875 visninger
|
Oprettet:
Virago? {{forumTopicSubject}}
Har nu en VFR750 som jeg egentlig er rigtig glad for, men overvejer at købe en (ældre) Virago til lidt hyggeture samt måske kørsel til/fra arbejde (55 km hver vej). Det skal nok være en 535'er
Er der noget specielt man skal se efter?
Er de alle med kardan?
Er der nogle årgange man skal undgå?
Er dr mange km i en Virago (selvfølgelig forudsat man vedligeholder)?
Andre gode råd (jeg regner selvfølgelig med at beholde VFR'eren)?
aug 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 88
Hvis de er holdt ordentligt, kan de holde længe. En typisk pige cykel, eller begynder cykel, så de fleste er ikke kørt særlig meget, og heller ikke særlig hårdt. Det er ligesom en anden målgruppe de henvender sig til, end vifferen
Men du vil måske komme til at kede dig...
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 180
Men mine ture til/fra arbejde foregår stort set som kø-kørsel med omkring 80 km/t
Vil det ikke gå fint på en 535'er?
Hvor lille er tanken på de første årgange og hvor meget større bliver den? Ved hvilken årgang skifter det?
aug 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 88
Hvis den kun er til A til B kørsel, så tror jeg ikke du finder en billigere, og mere komfortabel kardan cykel til den pris. Det skulle da lige være Honda's NTV 650 Revere... De kan også findes til en god pris, men har formentligt kørt væsentligt mere end en 535, og så er det en standard cykel, og ikke chopper.
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 180
Jeg vil se lidt mere på en Honda NTV650 - måske den kunne erstatte Vifferen........næææææææææææææ
"Kø-kørslen" er med ca. 80 km/t, så mon ikke det går - det var mest for at beskrive at selv om man har lyst, så er det umuligt at køre hurtigere (som Vifferen jo gerne vil)
Virago?