469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Effektpotte Effektpotte

Jeg havde den ære at blive antastet af to unge mænd i blå skjorter og falsk overskæg da jeg var oppe at vaske min havelåge. Den ene af disse herrer var af den opfattelse at min mc så noget spøjs ud, (sjovt nok), og ville i den forbindelse gerne høre om der var turbo på den. Jeg smågrinte og tænkte for mig selv om det overhoved kunne lade sig gå på en havelåge, men nøjedes med at svare nej. Så siger han der er sat en effektpotte på og at han har lyst til at syne den... Så vidt jeg er informeret må jeg tune min motor med HELE 20%, uden at det skal registreres. Nu er mit spørgsmål så om det passer?

(Det kløgtige menneske af høj samfundsmæssig værdi, havde mange yderligere spørgsmål, som tangerede det svært humoristiske, alle med en vis skråsikkerhed i tonen, men han lod mig dog færdiggøre min ydmyge beskæftigelse uden yderligere represalier)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Effektpotte
  • #1   16. jul 2006 det var sikkert bare hans kejtede måde at sige at han syntes din maskine så interresant ud og havde charme.

• #2   16. jul 2006 Jeg bliver sur på øvrigheden bare af at læse det indslag!

Sådanne nogle arrogante fjolser !

Og det bliver sgu ikke bedre af, at en makker er død idag fordi et fjols ikke overholder sin vigepligt!!!!

Sagde du ikke til ham, at han kunne rende dig i røven ????

• #3   16. jul 2006 Claus: Nej, taler normalt pænt til folk, især når de står og fortæller mig vittigheder, som f.eks: "der sidder lidt olie på dine el-kabler, det er ikke så godt" og "den trykmåler er til en turbo", selvom jeg lige har fortalt den måler olietrykket. Ej at forglemme klassikeren: "den motor er ikke fra 78, den er alt for pæn". Han var også helt sikker på der var skiftet topstykke, på trods af at han ikke anede hvilken model det var... Om det passer ved jeg ikke, men jeg tvivler.

• #4   16. jul 2006 Den er vel ikke typegodkendt, og derfor kan ingen officielt fortælle hvordan den skal stå, er det ikke korrekt? Det er jo en halvgammel kriger.

Og hvis du smider spejle og blink på, så fjern det hvis cyklen skal synes på et senere tidpunkt. Der er vist nogle regler med at du derefter er tvunget til at beholde det hvis du sætter det på..

• #5   16. jul 2006 two late, Marc... Må nok hellere få smidt nogle nye billeder på. Men det står jo ikke nævnt nogen steder at den blev synet med spejle og blink.
    Kan ikke svare dig på det andet, men motoren er vel typegodkendt, da den så vidt jeg er orienteret, ikke er modificeret det mindste.

• #6   16. jul 2006 For f..... da, nogle narrøve !!
    Typisk at de kalder nogen til syn, selvom de ikke har en skid forstand på det de snakker om....de skulle vel bare ud og flashe skiltene lidt, de magtsyge svin med mindreværdskomplekser !!
    Ja UNDSKYLD, men skulle lige af med noget harmer over det du blev udsat for...

Vaskede du på Shell Havnegade eller hvor ?
    Kom de bare mens du vaskede eller blev du stoppet under kørsel ?

MVH
    J.

• #7   16. jul 2006 Nå ok. Men i hvert fald det er vistnok omkring 78 typegodkendelse trådte i kraft. Det er der andre der ved mere om, men det gør det meget sværere for etaten at anfægte standen på din cykel, og hvorvidt der er foretaget konstruktive ændinger..

• #8   16. jul 2006 frorai, Jeg bliver i rigtig godt humør, når jeg læser dit humoristiske og intellligente indlæg.
    Tak for det.

Mvh.

Jan L

• #9   16. jul 2006 Jeg stod på statoil-tanken ved sct. jørgens park og var ganske fornøjet, lige indtil de åbenbart havde set mig et eller andet sted fra. Men ja, meget underlig oplevelse. Det var en ung gut, ikke så stor, (mindre end mine 175), som vist ikke har løbet hornene af sig endnu.

• #10   16. jul 2006 velbekomme

• #11   16. jul 2006 De må have kedet sig, så skulle det vel lige gå ud over en eller anden....sygt smiley
    Ærgeligt at der også er sådanne personer i politiet...

• #12   16. jul 2006 De virker ikke så kløgtige, da jeg så dem i dag, i fuld gang med at alko-teste en MEGET arabisk mand.

Kommentér på:
Effektpotte

Annonce