{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Variant af veteran MC? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en gammel Suzuki GS 750 fra 1977. Den er blevet synet og har lavet ejerskifte. Er begyndt at kigge efter forskellige reservedele, dog er jeg faldet over et lille problem.

Den står som GS 750 på papiret men stel nummer siger den GS750D.
Vil det sige at min variant er D?

Når jeg skal bestille dele spørger den om det er en gs750 eller gs750D.

Og ved nogen hvad forskellige er?

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Variant af veteran MC?
  • #1   19. aug 2013 Sådan en gammel fætter kan sagtens være et mix af flere forskellige modeller.
    GS 750 B-C-D-E.
    Der er ingen der kan fortælle dig nøjagtigt om forskellene, alle modeller blev leveret i forskellige udførelser alt efter hvad man krævede i de forskellige lande.
    Det vil sige at en f.eks. GS750D model blev leveret i forskellige udførelser, stort set var de ens, forskellen kunne være reflekser/paraboler/længde på blinkarme og bagskærme-udstødninger kunne også være lidt forskellige...osv-osv.


  • #2   19. aug 2013 Bogstavet efter tallet henviser faktisk til stellet. Der findes en hel del forskellige stel til egentlig samme cykel, så f.eks en type tank passer ikke nødvendigvis på en anden GS'er....

    Min Suzuki GS550L har et stelnr der sluttet med E - Modelbetegnelsen L er bare en designmæssig variant af GS550 - der også kan hedde GS550E eller D......


Kommentér på:
Variant af veteran MC?

Annonce