{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Virago? {{forumTopicSubject}}

Har nu en VFR750 som jeg egentlig er rigtig glad for, men overvejer at købe en (ældre) Virago til lidt hyggeture samt måske kørsel til/fra arbejde (55 km hver vej). Det skal nok være en 535'er
Er der noget specielt man skal se efter?
Er de alle med kardan?
Er der nogle årgange man skal undgå?
Er dr mange km i en Virago (selvfølgelig forudsat man vedligeholder)?

Andre gode råd (jeg regner selvfølgelig med at beholde VFR'eren)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virago?
  • #1   30. jul 2013 Virago er en fin lille maskine. 535 har alle kardan. De første årgange har meget lille tank, hold dig fra dem.
    Hvis de er holdt ordentligt, kan de holde længe. En typisk pige cykel, eller begynder cykel, så de fleste er ikke kørt særlig meget, og heller ikke særlig hårdt. Det er ligesom en anden målgruppe de henvender sig til, end vifferen smiley

Men du vil måske komme til at kede dig...

• #3   30. jul 2013 Jeg har tænkt tanken at det kunne blive for kedeligt, derfor er planen også at beholde Vifferen smiley
    Men mine ture til/fra arbejde foregår stort set som kø-kørsel med omkring 80 km/t
    Vil det ikke gå fint på en 535'er?
    Hvor lille er tanken på de første årgange og hvor meget større bliver den? Ved hvilken årgang skifter det?

• #4   30. jul 2013 Jeg kan ikke huske årgange, men du kan se det på cyklen. Den gamle model har en tank der fysisk væsentligt mindre, og dråbeformet. Jeg mener at det drejer sig om et par liter.
    Hvis den kun er til A til B kørsel, så tror jeg ikke du finder en billigere, og mere komfortabel kardan cykel til den pris. Det skulle da lige være Honda's NTV 650 Revere... De kan også findes til en god pris, men har formentligt kørt væsentligt mere end en 535, og så er det en standard cykel, og ikke chopper.

• #7   30. jul 2013 Tak for input.
    Jeg vil se lidt mere på en Honda NTV650 - måske den kunne erstatte Vifferen........næææææææææææææ smiley
    "Kø-kørslen" er med ca. 80 km/t, så mon ikke det går - det var mest for at beskrive at selv om man har lyst, så er det umuligt at køre hurtigere (som Vifferen jo gerne vil)

Kommentér på:
Virago?

Annonce