{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.161 visninger | Oprettet:

Stige i forsikring efter skade. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg var jo så uheldig at kvæste min stakkels kawa (og mig selv) Den står til at blive totalskadet.
Jeg har kasko på, men den er ikke gjort op endnu.

Jeg sidder nu og kigger på hvad jeg så skal ha istedet, men jeg stiger jo unægtelig i forsikring.

Jeg har kørt i 9 år, og køre i det billigste trin ved GF dvs ca 2600 for kasko for en cykel op til 25000kr
Er superelite bilist i bil.

Men hvor meget er i steget om året hvis i har haft et uheld?

Jeg ved godt at jeg bare kan ringe og spørge osv, men for det første er det weekend, og for det andet må jeg nok tilstå at jeg ikke magter at snakke med flere instanser og pis og lort, da jeg stadig er befængt med smerter, og ting til at dulme dem.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stige i forsikring efter skade.
Kommentér på:
Stige i forsikring efter skade.

Annonce