466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

rene J
rene J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Yamaha 1100 dragster Yamaha 1100 dragster

Hej Mc G
Jeg er ved at skifte MC jeg kunne godt tænke mig en afslappende cykel da jeg ikke synes min zx10r gør det for mig som jeg gerne vil have ud af en mc
Er der nogen der har erfaringer med en dragstar, godt og skidt
jeg vil gerne høre det hele, har altid kørt kawasaki og det er lidt mit mærke og jeg ved hvad det står for.

Men vil rigtig gerne høre folks erfaringer med en yamaha 1100 dragstar fra 2006 kørt 30 000 km

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha 1100 dragster
  • #1   31. jul 2013 Så skal du ikke købe en dragster, det går mega hurtigt meget kort tid!

• #2   31. jul 2013 Jeg har selv haft en kawa vn 800 .. kan varmt anbefale kawa's vn modeller fås op til 2000 ccm ..... men dem jeg kender der har eller køre drag 1100 er ovenud glade fed cykel nem at styl. Godt bundtræk og med så mange solgte cykler kan de ikke være helt dårlige... Men men hvis du har omkring 80-100 kilo ville jeg kigge efter sportster 1200 evo
    Undskyld jeg ikke svarede præcist

• #3   31. jul 2013 Dragstar er den fedeste chopper cykel hvis man ikke vil have HD. Meget stærk, fed lyd, stivstel look, ingen grim vandkøler, gode bremser osv. Jeg har haft HD, VN 1500 og Dragstar 1100. Dragstar slår det hele. Selvom den lød rigtig godt, var det lyden fra en HD jeg manglede på den. På afstand troede alle i forvejen at det var en HD smiley

Herfra: KØB

• #4   31. jul 2013 Har lige købt en 650 den køre dæme godt og står som ny, lækker mc til ingen penge og mulighed for chopper look smiley

• #5   31. jul 2013 Har kørt Dragstar 1100 siden 2007 smiley Og kan kun sige at det er den bedste cykel jeg har haft til dato ....... Og ang. styling kan man sku få ALT til den model smiley SÅ KØB DEN FOR POKKER .... Og ja det er noget andet end en zx10`er smiley

• #6   31. jul 2013 Prøv en dragstar og et par andre chopper jeg kan personligt ikke enes med den dragstar jeg syntes ikke den er noget at skrive hjem om. Dette kan jo skyldes jeg har prøvet nogen der var af tvivlsom stand. Pas altid på når du køber en cykel der er ombygget det er ikke alle der er lige heldige med det.
    Personligt er jeg til kawasaki VN modellerne . Ville gerne have en af de nyere til at ombygge men må nøjes med den jeg har ..... Den er sku også en go maskine til billige penge
    Mvh
    Jan

• rene J
    rene J Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   31. jul 2013 Hold da op smiley
    Tusind tak for alt den respons.
    Jeg prøver en i weekenden ender jo nok med et køb smiley
    Glæder mig meget.
    Igen tak for feedback og for jeres oplevelser med denne type cykel ;-))
    Fortsat god sommer derude

Kommentér på:
Yamaha 1100 dragster

Annonce