{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.779 visninger | Oprettet:

Købe sin totalskadet maskine af forsikringen. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og venter på at min cykel bliver erklæret totalskadet, og er meget i tvivl om hvad de vil gi for den. Min tanke var, at hvis deres tilbud ikke er tilfredsstillende, vil jeg forlange at få cyklen efterfølgende. Spørgsmålet er bare, hvad bliver de takseret til?
Hvad har i givet for jeres totalskadet cykler ved forsikringen? Og hvad foretog i jer med dem, genopbygning eller bare ophug?
Hvis i ikke vil skrive det offentlig, er i selvfølgelig velkommen til at sende en privat besked.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe sin totalskadet maskine af forsikringen.
  • #1   9. aug 2013 Jeg blev for nogle år siden kørt ned på knallert og der ville han ikke betale hvad den kostede så der fik jeg den uden at han reduceret i hans ellers endelige bud.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #2   9. aug 2013 Du har sikkert et beløb du mener den er værd, så det skal du underbygge med dokumentation. Udskrifter af markedsannoncer er et godt sted at starte.

Alt efter hvor meget den er skadet, kan du sagtens komme ud i en situation hvor de ikke tilbyder dig cyklen.

• #3   9. aug 2013 Jeg vil selvfølgelig kæmpe min ret til så meget som muligt. Det er min gamle kawa. Jeg har set at ved dansk mc ophug, har de stående magen til, med næsten alt hvad jeg skal bruge, så hvis det kunne erhverves for en fornuftig pris, så ville det jo være et godt vinterprojekt, ved godt at der skal betales genopbygningsafgift. Men det er ikke mange penge, da jeg ved hvad jeg gav i afgift for 2år siden.

• #4   9. aug 2013 Forsikrings selskaberne sætter ofte totalskadede cykler til salg på Forsikrings biler DK. En hjemmeside som kræver log in og kun er beregnet for fagfolk. Så det er slet ikke sikkert taksator må sælge den til dig .For år tilbage kunne mc forhandlerne ikke engang købe dem da loven krævede de skulle miljø behandles. (auto ophug ) Den lov blev senere ændret for motorcyklerne men gælder stadig biler.Kan se en anden her i forum har fået tilbudt sin R1 af forsikrings selskabet så måske kan du købe den ?

• #5   9. aug 2013 Hvis din mc bliver totalskadet, og du bliver afregnet med dens værdig før skaden, er det ikke længere din mc, den tilhører nu forsikringsselslskabet. Du kan kun købe den ved at afgive et bud på den, via den forhandler der håndtere sagen for dig, hvis han har adgang til www.forsikringsbiler.dk. Buddene på forsikringsbiler.dk er ikke synlige.

Kommentér på:
Købe sin totalskadet maskine af forsikringen.

Annonce