Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder ombygning
  • #1   31. jul 2013 Umiddelbart ikke en begynder ombygning smiley

• #3   31. jul 2013 Hvis du vil ha egerfælge, find en med det, vil du ha mono-affjedring find en med det, det gælder om og finde en med flest mulige stumper på så du ikke skal ud og købe nyt. Og så kommer det an på hva du selv har af faciliteter. En yamaha xvs er der massere der har bygget om så derfor noget nemmere og finde info om end f.eks min vz800.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #4   31. jul 2013 Budget ?

Overvejer selv, som første cykel, en gammel GN, de kan også blive sjove at kigge på.

• #5   31. jul 2013 Har også set nogle fede Virago 535ombygget til den stil der

• #6   31. jul 2013 Altså hvis det skal være rigtig billigt, så kan du finde en brugt kineser til et par tusind kroner.

Fordele:
    - Den er billig! dvs. at skulle du lave noget lort, eller køre død i projektet, så har du ikke tabt en formue.
    - Der er mange af dem.
    - Det er en nem konstruktion, som er til at gå til.
    - De kan faktisk blive rigtig fede smiley

Ulemper:
    - De er ikke så store, så du vil nok hurtigt komme til at savne noget med mere motorkraft.
    - De har dårligt ry for kvaliteten... dog er det jo knapt så vigtigt, når vi snakker ombygning/omlakering.

• #7   31. jul 2013 Og ellers er Mads L's bud også rigtig fornuftigt.

Suzuki LS 650 Savage.

• #8   31. jul 2013 Jeg ville gå i verdens største bue uden om alt det bras der har kinesisk oprindelse...

Køb noget som køre rimeligt ( motorkraft,bremser og affjedring) og byg ligeså stille om på den, så ender du ikke med en flot og dyr ombygget mc, som du ikke kan holde ud at køre på.

Der er mange ærgelser og penge sparet, ved at at bruge lidt mere tid og lidt flere penge på udgangspunktet,

Held og lykke smiley

• #9   31. jul 2013 Et par ting der kunne være rigtig godt at vide, hvis vi skal komme med kvalificerede bud er:

- Hvilket kørsels behov har du?
    - Hvor stor er du?
    - Budget.

Osv.

• #10   31. jul 2013 Suzuki LS 650 Savage.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #11   31. jul 2013 Hvad kalder man den stil ? bobber, chopper, cruiser, scrambler.

Syntes faktisk den er fed, den på billedet. Er det ikke en GN motor der sidder på.

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #12   31. jul 2013 Bobber stil efter hva jeg ved. smiley har lige kigget på et par suzukier nu her!! Og vil lige med det samme, takke for den store respons på kort tid!
    Ang fasiliteter så er de begrænset til en garage lige pt smiley
    Og bugettet ikk kæmpe stort smiley

• #13   31. jul 2013 Jeg har en gs 450 som jeg vil bygge til bobber. Den er til at komme til for penge og som jeg ser det lige til at gå til. Også gs 400 kan bruges de er næsten ens
    Mvh
    Jan

• #14   1. aug 2013 Hej Yamaha xv 750 SE, det er en god ombygger der er til at kører på bagefter og de er til at finde til meget små penge. Se evt mit foto album, om netop en sådan ombygning. Har du nogle spørgsmål så bare skriv.
    Mvh.
    Jesper

• #15   1. aug 2013 Vil da sige at en xv750 ligger fra 17000 og op det er da ikke billigt kontra en gs450 til 3000-6000 alt efter stand
    Mvh
    Jan

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #16   2. aug 2013 Gs450??? 3-6 jern satme billigt hvor finder keg sådan en henne???

• #17   2. aug 2013 En gs550 i "skrabet/slidt" udgave må ikke koste mere end 6000 kr. Og der får du lidt mere motor hvis du skal på længere ture...

• #18   3. aug 2013 Jeg har købt 2 gs450 og gav 3500 og 4000kr med dansk regner attest. Jeg fandt dem her på mcgalleri og det var til den pris. Ingen prutten om prisen
    Mvh
    Jan

Kommentér på:
Begynder ombygning

Annonce