jeg har haft min vfr 800 i snart seks år.Det er en fantastisk touring mc.Jeg kan nemt køre 200 km,uden at blive træt i bagdelen.Og så køre den 16-18 km/l.

• #11   28. jul 2013 Jeg havde nu ikke lige tænkt i vfr, det skulle jeg måske også prøve at kigge på. Jeg har nok bare forelsket mig lidt i Blackbirden... smiley

• mads A
    mads A Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #12   28. jul 2013 Hvad med at tænke lidt ud af boksen, og se på min:
    Ikke helt en ræser - men den har stil og karakter - den kan tures på - lever på køreregenskaber op til nyere maskiner - er i serviceret og efterset på autoriseret værksted

• #13   29. jul 2013 Jeg har også min cykel til salg, og jeg søger lidt af det samme som dig, og jeg vil helt klart ha en blackbird. Det er den flotteste cykel der findes til prisen, og den skulle efter sigende være en af de bedste cykler til at bære lidt oppakning sammen med lillemor bagpå.

Blackbird med sprøjt smiley Der er nemli startspærre på sånt en smiley plus alle de andre goe ting den har smiley

Kommentér på:
Hvilken cykel skal man købe?

Annonce