{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.234 visninger | Oprettet:

Beregning af afgift via SKAT.dk {{forumTopicSubject}}

Hej MCgalleri,

Jeg sidder lige og kigger på mc'er og jeg overvejer at købe mig en 125'er når jeg fylder 18, men jeg har virkeligt svært ved at finde ud af hvad afgiften er. Jeg sidder inde på denne her beregner:
http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1755101
Og jeg har svært ved at svare på handelspris i danmark og oprindelig nypris. Jeg sidder og kigger på en KTM 125 EXC fra 2003, er der nogen som kan hjælpe mig med hvad nyprisen var dengang i 2003, og hvad handelsprisen er, selvom der ikke er nogen tilsalg i danmark.

Kunne også være lækkert med nogle forslag til en fed 2takt supermoto til en 18årig. Skriv endelig nogle bud eller forslag, hvis i synes der er noget som er bedre.

På forhånd tak!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beregning af afgift via SKAT.dk
Kommentér på:
Beregning af afgift via SKAT.dk

Annonce